Historik
Föregående · 37 · Nästa
Djurgården Hockey > Sv: Supporterresa!
Haaaaallllllåååå!
Vart är alla?
Oerhört dött här inne, har DIF ett forum till eller?
Vart är alla?
Oerhört dött här inne, har DIF ett forum till eller?
Brynäs IF > Sv: Varför inte vaska om rejält?
Grabbar för f-n. Ere inte just det som är problemet? Att det tack vare skador har vaskats om lite väl mycket. Jag tror att laget behöver lite kontinuitet i spelet och i laguppställningen, speciellt viktigt för dom som är nya i laget (Williams o Wågis) och för dom som har varit borta länge på grund av skador (Soling o Kyrä m.fl.). Jag tror fortfarande att det här laget kommer att bli riktigt bra vad det lider. Kom igen Brynäs!
Nolby Hockey > Sv: Forza Timrå IK!!!
Såg att denna gästbok har 15 inlägg denna vecka hitills samt att DIF har 3 under samma period..............hhhhmmmmmmmmm.
Övrig hockey > Sv: SHG Tips
mike66:
Förstår inte att det gnälls så mycket bland TIKare att Z inte gör mål? Grabben gör ju allt annat och det superbt! Han är verkligen klassen bättre än alla andra i TIK. Hur mycket speltid har han i TIK i egentligen? Kan inte tänka mig att ni får behålla honom särskilt länge, NHL dags nästa år?
Förstår inte att det gnälls så mycket bland TIKare att Z inte gör mål? Grabben gör ju allt annat och det superbt! Han är verkligen klassen bättre än alla andra i TIK. Hur mycket speltid har han i TIK i egentligen? Kan inte tänka mig att ni får behålla honom särskilt länge, NHL dags nästa år?
Nolby Hockey > Sv: Ludmila dopad!!!!!!
mike66:
Vad sägs om Selma?
Det är väl ändå hon som bestämmer när matcherna skall starta!...eller?
Vad sägs om Selma?
Det är väl ändå hon som bestämmer när matcherna skall starta!...eller?
Brynäs IF > Sv: Kom igen Brynäs (fans)!
Smurfen:
Håller med dig, skadorna är definitivt grunden till det taskiga läget för laget. Om det är något som skall granskas så är det varför vi dras med alla dessa skador, det kan knappast vara en tillfällighet eller? Måste säga att laget trots detta spelar hygglig hockey från och till. T.ex. Modo matchen hemma! Såg BIF-Timrå i Norrtälje på försäsongen å det var ingen rolig historia så nog har dom trots skadorna gått framåt om än lite väl lite å långsamt. Uppehållet kommer verkligen rätt i tiden. Kyrö kommer att vara tillbaka med besked mot HV. Kom igen och stöd laget när serien drar igång igen!!!!!!!!!!
Håller med dig, skadorna är definitivt grunden till det taskiga läget för laget. Om det är något som skall granskas så är det varför vi dras med alla dessa skador, det kan knappast vara en tillfällighet eller? Måste säga att laget trots detta spelar hygglig hockey från och till. T.ex. Modo matchen hemma! Såg BIF-Timrå i Norrtälje på försäsongen å det var ingen rolig historia så nog har dom trots skadorna gått framåt om än lite väl lite å långsamt. Uppehållet kommer verkligen rätt i tiden. Kyrö kommer att vara tillbaka med besked mot HV. Kom igen och stöd laget när serien drar igång igen!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Sista inlägget
Prati:
Ett riktigt beslut av dig Prati. Tänk om laget hade samma usla inställning!!!!! Då hade vi åkt ur ES för länge sedan. Nä grabbar, sluta gnälla och åk till Gavlerinken efter uppehållet för att skrika er hesa och stödja vårt kära Brynäs!!!!!!!!!!
Ett riktigt beslut av dig Prati. Tänk om laget hade samma usla inställning!!!!! Då hade vi åkt ur ES för länge sedan. Nä grabbar, sluta gnälla och åk till Gavlerinken efter uppehållet för att skrika er hesa och stödja vårt kära Brynäs!!!!!!!!!!
Övrig hockey > Sv: Omgång 17
Din stora erfarenhet av idrott har tyvärr inte givit dig någon känsla för vad som är realistiskt!
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
Som vanligt en härlig debatt med som denna trådstart lysande
inlägg. Som Brynäs supporter blir man lite avunds på detta härliga
engagemang. Keep it up grabbar!
inlägg. Som Brynäs supporter blir man lite avunds på detta härliga
engagemang. Keep it up grabbar!
Brynäs IF > Sv: Jeff Williams
soton:
Ingen kommentar angående Bisset kedjekamrater?
Det var ändock honom du använde som jämförelse!
Ingen kommentar angående Bisset kedjekamrater?
Det var ändock honom du använde som jämförelse!
Brynäs IF > Sv: Jeff Williams
soton:
Vilka andra importer?
