En liten tanke bara: Om Riku Hahl mot all förmodan skulle krita på för Frölunda, kommer han då bli hyllad eller utvisslad i e.on?
Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Laban: skojjar du? klart att han kanske rör han med axeln men det är ytterst lite, nä enligt mig så är det en ren ben/knätackling.
Styf fick ju matchstraff i 3e matchen mot Modo för en nästintill identisk tackling
Styf fick ju matchstraff i 3e matchen mot Modo för en nästintill identisk tackling
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
JimmyH: Läste i bloggen att " Riku Hahl kommer inte spela i Frölunda nästa säsong" är detta helt säkert? :D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Förövrigt så anser jag att Ossi Vänäänen skulle vara grym ersättare till Sanny, men vet inte hur realistiskt det är egentligen :)
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
nixXz: Detta är så in i helvete dåligt, dom försöker inte ens! FYFFAN!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Tycho: Någon som vet vad Tenkrats låt på lineupen heter?
Timrå IK > Sv: Nubben till Frölunda
dr-nix: Vad fan menar Tomas Ros i sin blogg att nubben värvas från krislaget Timrå till superlaget Frölunda?
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK 2008-01-28
Skarin: Och vad har hänt med Timrås PP? De senaste tre matcherna har de varit helt obefintligt! Tar inga skott, pucktempo som om det vore knattehockey..
Näe, nu får man hoppas att Pärre är tillbaka på torsdag för det lär behövas.
Näe, nu får man hoppas att Pärre är tillbaka på torsdag för det lär behövas.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2008-01-26, kl 18:30
Frisco: Fyffan, Krizan vilken pajjas! Tråkigt!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2008-01-19
Snoop: Kul och se Challes garv också vid både Regins och Bagarns mål
1 · Nästa