Historik
Föregående · 32 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Brynäsgubbe:
78-0? Anar jag en så kallad dysterkvist 🙃
Jag är nöjd med 3 poäng och detta utan att vi får några spelare skadade.
Känns iof jävligt osäkert om vi inte stoppar upp spelet ett par snäpp gömfört med dubbel dubbeldebaklet mos Djurgprden.
Vill inte hamna i patenterad brynässvacka.
Gå hårt för 3 poäng i kväll Brynäs.
78-0? Anar jag en så kallad dysterkvist 🙃
Jag är nöjd med 3 poäng och detta utan att vi får några spelare skadade.
Känns iof jävligt osäkert om vi inte stoppar upp spelet ett par snäpp gömfört med dubbel dubbeldebaklet mos Djurgprden.
Vill inte hamna i patenterad brynässvacka.
Gå hårt för 3 poäng i kväll Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
Nej, nu gör jag något vettigare med min tid. Brynäs försöker ju inte ens.
Jag tycker synd om publiken..
Jag tycker synd om publiken..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 20170114
{7225}:
Efter alla dessa år så har jag skapat en tråd så respekt för initiativet
Efter alla dessa år så har jag skapat en tråd så respekt för initiativet
Brynäs IF > Brynäs - Djurgården 20170114
Vad tror vi om denna batalj? Spelar Brynäs hockey i alla 3 perioder denna gång eller ger de åter Djurgården initiativet?
Om vi bara slipper Målgan så är minst 2 pinnar i hamn enligt min Norrlandsgulds doftande analys.
Om vi bara slipper Målgan så är minst 2 pinnar i hamn enligt min Norrlandsgulds doftande analys.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21:
Med risk för att låta bitter och som en dålig förlorare så känner jag att jag måste jag åter igen vill upprepa mig själv.
Straffar har väldigt lite med hockey och göra och det känns osportsligt att en sådan viktig sak som en poäng ska delas ut i något som bara kan klassas som ren underhållning.
Kan lagen inte skiljas åt efter 65 minuters spel ska man fan inte lotta ut en bonuspinne.
Jag tycker dessutom att det blir en mer levande tabell om nu lag som spelat oavgjort får poäng därefter.
Med risk för att låta bitter och som en dålig förlorare så känner jag att jag måste jag åter igen vill upprepa mig själv.
Straffar har väldigt lite med hockey och göra och det känns osportsligt att en sådan viktig sak som en poäng ska delas ut i något som bara kan klassas som ren underhållning.
Kan lagen inte skiljas åt efter 65 minuters spel ska man fan inte lotta ut en bonuspinne.
Jag tycker dessutom att det blir en mer levande tabell om nu lag som spelat oavgjort får poäng därefter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2017-01-12
Ständigt denna Målgan.. Anar konspiration..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 2017-01-05
{7800}:
Kul för Jonas att hålla nollan för om detta är jag övertygad.
Kul för Jonas att hålla nollan för om detta är jag övertygad.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 2017-01-05
Det är säkert sagt tidigare men jag säger det i sådana fall igen. Spännande med Jonas J i mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:
Om Felix fortsätter att hålla nollan i lite drygt 18% av matcherna han spelar så är i alla fall jag nöjd.
Jag tycker att det låter som fina siffror.
Om Felix fortsätter att hålla nollan i lite drygt 18% av matcherna han spelar så är i alla fall jag nöjd.
Jag tycker att det låter som fina siffror.
Brynäs IF > Sv: Luleå Hockey - Brynäs IF 2016-12-30
Zzz:
Jag missad matchen i går och jag hade en riktigt dålig magkänsla inför denna match. Jag trodde att
resultatet skulle blivit det omvända. Är så glad och stolt över vårt högt älskade Brynäs. Vilket avslut på året de gav oss.
Gott nytt år bröder och systrar, jag älskar er alla.
Jag missad matchen i går och jag hade en riktigt dålig magkänsla inför denna match. Jag trodde att
resultatet skulle blivit det omvända. Är så glad och stolt över vårt högt älskade Brynäs. Vilket avslut på året de gav oss.
Gott nytt år bröder och systrar, jag älskar er alla.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Luleå Hockey - Brynäs IF 2016-12-30
Forsberg 1978:
I kväll blir det tufft och ska det bli poäng denna afton så tror jag att Brynäs behöver steppa upp spelet sett till de senaste matcherna.
