Inlägg: 1906947
Sv: A proposito de nada
{6984}: Är det något man verkligen vill se så här i början på säsongen så är det ett bra eller i alla fall början till ett bra PP. Jag skulle gå så långt som att säga att ett fungerande PP betyder mer i ett slutspel än en optimal tabellplacering (förutsatt att den är så pass bra att man går till slutspel förstås). Har precis som du förhoppningar på Gunderson/Danielsson. Det blir som att ha två Gunderson i samma uppställning :-) Gud förbjude att man delar på dem i PP.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Petrov: Ett bra PP och BP gör att man kan spela mer avslappnat och balanserat i 5 mot 5
Sv: A proposito de nada
LET’S GET READY TO RUMBLE!!!!!!! Fan vad gött att det drar igång! Jag tror på vinst 3-1, vad tror ni om det?
+ 3