Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Brynäs PP är inte ens mediokert de senast matcherna, tyvärr. Mycket annat är bra men inte PP.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
nittontolv:
Jo, förvisso men fan killen lirar i SHL och borde således förstå fundamenta.. Rånade, Brynäs rånades på en poäng.
Jo, förvisso men fan killen lirar i SHL och borde således förstå fundamenta.. Rånade, Brynäs rånades på en poäng.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Htiv3 blev tydligen rånade i Gävle. 6-1 låg närmare än att Hiv skulle få poäng.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäs är i skrivande stund bäst på hockey i Sverige. Passa på att njuta vänner.. Snart drar vi ifrån i toppen 🙃
+ 8
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Hyfsad start på säsongen, dock svider förlusten mot Leksand 🙃
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Är det Eddie Meduza som är tränare i Timrå? Jag trodde att han var död.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Tänker att någon jävla gång sätter man väl den i PP?
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Bästa matchen so far i år.. Timrå är bra, riktigt bra men Brynäs är bättre efter 2 perioder och kommer att vinna.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Vi får se hur det går.. Sveriges bästa lag i 3e perioden mot televerket. Hur ska det gå?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Catodenäldresspöke13:
Äh, vilket jävla trams.. Fotboll går bra men andas man på målvakten, det går inte.
Äh, vilket jävla trams.. Fotboll går bra men andas man på målvakten, det går inte.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Förövrigt så låter HV på engelska som en diagnos man inte vill ha.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Sparka på.. Nästa blir en bicekltas.. Ingen sparkrörelse 🤡
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Nu kör vi över tallfjantarna... Full fart mot seger.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tuff match i kväll igen när vi möter lullejå på bortaplan. Segrade vi mot 6 fingrarna så tänker jag att det finns hopp även i kväll.
Rätt inställning från "våra" sida är avgörande för att ge oss chansen att vinna.
Rätt inställning från "våra" sida är avgörande för att ge oss chansen att vinna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Brynäsgubbe:
Bästa matchen jag ser denna säsong. Hoppas att det fortsätter så...
Bästa matchen jag ser denna säsong. Hoppas att det fortsätter så...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
Brynäs trodde att matchen var över efter 2-0 och slutade spela.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
Det känns som att Brynäs satt lika många puckar i målramen som i mål.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
Gavve:
Det har aldrig funnits och kommer troligtvis aldrig att finnas någon röd tråd och "rättvisa" gällande nämnden.
Det känns som att besluten beror på dagsformen.
Efter D'Astous avstängning så tappade jag det obefintliga förtroendet jag hade för dem.
Det har aldrig funnits och kommer troligtvis aldrig att finnas någon röd tråd och "rättvisa" gällande nämnden.
Det känns som att besluten beror på dagsformen.
Efter D'Astous avstängning så tappade jag det obefintliga förtroendet jag hade för dem.
+ 12
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
Det kände redan innan jag vaknade att något var åt helvete.. Bitter förlust, mycket bitter.
Hoppas extra mycket på seger i morgon då det är det enda som botar denna typ av bitterhet.
Älska Brynäs ❤️
Hoppas extra mycket på seger i morgon då det är det enda som botar denna typ av bitterhet.
Älska Brynäs ❤️
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Leksand 2024-10-10
Smaka Bertilsson. Antagligen avstängd resten av livet när "geniera" får analysera.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
Börja dribbla mot hela FBK boxen i PP i stället för att etablera anfallsspel 😡
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2024-10-01
Zappaholic:Kandidat till veckans räddning månne?
Bra period av Brynäs förutom det katastofata PP't vid 1-0.
Bra period av Brynäs förutom det katastofata PP't vid 1-0.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
🤢🤮..
Då så, gå på nu då för helvete och våga skapa något. Inget att förlora nu.
Då så, gå på nu då för helvete och våga skapa något. Inget att förlora nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Sitter på en strand i Grekland och dövar nerverna med Ouzo. Det blir på mobilen som jag får avnjuta säsongens första 3 poängare.
Slava Brynäs!
Slava Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har bokat tåg och hotell för att se Brynäs mot Luleå 16 november.
Vet någon när biljetterna släpps?
Vill boka så att det är "betalt och klart"..
Vet någon när biljetterna släpps?
Vill boka så att det är "betalt och klart"..
+ 1
Föregående · 11 · Nästa