Historik
Föregående · 28 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu har jag i alla fall skådat sanningen, Brynäs är ett bottenlag i år. Trist att behöva konstatera då jag naivt nog hoppades att de skulle ligga topp 4a i år.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck:
Om det nu kostar mycket pengar att dra sig ut ur turneringen så får vi väl skicka ett juniorlag för att spela av matchen.
Om det nu kostar mycket pengar att dra sig ut ur turneringen så får vi väl skicka ett juniorlag för att spela av matchen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ska någon ta ansvar för det totala förfall vi nu bevittnar? Jag önskar så ärligt att jag inte brydde mig med det gör jag tyvärr.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Men sätt puckarna. Man blir ju galet frustrerad av denna ineffektivitet 😲
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Varför byta målvakt efter det att Rautio hållit 0:an? Fullkomligt barockt ( om jag nu inte missat skada /sjukdom).
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Om man vill avnjuta matchen på bästa möjliga sektion. Vart bör man boka då?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag och en kompis ska åka från Stockholm för att BRYNÄS - djyrgården 20 januari. Någon som vet. Vilka platser som är bäst?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag hoppas på Felix i kassen i dag så att att han får möjlighet att revangera sig efter röglefiaskot.
+ 7
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag kände redan innan jag vaknade att något var fel. Fy fan att förlora hemma mot Rögle i en så pass viktig match.
Ledarstil, talanglöst och meningslöst är vad jag känner i denna bittra stund.
Det är bara att bryta ihop och ge upp 😯
Ledarstil, talanglöst och meningslöst är vad jag känner i denna bittra stund.
Det är bara att bryta ihop och ge upp 😯
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Som relativt rutinerad Brynäsare så vill jag ändå ventilera att jag älskar Brynäs som företeelse. Jag mår dock illa av att se hur laget går i dag och att BZ inte förstår vikten av att fixa en kompetent målvakt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{2064}: ok
OK , PP trots allt även om det nu inte blev mål. Vi vänder detta.ä tror jag.
OK , PP trots allt även om det nu inte blev mål. Vi vänder detta.ä tror jag.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8356}: Om matchen mot Mora kallas för derby så är det fan derby mot Rögle i kväll med 😂
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vart tog matchtrådarna vägen? Är det sagt att vi ska skippa dessa eller har det bara inte blivit av?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu hoppas jag att ledningen visar handlingskraft och agerar innan det är försent. Mitt förslag är att Melin packar väskorna och drar och att en riktig pådrivare anställs. Något måste uppenbarligen ske och det omgående.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Anders Berg: Om nu man inte bytte målvakt från match till match så kanske det sett bättre ut. Satsa på En 1e keeper så tror i alla fall att det skulle se bättre ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
mk:
I morgon kommer säsongens första Viktoria gissar jag. Det har varit en bedrövlig inledning av säsongen och jag personligen är lite tveksammast till att det är Melin som styr skutan då jag gillar coacher som Bulan och varför inte Boork.
I morgon kommer säsongens första Viktoria gissar jag. Det har varit en bedrövlig inledning av säsongen och jag personligen är lite tveksammast till att det är Melin som styr skutan då jag gillar coacher som Bulan och varför inte Boork.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tänk er två gladiatorer som efter 65 minuters kamp tvingas göra upp med sten, sax, påse.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag hoppas att mina nervbanor hag lyckats att läka under sommaren för nu är det dags för överbelastning några månader framöver.
Kul att det äntligen drar igång igen.
Kul att det äntligen drar igång igen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Rumpelstiltskin:
Råkade av misstag anmäla inlägget, sorry.
Råkade av misstag anmäla inlägget, sorry.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Då man tappar spetsspelare så vore det ju önskvärt att försöka ersätta dessa med nya spetsspelare.
Jag hoppas att så blir fallet.
Jag hoppas att så blir fallet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
bifhjärta: Härligt med Kilas och Erson.
Jag är dock skeptisk till valet av målvakter men det kanske är 3e säsongen gillt gällande Felix men jag är inte övertygad.
Jag hoppas att jag har fel och lägger mitt förtroende till ledningen men saklig kritik leder till
utveckling.
Jag är dock skeptisk till valet av målvakter men det kanske är 3e säsongen gillt gällande Felix men jag är inte övertygad.
Jag hoppas att jag har fel och lägger mitt förtroende till ledningen men saklig kritik leder till
utveckling.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänk att NHL kan dominra och domdera en liga så till den milda grad som de dominerar SHL.
SHL är som ett land i 3:e världen som precis har hittat olja, totalt utan vetskap vad man ska göra med tillgångarna och därför säljer tillgångarna för symboliska summor likt indianerna som sålde Manhattan för några glaspärlor.
SHL är som ett land i 3:e världen som precis har hittat olja, totalt utan vetskap vad man ska göra med tillgångarna och därför säljer tillgångarna för symboliska summor likt indianerna som sålde Manhattan för några glaspärlor.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}:
Det är du mer eller mindre alltid 😄
Det är du mer eller mindre alltid 😄
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}: tror du att ett lag som spelar CHL har större chans att vinna SHL pga att de spelar i CHL? Jag tror att de har något sämre chans till SM guld.
Sedan är ju förståss de lag som kvalificerar sig till CHL generellt topplag.
Sedan är ju förståss de lag som kvalificerar sig till CHL generellt topplag.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7225}:
Jag hade gärna sett att Brynäs skulle avstå denna turnering. Risken för skador och ett uttröttat lag för ett deltagande i en turnering som ( i alla fall för mig) inte väcker några som helst känslor är allt för hör gör.
Om prispengarna låg på typ 10 mille så fine.
Jag hade gärna sett att Brynäs skulle avstå denna turnering. Risken för skador och ett uttröttat lag för ett deltagande i en turnering som ( i alla fall för mig) inte väcker några som helst känslor är allt för hör gör.
Om prispengarna låg på typ 10 mille så fine.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Final
Leonardo:
Vi har tagit 2 raka borta mot HV, vad är det som säger att vi inte har goda möjligheter att ta en 3e seger borta mot HV?
Pressen bör rimligtvis ligga på HV i morgon och Brynäs är av någon anledning starkare borta än hemma.
Jag gissar att Hv är knappa favoriter och att första målet är viktigare än någonsin.
Det är nu vår tur att förstöra HVs guldfest.
Vi har tagit 2 raka borta mot HV, vad är det som säger att vi inte har goda möjligheter att ta en 3e seger borta mot HV?
Pressen bör rimligtvis ligga på HV i morgon och Brynäs är av någon anledning starkare borta än hemma.
Jag gissar att Hv är knappa favoriter och att första målet är viktigare än någonsin.
Det är nu vår tur att förstöra HVs guldfest.
+ 3
Föregående · 28 · Nästa
Malmö insåg allvaret och ökade tempot.