Historik
Föregående · 20 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Nu jävlar håller du dig hemma, annars kan det här gå käpprätt...
Brynäs IF > Sv: Sitter det i väggarna eller?
Huge:
Jag är ledsen att behöva göra dig besviken men den mer än lovligt USLA attityden var precis det som var problemet ikväll.
Lika chockskadad som man var efter 1:a periodens lysande spel i matchen mot FBK var man efter 1:a periodens totala frånvaro av så väl spel som inställning.
Kvällens bäste tacklare i Brynäs var Björn Danielsson, all heder åt Björn som försökte, men nog säger det mer om dom andra än om Björn.
Man satt hela tiden och väntade på att det skulle hända nåt som tände grabbarna, en utvisning eller vad som helst. Men inte skymten av gnista någonstans.
Soling....hallå!!!!!!
Nån som såg om han var med eller?
Å Laitinen gjorde en Pekkala insats idag e jag rädd, ajajaj så dålig.
Det var verkligen inte långt ifrån att Brynäs blev utbuat av sin egen hemmapublik ikväll.
En flashback från förra året fick man verkligen ikväll-dött i Brynäsbåset hela kvällen var det nämligen, var någonstans fanns pådrivarna???
Jag är ledsen att behöva göra dig besviken men den mer än lovligt USLA attityden var precis det som var problemet ikväll.
Lika chockskadad som man var efter 1:a periodens lysande spel i matchen mot FBK var man efter 1:a periodens totala frånvaro av så väl spel som inställning.
Kvällens bäste tacklare i Brynäs var Björn Danielsson, all heder åt Björn som försökte, men nog säger det mer om dom andra än om Björn.
Man satt hela tiden och väntade på att det skulle hända nåt som tände grabbarna, en utvisning eller vad som helst. Men inte skymten av gnista någonstans.
Soling....hallå!!!!!!
Nån som såg om han var med eller?
Å Laitinen gjorde en Pekkala insats idag e jag rädd, ajajaj så dålig.
Det var verkligen inte långt ifrån att Brynäs blev utbuat av sin egen hemmapublik ikväll.
En flashback från förra året fick man verkligen ikväll-dött i Brynäsbåset hela kvällen var det nämligen, var någonstans fanns pådrivarna???
Brynäs IF > 3:e Femman
Kyrö-Nyllet-Björne gjorde sin bästa match i Brynäsdressen denna afton, vilken inställning!
1:a perioden var bland det svettigaste man sett i Gavlerinken....folk stod å fånstirrande rätt ut i tomma intet med ett stort flin på läpparna i pausen mellan 1:a o 2:a.
Man trodde fan knappt att det var sant.
Tack Brynäs för den uppvisningen.
Till er som valde att sitta framför datorn denna kväll: Moaoahahhahahaa!
1:a perioden var bland det svettigaste man sett i Gavlerinken....folk stod å fånstirrande rätt ut i tomma intet med ett stort flin på läpparna i pausen mellan 1:a o 2:a.
Man trodde fan knappt att det var sant.
Tack Brynäs för den uppvisningen.
Till er som valde att sitta framför datorn denna kväll: Moaoahahhahahaa!
Svenska Hockeyligan > Sv: Årets Timrå=Brynäs???
Poffa: Nähe...men sen torska vi tio raka!
Gör om det den som kan.
Gör om det den som kan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Vad skådar mitt norra?
Du o Kupan på bild tillsammans....det glädjer mig :-)
Du o Kupan på bild tillsammans....det glädjer mig :-)
Svenska Hockeyligan > Sv: Årets Timrå=Brynäs???
Danne_L: Tyvärr gick det inte så bra i början av serien som du försöker påskina. Vi vann nämligen bara 2 matcher i seriestarten, inte 3. :-)
Jag påstår inte att vi gör en Timrå men jag kan garantera att vi är bättre än förra året.
Jag påstår inte att vi gör en Timrå men jag kan garantera att vi är bättre än förra året.
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Ford Prefect och Huge:
Tack för matchrapporterna.
Nu kan man sussa gott.
Tack för matchrapporterna.
Nu kan man sussa gott.
Brynäs IF > Sv: Det Nya Brynas
Sorry! Fel tråd.
Westerlind: Nu får du rycka in och hjälpa till med din författarförmåga!
Westerlind: Nu får du rycka in och hjälpa till med din författarförmåga!
