Historik
Föregående · 26 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Helt OK period från Brynäs förtutom att avsluten är under all kritik.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
{8399}: En räddningsprocent på ca 77 är dock inte direkt lysande.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Brynäs största problem är, och har länge varit, målvaktssidan. Ledningen vägrar att värva något annat än mediokra målvakter av någon sjuk anledning.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Jan Grismöbel: Brynäs har ett anfallsspel med spets som en marsmallow och ett målvaktsspel lika ihåligt som Schweizerost.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Kul att åka på ett mål i arslet när det är 1.4 sekunder kvar och det på en jävligt tveksam utvisning.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Fan vad jag hatar att Brynäs har en 2e målvakt som förstemålvakt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Anders Hansson:
Domarna borde ju seriöst utredas gällande grovt tjänstefel.
Domarna borde ju seriöst utredas gällande grovt tjänstefel.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Växjö kommun mot Skellefteå kommun i final med Robinhood som domare. Må det mest dopade lag vinna.
🤑🤮🤑🤮
🤑🤮🤑🤮
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Fan vad kul att ni är tillbaks på Karlskronas bekostnad. Riktigt starkt jobbat att vända denna serie...
+ 8
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu får ju fan domarna steppa upp.. Som de sköter sig nu så är det ju fan tjänstefel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ingen Rautio.. Hur fan tänkte ledningen gällande målvaktsfrågan? Inte alls gissar jag 😡
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tar vi denna matchen och kvitterar till 2-2? Vad är er känsla?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
blackredberry: inte i längden men högst sannolikt denna match.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det är som det är Brynäs är ean Nemesis.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Grattis, nu blir det blod, svett och tårar på fredag.Hoppas att domarna inte får avgöra..
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Jan Grismöbel: Det känns som det var rätt beslut av mig att inte kolla matchen i dag. Fernström går får klarhet till klarhet som det låter och jag tolkar det som att han har kostat oss ännu en match. Frågan är ju varför ledningen inte agerar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Rögle är ju klart bättre. Skit samma, som Brynäsare är man van.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Amen på det.. Torskar vi i kväll är nog topp 6 bara att glömma. Det är i alla fall vad jag tror.
Föregående · 26 · Nästa