Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10638}: LHC Har alltid stått högst upp på min shitlist. Kommer att kännas underligt att heja på Modo i ett ev kval om de möter LHC men så får det bli.
+ 15
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
Gavve: Hon har ändå bättrat sig betydligt de senaste åren. Det får man ändå erkänna även om jag fortfarande stör mig på en del saker. Min visst, i studion är det riktig underhållande när hon håller styrsel på Sanny mfl.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Cardigan Daffipoff: lös smäll eller lösskägg,? Kanske både och?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Mycket finesser men måste stångas också
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Det är nog dags att inse att LP är stråt vassare och börja matcha honom för slutspelet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Modo - Brynäs IF 2024-12-07
xxx BIF xxx: Tycker aldrig att man skall ta MV vid PP pga icingregeln.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Jag kan leva med ett bortdömt mål (rätt eller fel) och poängtapp. Mer nedslagen över spelet i mitten av matchen. Liknade mest kattskit alltihop. Vad hände egentligen? Precis som du skriver räknar jag med att Modo får sota för detta i morgon.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilken scenförändring. Från att ha klara bekymmer med PP-spelet till att bli det vassaste verktyget.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Fast egentligen är det väl mest tragiskt? Har svårt att glädja mig åt detta.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Forsberg 1978: Detta måste vara årtiondets sämsta domarinsats
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Forsberg 1978: Filmingskavalkaden fortsätter....
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
Blev en skum stämmning i tredje som fick karaktären av transportsträcka. Bryäsarna på bortastå fortsatte heja men gensvaret från oss på sittplats (och vi var många) blev litet avslaget.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
På plats i Jerusalem. Mycket Brynäsare här.
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Tycker nog generellt att vi är väldigt snabba med att döma ut spelare redan i början av säsongen. Kan vi inte vänta med detta tills vi ser hur det går i slutspelet? Vissa spelare lyfter sig enormt då. Det vet vi sen gammalt.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle: Själva "vallfärdade" vi ända från Västra Frölunda till Scandinavium. Av en snabb "dialektanalys" att döma så var de flesta runt om oss på sektion N från Västkusten eller Småland. Som vanligt några blandade gäng inte minst grupper med unga tjejer. Kändes som mer än hundratals Brynässupportrar faktikst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
BIF Kungen: Är det SHL som är så mycket svårare eller trivs han inte i Färjestad tro?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Farsang: Gärna för mig. Frågan är mot vilka lag bara? De flesta har ju mörka hemmatröjor. Någon (med svartvit TV?) tycks ju ha bestämt att det inte räcker med olika färg utan ena laget måste vara ljust och det andra mörkt. Däremot fick de gärna ta tillbaka de gulsvarta oken på vita tröjan. Mycket snyggare än röd-gult mot vitt. Dessutom vann Brynäs SM-guld med sådana tröjor. Bra dock att fuskoken som man hade för ett par år sen försvann. Hoppas de aldrig någonsin kommer tillbaka.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Tycker nog att kedjorna är rätt bra sammasatta som de är även om omvaskningen igår var nödvändig för att ändra matchbilden. PP kan man nog exprimentera en hel del med däremot. Nuvarande uppställningar blir lätt "överkostruktiva" i sitt spel.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Oavsett vem som äger parkeringen så brukar bevakningen skötas av ett P-bolag som i ett sånt upplägg ofta inte har andra intäkter än felparkeringsavgifterna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10753}: Fattar inte att ligan kan tillåta detta. Är det ens lagligt? Yttrandefriheten råder tydligen inte. Såg på nåt forum att någon inte tyckte att Brynässuportar skulle släppas in om de hade matchtröja under förra säsongens finalserie....
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
Tigerhjärta: Tycker nog att det gnälls litet väl på Indrasis. En del onödigt slarv ja. Men finns en fin uppsida också. Blir nog bättre ju längre in på sässongen vi kommer.
Scroeder ser jag däremot inte riktigt samma uppsida ännu i alla fall.
Scroeder ser jag däremot inte riktigt samma uppsida ännu i alla fall.
+ 1
Föregående · 9 · Nästa