Historik
Föregående · 29 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Final
{7225}:
OK, det står dig fritt att tycka men jag tycker att Bertil är en sjukt bra hockeyspelare men han är ofta långtidsskadad och jag har fått för mig att det relativt ofta blir bakslag på hans rehab.
Jag anser att det inte på något sätt var någon kritik på Bertil som person eller på hans skicklighet.
Om det uppfattas som ett personangrepp på Bertil så ber jag ödmjukt om ursäkt för det var verkligen inte så jag menade.
OK, det står dig fritt att tycka men jag tycker att Bertil är en sjukt bra hockeyspelare men han är ofta långtidsskadad och jag har fått för mig att det relativt ofta blir bakslag på hans rehab.
Jag anser att det inte på något sätt var någon kritik på Bertil som person eller på hans skicklighet.
Om det uppfattas som ett personangrepp på Bertil så ber jag ödmjukt om ursäkt för det var verkligen inte så jag menade.
Brynäs IF > Sv: Final
{7057}:
För att inte tala om utvisningen för felaktig handstoppning.
Jag tycker dessutom att Brynäs har blivit ganska hårt straffade gällande för många spelare på plan.
Det är ju nästan tragikomiskt att Zab åker ut för osportsligt uppträdande när domarna var de som verkligen visade prov på osportsligt uppträdande.
Undrar om domarna är glada över att ha besegrat Brynäs på bortaplan?
För att inte tala om utvisningen för felaktig handstoppning.
Jag tycker dessutom att Brynäs har blivit ganska hårt straffade gällande för många spelare på plan.
Det är ju nästan tragikomiskt att Zab åker ut för osportsligt uppträdande när domarna var de som verkligen visade prov på osportsligt uppträdande.
Undrar om domarna är glada över att ha besegrat Brynäs på bortaplan?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Final
Bratwursten :
Jag måste erkänna att jag inte gillade duttandet med målvakter under serien och tyckte att Brynäs borde ha satsar på en uttalad 1e målvakt.
I dag är jag jävligt glad över att vi har två målvakter som har spelat många matcher under säsongen.
Jag måste erkänna att jag inte gillade duttandet med målvakter under serien och tyckte att Brynäs borde ha satsar på en uttalad 1e målvakt.
I dag är jag jävligt glad över att vi har två målvakter som har spelat många matcher under säsongen.
+ 2
Föregående · 29 · Nästa
Brynäs tar detta på lördag, sanna mina ord. Vi kör med 6 utespelare från start 🙁