Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå
Vad är det för fel på webradiogubben som toktjötar om Luleås oskärpa hela tiden....
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå!
25. KORHONEN, Markus
Goalkeepers 15. LINDBÄCK, Anders
1st Line 29. LAVINS, Rodrigo 3. JOHANSSON, Daniel
27. SPETS, Lars-erik 36. LIND, Mikael 21. MOLIN, Ove
2nd Line 7. SJÖDIN, Tommy 8. ÖHRSTEDT, Martin
23. DANIELSSON, Björn 11. ALMTORP, Jonas 9. MALMSTRÖM, Henrik
3rd Line 5. KUPARINEN, Mikko 22. SUNDQVIST, Jörgen
14. MÅNSSON, Mathias 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 12. DACKELL, Andreas
4th Line 2. ANDERSSON, Niklas 28. CASSELSTÅHL, Daniel
20. GELLERSTEDT, Joachim 62. WAHLBERG, Mikael 10. AARNIO, Antti
Goalkeepers 15. LINDBÄCK, Anders
1st Line 29. LAVINS, Rodrigo 3. JOHANSSON, Daniel
27. SPETS, Lars-erik 36. LIND, Mikael 21. MOLIN, Ove
2nd Line 7. SJÖDIN, Tommy 8. ÖHRSTEDT, Martin
23. DANIELSSON, Björn 11. ALMTORP, Jonas 9. MALMSTRÖM, Henrik
3rd Line 5. KUPARINEN, Mikko 22. SUNDQVIST, Jörgen
14. MÅNSSON, Mathias 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 12. DACKELL, Andreas
4th Line 2. ANDERSSON, Niklas 28. CASSELSTÅHL, Daniel
20. GELLERSTEDT, Joachim 62. WAHLBERG, Mikael 10. AARNIO, Antti
Brynäs IF > Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Taktiken har varit som den varit för att han kör en gammal Honda.
Brynäs IF > Sv: Boork städar???!!
GävleLasse: Men det var ju det du skrev...
Vad anbelangar att dom ska spela i en 3:e eller 4:e line så har ju Boork deklarerat att han inte vill ha några grinderfemmor. Det kan man ju tycka vad man vill om men så bygger han laget och det har väl varit glasklart från första början som han han rullat runt på femmorna.
Vad anbelangar att dom ska spela i en 3:e eller 4:e line så har ju Boork deklarerat att han inte vill ha några grinderfemmor. Det kan man ju tycka vad man vill om men så bygger han laget och det har väl varit glasklart från första början som han han rullat runt på femmorna.
Brynäs IF > Sv: Boork städar???!!
Vad har Almtorp gjort som är så bra hittills? Vad har Spets gjort? Visst de har kämpat å gjort sitt bästa, men skall man nöja sig med det?
GävleLasse: Man kan väl inte kräva att folk ska göra MER än sitt bästa...
GävleLasse: Man kan väl inte kräva att folk ska göra MER än sitt bästa...
Brynäs IF > Sv: Laguttagningen
Huss: Det skrev jag väl inte, det var endast en liten kommentar på din oerhört skarpsynta analys att en ojämn Miettinen ALLTID är bättre än Almtorp.
Brynäs IF > Sv: Laguttagningen
Lunkan: Nej det är klart, en 5-6 vinster på raken då är det läge att bänka några spelare som inte gör sitt för laget...
Brynäs IF > Sv: Laguttagningen
Jag tar en repris dårå...
Det har gapats i år på detta forum efter riktig coach som vågar bänka dom som inte håller måttet eller ställer upp på tränarens direktiv.
Se nu till att ge vår coach ert stöd nu när vi äntligen har fått en som vågar.
Det har gapats i år på detta forum efter riktig coach som vågar bänka dom som inte håller måttet eller ställer upp på tränarens direktiv.