I kväll blir det tufft och ska det bli poäng denna afton så tror jag att Brynäs behöver steppa upp spelet sett till de senaste matcherna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Discolight94:
Aldrig någonsin i svensk hockeysnack historia har det varit så tydliga hemmadomare.
Aldrig någonsin i svensk hockeysnack historia har det varit så tydliga hemmadomare.
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Forsberg 1978:
I mina ögon va den en sjuk utvisning.
I mina ögon va den en sjuk utvisning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Brynäsgubbe:
Hur fan fungerar detta med kvittning eller inte kvittning? Är det lite hur som helst beroende på vad domarna känner för.
Hur fan fungerar detta med kvittning eller inte kvittning? Är det lite hur som helst beroende på vad domarna känner för.
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
mustigahjalmar:
Jag tror på seger och det grundar jag på att det var så länge sedan vi tog en 3 poängare. Det är dags för det nu och vi är bättre än skåningarna.
Jag tror på seger och det grundar jag på att det var så länge sedan vi tog en 3 poängare. Det är dags för det nu och vi är bättre än skåningarna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Hansson:
Brynäs hej är den enda låt med kultstatus nog för att enligt mig kunna accepteras. Alla moderna försök gör att man vill krama skämskudde.
Det är min åsikt som gammal konservativ gubbe.
Brynäs hej är den enda låt med kultstatus nog för att enligt mig kunna accepteras. Alla moderna försök gör att man vill krama skämskudde.
Det är min åsikt som gammal konservativ gubbe.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Karlskrona 20/12 -16
{7225}:
Kul att du tycks njuta av ett präcktigt Brynäs fiasko. Judas.
Kul att du tycks njuta av ett präcktigt Brynäs fiasko. Judas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är sagt förut men nu säger jag det igen. Fan vad trist det är med dessa uppehåll.
Man har ju blivit beroende av den känslomässiga kicken en brynäsmatch ger och nu saknar man adrenalinet.
Det enda spänningen nu är ovissheten gällande eventuella skador på för Brynäs MVP spelare i landslaget.
Ja, ja.. Det är i alla fall fredag 👍
Man har ju blivit beroende av den känslomässiga kicken en brynäsmatch ger och nu saknar man adrenalinet.
Det enda spänningen nu är ovissheten gällande eventuella skador på för Brynäs MVP spelare i landslaget.
Ja, ja.. Det är i alla fall fredag 👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Discolight94:
Första gången denna säsong jag sett att Brynäs verkligen ät sämre än motståndaren
Kanske vinner bo men som det ser ut nu så är det föga troligt.
Första gången denna säsong jag sett att Brynäs verkligen ät sämre än motståndaren
Kanske vinner bo men som det ser ut nu så är det föga troligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7800}:
Färjestad är ty ärr klassen bättre än Brynäs. HATA NORGE.
Färjestad är ty ärr klassen bättre än Brynäs. HATA NORGE.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Synd att det blev straff. En utvisning hade varit så mycket bättre.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Det känns som att det är väldigt sällan Brynäs får spela PP den senaste tiden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:
Jag tror att Brynäs betalar mer i skatt än vad de får i "bidrag" av kommunen. Hur som haver, jag skulle inte ha dåligt samvete om jag nu tjyvläste en +artikel.
Jag tror att Brynäs betalar mer i skatt än vad de får i "bidrag" av kommunen. Hur som haver, jag skulle inte ha dåligt samvete om jag nu tjyvläste en +artikel.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Dessutom har vi redan betalat. Presstöd kallas det och det betalas via skatten
Dessutom har vi redan betalat. Presstöd kallas det och det betalas via skatten
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Av någon anledning kan jag inte längre logga in med mobilen. Jag kan logga in via paddan och datorn men via bobolenså blir det nobben. Någon här som vet kanbero på?
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe:
Hoppas det då årets upplaga ( och alla andra års upplagor ) av Brynäs verkligen är värd fylld arena.
Hoppas det då årets upplaga ( och alla andra års upplagor ) av Brynäs verkligen är värd fylld arena.
+ 1
Föregående · 32 · Nästa
78 - 0 verkar fortfarande troligt 👍