Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Visas Luleå - Brynäs i Stockholm ?
Mattson: Kristo har inget bra kroppsspråk! Fy fan för detta!
Brynäs IF > Sv: Visas Luleå - Brynäs i Stockholm ?
Brynäsgubbe: Jaaaaaaa!!!! Kousal! Snyggt som fan! Nu kör vi!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LET’S GET READY TO RUMBLE!!!!!!! Fan vad gött att det drar igång! Jag tror på vinst 3-1, vad tror ni om det?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Andersén till icing, ska sluta tjata men ha ett extra öga på honom. Han är ju helt ur slag!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Andersén har gjort misstag i varje byte än så länge...... han ser verkligen inte bra ut i dagsläget.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Nä, det är klart att Mora kanske inte är starkaste motståndet och som dessutom har skador. Samtidigt efter att ha sett FBK och AIK-matcherna så är denna match ett enormt fall framåt sätt till spelet. Kul med lite positiva vibbar efter en ”turbulent” försäsong!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle sitta fint med en spetsforward till. Såg att Bryan Lerg fanns på marknaden, gillar hans spelstil. Känns som Nilsson och Forslund varit totalt osynliga på försäsongen, fattar fortfarande inte varför vi inte köpte en till spets och fyllde på med junisar!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
atilla: Du menar att han går in på forumet och chansar på att Gunderson skrivit på ett 3-årskontrakt? Vad är vinningen i det? Hur kan du vara så jävla säker på att han alltid chansar och att han skulle göra så med ont uppsåt?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
atilla: Nu får du ge dig! Du kommer inte med kritik. Du sitter ju bara och gnäller. Jag tycker det är skitkul att det finns någon med kontakter inom Brynäs som kommer med nyheter på detta forum. Läs inte skiten då om du tar åt dig så förbannat! Vänta tills nyheterna når kvällstidningarna så behöver du inte grina så....... Det diskuteras så satans mycket trivialt dravel här inne men när rykten och potentiella klara övergångar dryftas går vissa i taket. Tycker det är sorgligt. Pettis inlägg är nog dem som är mest spännande av allt på detta forum. Det är klart att det blir fel ibland men läs vad Bengtzen sa i GD, nämligen att dem gett ett förslag direkt efter säsongen till Hajen men att det svängt fram och tillbaka, så fungerar denna sjuka verksamhet. Skärpning till er negativa rackare, förstår verkligen inte varför ni grinar? Heja Hajen nu så ser det bra ut inför nästa säsong!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Någon kanske redan har nämnt det redan men Palushaj står som ”rumour” på EP. Brynäs till Brynäs! Vet inte om det betyder något men lite positivt känns det allt😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Den ska väl Rautio ha? Vi är så klena denna säsong. Skitnödigt mest hela tiden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Känns som det kan bli mycket stök och fula tilltag i slutet av denna match.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Där ska det vara mål Kilas! Bra defensiv, är det en Bertilsson-effekt?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Japp, pendlar mellan HD och 480 typ. Viktiga 3p nu, spännande 3:e väntar!
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Fy fan för den här säsongen, så jävla segt att kolla på sitt lag uppträda så här. Extra salt i såren när Honken briljerar i målet. Jag har aldrig sagt något om BZ men nu vettefan om han inte har varit ute och cyklat. Jag sitter och tänker på hur vi ska se ut nästa säsong. Förhoppningsvis Hajen och sedan Danielsson tillsammans med 12 brunkare. Vart är kaptenen, Granström, Clark.... Nä, ibland måste man satsa sig ur en kris. Inte värva allsvenskt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Dubbla hakningar på Clark innan och sen 1-1 i baken, surt!
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Kan du köpa att vissa blir irriterade på din översittarretorik? Klassisk mobbare är vad du är! Tar på dig en roll där du, på ett nedvärderande sätt, förklarar andras tillkortakommanden på ett personligt plan. Detta är ett hockeyforum! Känns som du hade passat bättre på en politisk sida där du kan sänka dig till deras nivå. Ditt sätt förpestar verkligen detta forum.
+ 6
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Anders Berg: Målvaktsbyte nu! Har Malmö haft 5 chanser och 3 mål. Dem behöver inte förta sig ett dugg, bara dra in pucken i Brynäs zon så löser Brynäs det åt dem. Patetiskt att det ser ut så här i en så viktig match!!!
+ 7
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rodrigo: Hur fan ska vi klara oss utan Gunde och Bertil under OS? Ikväll är dem fan helt magiskt bra. Kilas får spela 40 min typ. Underbar seger. Den som kämpar hårdast vinner och ikväll tycker jag vi gör det och då vinner vi välförtjänt. Skål Brynäsbröder!
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Fakta: Svenska domare håller inte måttet, dem är så satans inkonsekventa! Där kom skiten också!!!! Jävla amatörer!!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Det känns som deras förstalina med Thörnberg, tedenby och co är dem enda som hotar i matchen.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Sjuk utvisning! Svenska domare med sina kompensationsutvisningar. Jaaaa 3-1, såååå viktigt! Kul match!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stefan R 63: Direkt matchavgörande! Skön intensitet i matchen dock, inte som sömnpillret mot LHC.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: Ja verkligen. Men hur kan det vara sådan skillnad sedan i torsdags? Fattar noll!
+ 1
Föregående · 8 · Nästa