Historik
Föregående · 22 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
nu är det riktigt illa.. vår lägstanivå är allsvenskan fortfarande..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
Andy Tiger: kan bli 20 mål där nånstans tror ja när vi sammanfattar de hela..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
Av de jag sett av shl hittills så känns modo som ganska solklart som shl:s sämsla lag.. med de sagt så måste jobbet göras.. minsta lilla underskattning och vi kommer bli straffade.. kul lindblom fick göra mål.. borde inge lite mer självförtroende.. tycker att söderström efter en fin start på säsongen har börjar slarva mer nu.. får steppa upp lite nu tack..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
sköön seger trots allt.. malmö är inget dåligt lag.. men oroande att så många inte levererar .. Nu verkar rhödin har vaknat.. det bådar gott ändå..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
vi får vara glada om de blir en poäng idag så dom det ser ut just nu..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
malmö är klart bättre i tredje hittills .. kan inte vi få göra mål då.. så de blir lite rättvisa..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
scroeder lindblom, rödin larsson har sju poäng totalt tillsammans.. dom får alla mycket speltid.. det är uselt poängmässigt faktiskt..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
så illa alltså.... känns som vi kommer få väldigt svårt att producera framåt..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
har gråtit klart när det gäller leksandförlusten.. men Jag " kräver" två segrar nu mot malmö och modo.. även om det känns att den mot malmö imorn blir jävligt tuff...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
för många spelare som inte levererar just nu.. ändå är vi bättre än leksand och ändå lyckas vi torska.. ridå..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
fyyy fan vad vilken onödig förlust.. ger bort tre poäng.. jAG kokar av ilska.....
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
vi har så svårt å få pucken på mål.. utanför jämt å ständigt.. frustrerande..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
vet det är derby o allt är möjligt.. men för svajigt för min smak.. vill ha lite mer stabilare spel tack..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
Hur fasen kan han bli avstängd i efterhand när domaren går igenom händelsen och ändrar beslutet till och med till en tvåa.. Snacka om att undergräva förtroendet till sina egna domare.. gör om och gör rätt..
+ 8
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
bara å bryta ihop å komma igen.. leksand på torsdag blir skoj.. skål på er..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
Schroeder har vart en otrolig besvikelse här långt..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
påminner om linköpingmatchen fast vi är ännu sämre idag.. båten gick i andra perioden men då var inte vi påkopplade dessvärre
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
positivt ändå att vi har två stabila målvakter..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
{9382}: det finns bara två världar bland brynäsfansen 🤣
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
vesel scröder, idrasis lindblom.. vad sysslar dom med.. dags o vakna nu tack..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
rödin har fortfarande farten.. han borde kunna visa de oftare..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
vad underbart det är att vara i shl igen och känna att varje match känns oviss.. Det är man inte bortskämd som brynäsare i shl dom senaste åren..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
det här var väl ingen supermatch direkt men sköön seger.. kinnvall spelade upp sig som sagt.. chucky inte lika dominant som tidigare och lite slarv dessutom.. axel riktigt stabil back där.. silver.. riktig klass spelare där.. indrasis vesel lindblom måste höja sig tycker ja men så länge vi vinner kan man inte klaga för mycket=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
fasen vad silvferberg har impat så här långt.. inte bara för poängen utan för själva spelet med.. lyfter min hatt
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
slarvigt värre=( vi blir alltid straffade så fort.. kom igen nu, den här matchen måste vi ha..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Rögle 2024-10-03
Bäska droppar: färjestads tränare hyllade oss rejält på presskonferensen efter matchen senast.. kändes som han tror vi blir ett toppsex lag typ.. kändes trevligt att höra hans hyllningar=)
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
grym match större delar av brynäs.. man får inte glömma bort att frölunda är säkert top 4 när det är slut.. många får plus idag, känns som vi äntligen har en stabil målvakt.. som kan vinna många matcher mot oss silvferberg kommer bli otroligt nyttig, vilken klass.. trodde faktiskt han skulle vara så här bra..
indrasis slarvar alldeles för mycket.. kan mycket mer
lindblom, väldigt osynlig tycker ja , hoppas målet kan få honom att lyfta... scott snygg ass men känns som tempot är för högt för honom.. men man ska inte klaga för mycket en kväll som denna.. härlig seger!
indrasis slarvar alldeles för mycket.. kan mycket mer
lindblom, väldigt osynlig tycker ja , hoppas målet kan få honom att lyfta... scott snygg ass men känns som tempot är för högt för honom.. men man ska inte klaga för mycket en kväll som denna.. härlig seger!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
axel har översskat positivt på mig.. fixat flytten från allsvenskan till shl fin fint=)
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: exakt.. man får inte glömma bort frölunda är väldigt tunga att möta..
+ 1
Föregående · 22 · Nästa