Brynäs IF > Sv: Gavlerinken lever upp
Westerlind: Nu får du rycka in och hjälpa till med din författarförmåga!
Brynäs IF > Sv: Det Nya Brynas
Jompe: NYSTART BRYNÄS!
Kan de va nåt....näe, fan "tänker så det knakar".
Kan de va nåt....näe, fan "tänker så det knakar".
Svenska Hockeyligan > Sv: Årets målvakt?
Jag lägger märke till att igen av er har med Marcus Korhonen......
Skyll er själva.
Skyll er själva.
Brynäs IF > Kupan e Kung!
Slut på dissandet från Rodrigues sida verkar det.....
Pekkala ut Kupan in, vilket lyft.
Pekkala ut Kupan in, vilket lyft.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Djurgården
mike: Man får ju aldrig den där vinstbiran....., så de känns ju inte angeläget att rita dit en ny.
Men ok då, jag ska fixa en ny.
Du får väl se till att utmana mr100.
Men ok då, jag ska fixa en ny.
Du får väl se till att utmana mr100.
Brynäs IF > Brynäs-Djurgården
Bröder o systrar!
Låt oss se fram emot hemmapremiären med tillförsikt.
Ett revanschsuget lag som för första gången visar upp sig på hemmaplan, Sjödda tuggar sig igenom Difs försvar och sprätter upp puckuslingen i krysset.
Det blir starten på en formidabel kanonad mot den vilt kämpande Dif målisen som till slut blir tvungen att kapitulera inte mindre än fem gånger.
Våran Björn i målet spikar däremot igen totalt och vår egen mistlur Selander kan vråla ut sin seger signal!!!!!!!!!!
Seger på lördag i en fullpackad Gavlerink.
Låt oss se fram emot hemmapremiären med tillförsikt.
Ett revanschsuget lag som för första gången visar upp sig på hemmaplan, Sjödda tuggar sig igenom Difs försvar och sprätter upp puckuslingen i krysset.
Det blir starten på en formidabel kanonad mot den vilt kämpande Dif målisen som till slut blir tvungen att kapitulera inte mindre än fem gånger.
Våran Björn i målet spikar däremot igen totalt och vår egen mistlur Selander kan vråla ut sin seger signal!!!!!!!!!!
Seger på lördag i en fullpackad Gavlerink.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs IF
Ford Prefect:
Vi får väl hoppas att GP tänkt att vi ska rulla runt på 4:a linor!
Vi får väl hoppas att GP tänkt att vi ska rulla runt på 4:a linor!
Brynäs IF > Sv: Tony Mårtensson
westerlind: Det är klart det finns en sån krog.
Ger mig fan på att det finns en i Gävle också.
Ger mig fan på att det finns en i Gävle också.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
Verkar vara dags att återupprepa denna tråds första inlägg från Januari månad.
"Börjar det bli dags att formulera någon sorts räddningsoperation för vårt kära Hockeylag ?"
Nå ?
"Börjar det bli dags att formulera någon sorts räddningsoperation för vårt kära Hockeylag ?"
Nå ?
Nolby Hockey > Sv: Nolby Gathockey Cup
mike66: Lämnar härmed in min protest till Gathockeycupsgeneraldirektörn, jäkla sätt det där att byta datum hela tiden.
Ser det hela som en komplott från Nolbyfegisarnas sida i och med att Brynäs nu inte kan ställa upp med sitt tyngsta lag.
En seger mot halvfigurer är ingen seger.
Kom ihåg det Gathockeycupsgeneraldirektörn.
Ser det hela som en komplott från Nolbyfegisarnas sida i och med att Brynäs nu inte kan ställa upp med sitt tyngsta lag.
En seger mot halvfigurer är ingen seger.
Kom ihåg det Gathockeycupsgeneraldirektörn.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
För nittiotredje gången.......inte ska det väl ta så här ofantligt lång tid att komma igång?
Med INSAMLINGEN alltså.
Med INSAMLINGEN alltså.
Brynäs IF > Sv: Rädda Brynäs !
För nittiotredje gången.......inte ska det väl ta så här ofantligt lång tid att komma igång?
Brynäs IF > Sv: Ingen toppforward
Anneli S: Måste nog rätta dig på en punkt.
Det är Henning som rattar skutan.
Det är Henning som rattar skutan.
Föregående · 20 · Nästa
