Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Boork!
YYYYEEESSS!!!!!!!!!!!
Äntligen.
Jag följde Leffes jobb med Almtuna den gågna vintern och blev oerhört imponerad av det jobb han la ner. Laget gick från att ha varit ett mittengäng till att vinna serien ganska klart. Dessutom gav man Bofors en rejäl kamp i kvalet.
Bra jobbat Sundlöv!
Äntligen.
Jag följde Leffes jobb med Almtuna den gågna vintern och blev oerhört imponerad av det jobb han la ner. Laget gick från att ha varit ett mittengäng till att vinna serien ganska klart. Dessutom gav man Bofors en rejäl kamp i kvalet.
Bra jobbat Sundlöv!
Tre Kronor > Sv: Euro Hockey Tour final1, Tre Kronor - Ryssland
Friman SR: Rhodin skall ta me fan inte få tillstånd att åka igenom egen zon. Livsfarligt hela tiden...
Brynäs IF > Sv: Silly season
Peja: Helt riktigt, men räcker en kille som väger 76 kg till som defensiv back i ES?
Brynäs IF > Sv: Silly season
Gusten: Man undrar i vilken roll han är tänkt. Liten tunn kille som inte gör några poäng ens i allsvenskan...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Ständigt denna åldersdiskriminering.....
Brynäs IF > Sv: Silly season
Lunkan: Eftersom du har en åsikt vilka tränare vi inte ska ha i Brynäs så har du väl en åsikt om vem vi SKA ha eller?
Brynäs IF > Sv: Silly season
Vet inget om Månsson....
Funderar på om jag ska kasta lite skit på Syndlöv för värvningen av Månsson, ja bara för att få läsa Huges inlägg om Månssons alla goda sidor alltså......;-:
Funderar på om jag ska kasta lite skit på Syndlöv för värvningen av Månsson, ja bara för att få läsa Huges inlägg om Månssons alla goda sidor alltså......;-:
Brynäs IF > Sv: Silly season
bocken: Han har varit hos oss 4 år, men haft ett flertal kontrakt under tiden.
Brynäs IF > Sv: Silly season
Bissett19: Han fick 11 matcher mellan stolparna och hade ett snitt på 4.04 insläppta per match.
Brynäs IF > Sv: Silly season
Bissett19: Han fick 11 matcher mellan stolparna och hade ett snitt på 4.04 insläppta per match.
Brynäs IF > Sv: Silly season
GävleLasse: Frågan är väl om Korhonen är intresserad av att lira i Brynäs efter petningen senast.
Brynäs IF > Sv: Silly season
stefan Bskv: Viljan att spela i ett lag, samt arbeta hårt för det kollektiva måste vara grundstenar när man väljer nyförvärv. Att rassla med en sedelbunt tror jag inte riktigt på i längden, i vart fall inte i svensk hockey.
Och vad fick Matthiasson att gå från TIK till MIF?
Och vad fick Matthiasson att gå från TIK till MIF?
Brynäs IF > Sv: Silly season
Jompe: Nu är det ju inte säkert att det händer någonting men presskonferens blir det väl likafullt.
Brynäs IF > Sv: Silly season
Huge: Nåja. Jag såg honom iaf på ståplats i Gavlerinken. Du såg honom inte eller?
Brynäs IF > Sv: Silly season
Huge: Skillnaden är väl att Tony som tur är inte är innehavare av sportchefsjobbet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksand IF
miiike66: Vi har redan startat en insamling för inköp av rullatorn...
Brynäs IF > Brynäsare överallt...
Apropå ingenting så kan jag meddela att den fd. Brynäsaren
Robert Nordmark tar över efter Leif Boork i Almtuna.
Robert Nordmark tar över efter Leif Boork i Almtuna.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks-Brynäs 1/4-05
Huge: Inte fan är väl Wahlbergs kännetecken som spelare uppoffrande kämpaspel.....nu har du väl vinglat ut på isen utan broddar iaf.
Brynäs IF > Sv: Tack för tiden som varit
Huge: Om Ericsson tappar halva sitt börsvärde på några veckor så förväntar jag mig inte att Vd ställer sig och hjälper till att skruva ihop telefonerna. Men nog förväntar jag mig någon aktion.
Detta verkar vara föreningens stora problem både på och vid sidan av isen.
Man reagerar istället för att Agera!
Detta verkar vara föreningens stora problem både på och vid sidan av isen.
Man reagerar istället för att Agera!
Brynäs IF > Sv: Tack för tiden som varit
Huge: Pinsamt....
Pinsamt, det är att åka ur ES och ingen, jag upprepar ingen ur Brynäs organisation går ut och visar något som helst ledarskap i denna för föreningen tunga stund.
Pinsamt, det är att åka ur ES och ingen, jag upprepar ingen ur Brynäs organisation går ut och visar något som helst ledarskap i denna för föreningen tunga stund.
Brynäs IF > Sv: Tack för tiden som varit
Peja: Vad kallar du Wahlbergs insats? Uppoffrande och inspirerad eller?
Brynäs IF > Sv: Tack för tiden som varit
Peja: Problemet är inte att en del fans har gett utan att en del spelare har gett upp.
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
Huge: Dags att leverera försvarstalet. Ska bli intressant att läsa...
Brynäs IF > Sv: Leksand - Brynäs
Lilljanne: Klockren analys. En fullkomlig gåta att Bergeron matchas så hårt. Han var sämst på plan även mot Nyköping och Saik.
Bort.
Bort.
Bort.
Åsså Wahlberg dårå...
Bort.
Bort.
Bort.
Åsså Wahlberg dårå...
Föregående · 11 · Nästa
