Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Frilägen är inte riktigt Brynäs melodi kan man lugnt säga.
Frilägen är inte riktigt Brynäs melodi kan man lugnt säga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:
Hur kan det bli utvisning om han inte nuddar motspelaren?
Hur kan det bli utvisning om han inte nuddar motspelaren?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Eller hur? Jag tycker att det med tydlighet visar det osportsliga med 3 mot 3 och straffar.
Det är inte hockey och mer underhållning på det sportligas bekostnad.
Man kan ju bara bäva för vad nästa steg blir. Kan det bli så att vid oavgjort även efter 5 straffar så får det avgöras med att tränarna kör sten, sax påse?
Det är inte hockey och mer underhållning på det sportligas bekostnad.
Man kan ju bara bäva för vad nästa steg blir. Kan det bli så att vid oavgjort även efter 5 straffar så får det avgöras med att tränarna kör sten, sax påse?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det måste ändå vara världsrekord att ha 0 poäng av 8:a förlängningar och straffar/jippon/lotterier, eller?
Hade vi vunnit alla lotterierna i stället för att förlora dom så hade vi varit serieledare nu.
Hade vi vunnit alla lotterierna i stället för att förlora dom så hade vi varit serieledare nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Jag antar att du har rätt i ditt antagande.. 3 matchers topp vart annat år 🤨.
Jag hoppas på Jocke i afton. Timrå borde vara ett bra lag att starta mot dessutom.
Jag hoppas på Jocke i afton. Timrå borde vara ett bra lag att starta mot dessutom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Håller med tidigare talare.. Vilken kung Rautio har varit de senaste matcherna.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8482}: Jag är en av Rautios största kritiker men i dag var han lysande.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det kan vara den sämsta domarinsatsen i svensk hockey historia. Är matchen fixad?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pilen32:
Nu känns det som att luften gick ur mig och att den positiva känsla jag haft den senaste tiden förbyttes mot ett mörker.
Rautio har ju redan visat att han inte håller för denna nivå förutom några enstaka matcher då och då. Han har ju dessutom en tendens till att inte kunna stå speciellt många matcher i följd.
Vi får hoppas att Jockes knä håller och att han snabbt kommer i form men jävlar vilken chansning av ledningen.
Nu känns det som att luften gick ur mig och att den positiva känsla jag haft den senaste tiden förbyttes mot ett mörker.
Rautio har ju redan visat att han inte håller för denna nivå förutom några enstaka matcher då och då. Han har ju dessutom en tendens till att inte kunna stå speciellt många matcher i följd.
Vi får hoppas att Jockes knä håller och att han snabbt kommer i form men jävlar vilken chansning av ledningen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}:
Amen på det. En poäng är för viktig för att dela ut på ett jippo och det känns även mer sportsligt att det delas ut en poäng var om det är oavgjort efter 65 minuter.
Amen på det. En poäng är för viktig för att dela ut på ett jippo och det känns även mer sportsligt att det delas ut en poäng var om det är oavgjort efter 65 minuter.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaken: Rautio är den som borde bort och att han fortfarande är kvar i föreningen är för mig en gåta.
Om Karhunen kan hålla samma klass som de senaste matcherna så är han vad Brynäs har saknat under många år, en riktigt bra målvakt.
Det är i alla fall min ödmjuka åsikt
Om Karhunen kan hålla samma klass som de senaste matcherna så är han vad Brynäs har saknat under många år, en riktigt bra målvakt.
Det är i alla fall min ödmjuka åsikt
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Vårt PP var billigt med det kompenserade domarna genom att släppa ett par ganska klara utvisningar på HV.
Vårt PP var billigt med det kompenserade domarna genom att släppa ett par ganska klara utvisningar på HV.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Ständigt dessa jävla domare som har noll känsla.
Ständigt dessa jävla domare som har noll känsla.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Han höll ju den ganska länge med så domarna kan ju inte ha missat det heller. De väljer inte att följa regelboken och det avgör till Färjestads fördel.
Tack domarna.
Tack domarna.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det något Brynäs behöver värva så är det en general till boxen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7800}: Tydligen är det tillåtet för de får ju inga utvisningar mot sig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Auchinleck:
Härlig match av Rautio, det var på tiden. Han släppte ju entré ens många returer i dag 👍🏻
Härlig match av Rautio, det var på tiden. Han släppte ju entré ens många returer i dag 👍🏻
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Jag kan inte se matchen i dag heller. Vem vaktar kassen? Jag vill ju inte upprepa misstaget från i tisdags och såga fel målvakt 😉
Jag kan inte se matchen i dag heller. Vem vaktar kassen? Jag vill ju inte upprepa misstaget från i tisdags och såga fel målvakt 😉
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte ens gud fader själv skulle kunna lyckas med Brynäs med Rautio i mål. Hela laget blir osäkert och tappar både offensiv och defensiv kraft med honom i mål.
Skyll inte på Sjödin.
Skyll inte på Sjödin.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Åh vilken härlig dag. Bara tanken på att åka till jobbet i Sundbyberg och träffa alla djurgårdare får mig att brista ut i ett stort elakt leende.
+ 10
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Forsberg 1978: Någon som vet statusen på Karhunen? Jocke ser vi ut att få vänta på några månader till.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Men vad fan gjorde Rautio då.. Karln var ju nästan bakom eget mål.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Det syns varkligen två det är bottenlag som möts i kväll.
Rautio har "otur" igen.
Rautio har "otur" igen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Stefan R 63:Med den nivån så är varenda flygande byte utvisning för 6 man.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Rumpelstiltskin:
Märkligt att SAIK rätt som det är inte kan bli utvisade.
Märkligt att SAIK rätt som det är inte kan bli utvisade.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Forsberg 1978:
Härligt med ledning efter 2 perioder. Brynäsare bör dock träna på frilägen.
Härligt med ledning efter 2 perioder. Brynäsare bör dock träna på frilägen.
+ 3
Föregående · 25 · Nästa
Fan att Rautio ska ner på isen på vartenda skott..