Se nu till att ge vår coach ert stöd nu när vi äntligen har fått en som vågar.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
65selander: Kan tänka mig ett flertal dåliga slogans hänsyftande på
a-laget...bänknötare...m.m...
a-laget...bänknötare...m.m...
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
65selander: Det är väl inte för sent ännu, skotta ihop en marknadsföringskampanj för hans vin bara...
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
GävleLasse: Bottenlagen får inte göra det tricket längre, sponsorerna sa väl ifrån har jag för mig.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
GävleLasse: Man blir väl tvungen att bredda om man tänkt bänka 2 spelare eller hur..
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Webkommentatorerna tyckte ju att 1-1 hade varit ett rättvist resultat så något rätt måste vi väl ha gjort.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Gusten: Sveriges sämsta suddenlag är Mora som spelat 2 och förlorat bägge.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Det va ett jäkla tjöt om centrar. Miettinen är inte center för bövelen.
Brynäs IF > Laguttagningen
Det har gapats i år på detta forum efter riktig coach som vågar bänka dom som inte håller måttet eller ställer upp på tränarens direktiv.
Se nu till att ge vår coach ert stöd nu när vi äntligen har fått en som vågar.
Se nu till att ge vår coach ert stöd nu när vi äntligen har fått en som vågar.
Brynäs IF > Jobbigt med ordning och reda?
Alla kanske inte gillar Boork
-Det är han eller jag till nästa säsong.
Här är storyn om ulitmatumet som säkert chockar vissa läsare.
se länk..
-Det är han eller jag till nästa säsong.
Här är storyn om ulitmatumet som säkert chockar vissa läsare.
se länk..
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
sylf: Nja, realist får jag nog lov att säga. HV är väl inte ett av dom lag vi ska slå som tur är.
Tror att HV kommer att vara mycket starka pretendenter till sm-titeln.
Tror att HV kommer att vara mycket starka pretendenter till sm-titeln.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: "Men med Honken eller Markus i mål idag så tror jag vi haft en jättechans att vinna, då HV verkade slarva en del bakåt och bjöd på en del."
Glöm det.
HV flera klasser bättre än Brynäs, dom fick lite tryck på oss i 4 mot 5 tom.
Glöm det.
HV flera klasser bättre än Brynäs, dom fick lite tryck på oss i 4 mot 5 tom.
Brynäs IF > Sv: KS ?????????????
70 Rodrigues: Vadå vi blattar? Du e fan den största Svenne jag känner.
Brynäs IF > Sv: Så ver det klart!
GävleLasse: Jag tror du missförstod mig, jag menade din kommentar.
Brynäs IF > Sv: Så ver det klart!
JanT: Jag gissar att jag har tröttnat på hans eviga melodi om dåligt självförtroende och allt annat snack om att Brynäs som lag är ett gäng losers som inte har något självförtroende. Är det sånt man vill höra OM det är så?. Vad hände med att lägga det gamla bakom sig och se framåt?
GävleLasse: Ja, är det sånt man vill höra?
GävleLasse: Ja, är det sånt man vill höra?
Brynäs IF > Sv: Boumedienne klar för Södertälje.
micke: "Då tycker jag att det låter smartare att vara kvar på kontoret och jobba än att vara på tur i Norge..."
Du menar på fullt allvar att om han inte sitter på en speciell stol så klarar Sundlöv inte att sköta sitt jobb...hmm...
Du menar på fullt allvar att om han inte sitter på en speciell stol så klarar Sundlöv inte att sköta sitt jobb...hmm...
Brynäs IF > Sv: Brynäs Hockeymagasin
brynasaren: Man måste vara medlem i Brynäs IF för att få det hemsänt men det kommer att finnas att köpa för icke medlemmar också.
Brynäs IF > Brynäs Hockeymagasin
Jag har idag fått hem det nya hockeymagasinet i brevlådan, vet inte om alla har hunnit få det men det skulle vara intressant att få veta vad ni tycker om det första numret?
Föregående · 7 · Nästa