Bisset kom under helt andra förhållanden dessutom, ej inköpt i panik av ett skadedrabbat lag såsom fallet var för Williams. Sen kan man ju diskutera hans chanser att komma in i spelet om han inte får möjlighet att spela i samma omgivning under en tid, kanske mest beroende på skadeeländet dock. Bisset hade också fördelen av att hela tiden spela i den inte helt okända omgivningen av Anders Huss och Janne Larsson. En som serverar passen och en som gräver fram puckarna ur hörnen, det funkar nog ganska fint att stå framför kassen och trycka dit puckarna då. Williams är knappast värvad i tron att han har dom egenskaperna. Inte av det jag har läst ialla fall. Men låt oss hoppas att det lossnar snart vilket jag är övertygad om bara han får förtroende från tränarna så. Så...håll tummarna för Jeff soton!
Vilka andra importer?
Bisset kom under helt andra förhållanden dessutom, ej inköpt i panik av ett skadedrabbat lag såsom fallet var för Williams. Sen kan man ju diskutera hans chanser att komma in i spelet om han inte får möjlighet att spela i samma omgivning under en tid, kanske mest beroende på skadeeländet dock. Bisset hade också fördelen av att hela tiden spela i den inte helt okända omgivningen av Anders Huss och Janne Larsson. En som serverar passen och en som gräver fram puckarna ur hörnen, det funkar nog ganska fint att stå framför kassen och trycka dit puckarna då. Williams är knappast värvad i tron att han har dom egenskaperna. Inte av det jag har läst ialla fall. Men låt oss hoppas att det lossnar snart vilket jag är övertygad om bara han får förtroende från tränarna så. Så...håll tummarna för Jeff soton!
Brynäs IF > Sv: Jeff Williams
soton:
Det tog ett par månader för Bisset att komma in i spelet!!!!
Det brukar dessutom ta tid för svenskar som kommer hem från mindre rinkar att anpasssa sig, tänk då på att denna kille alltid lirat på små rinkar.
Ge Jeff en chans.
Det tog ett par månader för Bisset att komma in i spelet!!!!
Det brukar dessutom ta tid för svenskar som kommer hem från mindre rinkar att anpasssa sig, tänk då på att denna kille alltid lirat på små rinkar.
Ge Jeff en chans.
Brynäs IF > Sv: Frågor till webbradion 1/11
Har det skett några förändringar i den preliminära
laguppställningen?
laguppställningen?
Brynäs IF > Sv: Nu blir det pisk!
mike66:
Nääeee, bara 10?
Säkert beroende uteslutande på otur antagligen.......samma otur som har drabbat TIK i 10 raka matcher eller?..........;-)
Nääeee, bara 10?
Säkert beroende uteslutande på otur antagligen.......samma otur som har drabbat TIK i 10 raka matcher eller?..........;-)
Brynäs IF > Sv: Nu blir det pisk!
mike66:
Jo så är det nog, ni vinner.
Och hur många miljoner vann du på tipset i helgen sa du?.......:-)
Jo så är det nog, ni vinner.
Och hur många miljoner vann du på tipset i helgen sa du?.......:-)
Brynäs IF > Sv: Magnus Eriksson
Eriksson har skött sig bra tycker jag.
Ingen lätt situation att debutera för Brynäs i.
Ingen lätt situation att debutera för Brynäs i.
Brynäs IF > Sv: Nu blir det pisk!
citat från mike66:
"Nu blir det pisk!
prosten>>>tycker att det borde finnas stora möjligheter att ni åker på riktig dyngpisk mot
oss i morgon(läs idag) Jag läste att Timrå inte vunnit borta mot Brynäs sedan 1969???
Det är nog på tiden att ni får smaka på Timrås vrede nu...FORZA TIMRÅ mot
SLUTSPEL det bär....."
hihihihihihihihihi.........:-)
"Nu blir det pisk!
prosten>>>tycker att det borde finnas stora möjligheter att ni åker på riktig dyngpisk mot
oss i morgon(läs idag) Jag läste att Timrå inte vunnit borta mot Brynäs sedan 1969???
Det är nog på tiden att ni får smaka på Timrås vrede nu...FORZA TIMRÅ mot
SLUTSPEL det bär....."
hihihihihihihihihi.........:-)
Brynäs IF > Sv: Nu blir det pisk!
mike66:
Sista segern -69, vad vill du ha sagt med det?
Att traditionens makt INTE är stor eller?..;-)
Sista segern -69, vad vill du ha sagt med det?
Att traditionens makt INTE är stor eller?..;-)
Brynäs IF > Sv: Nu tar vi er!
Jäger:
Är du kanske gammal konstsimmare eller????
För hockey kan du defenitivt ingenting om, det vittnar din
kommentar över Molin om!
Leverera dina inlägg på någon annan sida tack.
Är du kanske gammal konstsimmare eller????
För hockey kan du defenitivt ingenting om, det vittnar din
kommentar över Molin om!
Leverera dina inlägg på någon annan sida tack.
Övrig hockey > Sv: Omgång 15
mike66:
Man får tacka för förtroendet, men det verkar nog lite övermaga att
tro på BIF seger med bara 4 ordinarie backar.
Man får tacka för förtroendet, men det verkar nog lite övermaga att
tro på BIF seger med bara 4 ordinarie backar.
Föregående · 37 · Nästa

Var finns intervjun med Kock?