Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu kan man stoltsera att man har blivit ständig medlem i Brynäs och det känns på riktigt riktigt bra 🫡
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Störigt att det bara är en Brynäsare som gjort mål i kombination med att vi ligger under med ett mål.
Förövrigt så anser jag att domaren är en 🤡
Förövrigt så anser jag att domaren är en 🤡
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det hade räckt medvlinjedomare i kväll för huvuddomarna verkar skita i allt..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Johan är en riktig pyroman, fan vad han bränner.
Johan är en riktig pyroman, fan vad han bränner.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härlig start och härlig insats av Brynäs.
Till och med domarna får godkänt de sista 2 perioderna 🙂
Till och med domarna får godkänt de sista 2 perioderna 🙂
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
"Domarna" kan dra åt helvete. Brynäs dominerar totalt men på något märkligt sätt så är det Brynäs som åker på fler utvisningar och det är samma idioter som vanligt som får döma Brynäs matcher match efter match.
"Domarna" kan dra åt helvete. Brynäs dominerar totalt men på något märkligt sätt så är det Brynäs som åker på fler utvisningar och det är samma idioter som vanligt som får döma Brynäs matcher match efter match.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Målvakten ska ta den puckel alla dagar i veckan. Fan.
Målvakten ska ta den puckel alla dagar i veckan. Fan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag älskar att se Djurgården förlora mer än mot något annat lag dock så hoppas jag att de vinner mot Mora på tur.
Jag bor i Stockholm och det vore jävligt kul att se Brynäs ta hem det i 4:a raka mot Skansen.
Jag bor i Stockholm och det vore jävligt kul att se Brynäs ta hem det i 4:a raka mot Skansen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Och SHL domarna får inte döma i det allsvenska slutspelet för att?
Och SHL domarna får inte döma i det allsvenska slutspelet för att?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi vinner i kväll så tror jag att Brynäs tangerar Timrås rekord på 16 raka segrar i Allsvenskan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Oerhört onödigt måste jag säga. Nu får Brynäs inleda i PP vilket borde ge Brynäs initiativet i 3e även om det inte blir mål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu måste BIK upp ur skyttegravarna och anfalla och förhoppningsvis öppnar det upp för Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Tycker att Larsson har sett bra ut i semin. Han skapar en hel del och ser ut att vara taggad.
Tycker att Larsson har sett bra ut i semin. Han skapar en hel del och ser ut att vara taggad.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Allsvenskan har uppenbarligen ingen respekt för alla människors lika värde 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kylskoupet:
Som det ser ut på isen så är nog Mora du ska vara mer rädd för.
Som det ser ut på isen så är nog Mora du ska vara mer rädd för.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detta måste ändå vara en topp 10 sämsta perioderna av Brynäs sedan 1912.
Vi får vara glada över att underläget bara är ett mål.
33% effektivitet är iof lysande 😉
Vi får vara glada över att underläget bara är ett mål.
33% effektivitet är iof lysande 😉
+ 2
Föregående · 12 · Nästa
Antar att det är glada amatörer och en tombola som sätter schemat, proffs hade optimerat lördagsmatcherna till de mest intressanta matcherna vilket skulle vara bäst för fansen och bäst för föreningen.