Historik
Föregående · 31 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Blev fundersam efter 0-1 men det verkar gå enklare än vad jag trodde och då trodde jag ändå på seger.
Mvh
Master Jinx
Mvh
Master Jinx
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Jag tror stenhårt på seger i kväll, under förutsättning att de inte gör en plattmatch. Segersiffrorna kanske inte blir speciellt stora men nog fan ska det bli en seger i kväll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{7225}:
Överlägsna är väl en överdrift men 5 mot 5 är vi det bättre laget. Tyvärr så har domarna bestämt sig för att LHC ska ta 3 pinnar i kväll.
Överlägsna är väl en överdrift men 5 mot 5 är vi det bättre laget. Tyvärr så har domarna bestämt sig för att LHC ska ta 3 pinnar i kväll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För mig är detta ganska uppenbart att målvaktsfrågan är Brynäs Akilleshäl i jakten på guldet.
Visst, vi kan hoppas på en "Svedbeg" men oddsen på detta är troligtvis ganska kassa.
Visst, vi kan hoppas på en "Svedbeg" men oddsen på detta är troligtvis ganska kassa.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten :
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten :
I kväll slår vi rekordet 19-0 som det snackades om tidigare. 21- mot ett Frölunda som helt tappat farten och som tycks passa Brynäs bra 😆
I kväll slår vi rekordet 19-0 som det snackades om tidigare. 21- mot ett Frölunda som helt tappat farten och som tycks passa Brynäs bra 😆
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5915}:
Viktig match i morgon. Segrar i denna match öppnar upp för vägen mot guld.
Viktig match i morgon. Segrar i denna match öppnar upp för vägen mot guld.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2017-02-21
{5915}: Förmodligen.. Tragikomiskt för oss Brynäsare.
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2017-02-21
Om laget blir bekvämt och tror att det kommer att gå lätt så misstänker jag att det blir tufft.
Jag tror på 3 poäng om laget visar samma inställning som de senaste matcherna.
Jag tror på 3 poäng om laget visar samma inställning som de senaste matcherna.
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
{7800}:
Sjukt skön och viktig seger. Fan vad härligt Brynäs
Sjukt skön och viktig seger. Fan vad härligt Brynäs
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
Det blir tufft i kväll men fan vad skönt det vore med en 3a.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Hyfsat viktig match i kväll. 3 poäng i kväll skulle betyda mycket.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis:
Med risk för att bli anklagad för art vara dysterkvist när jag blott är realist så TROR jag att vi redan är körda när det gäller 6e platsen.
Vi har för många skadade på lite för bra spelare och allt för bra jagar.
Jag hoppas att jag har fel.
Med risk för att bli anklagad för art vara dysterkvist när jag blott är realist så TROR jag att vi redan är körda när det gäller 6e platsen.
Vi har för många skadade på lite för bra spelare och allt för bra jagar.
Jag hoppas att jag har fel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Dagens Brynäs måste vara det sämsta PP lag i svenskhockeys historia 😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Jahapp, mardrömmen ser ut att fortsätta.
Målvakterna suger, domarna suger, publiksiffrorna suger.
Dags att lufta det gamla hederliga "Avgå alla"
Målvakterna suger, domarna suger, publiksiffrorna suger.
Dags att lufta det gamla hederliga "Avgå alla"
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:
OK, måste kännas jobbigt. Då är jag betydligt mer positiv än dig. Man skulle med lätthet kunna kalla dig en dysterkvist 😉
OK, måste kännas jobbigt. Då är jag betydligt mer positiv än dig. Man skulle med lätthet kunna kalla dig en dysterkvist 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur lång blir förlustsvackan tror ni?
Jag gissar på 8a matcher men är rädd för att det kan bli värre än så.
Jag gissar på 8a matcher men är rädd för att det kan bli värre än så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns ganska skakigt som Brynäsare i dagsläget. Laget är i en djup svacka och ingen ljusning skönjs enligt spelschemat.
Laget brandskattas förnärvarande av ett fantasifattigt Luleå.
Det är tufft nu men jag vet att det vänder ..
Laget brandskattas förnärvarande av ett fantasifattigt Luleå.
Det är tufft nu men jag vet att det vänder ..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Vi torskar alltså hemma efter ha fått ett handikapp men 2-0 hemma mot seriens formsvagste lag.
Klart vi torskar. Bara Brynäs.
Klart vi torskar. Bara Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Rumpelstiltskin:
Vet inte om du riktade mot mig eller om det var ett generellt uttalande.
Vet inte om du riktade mot mig eller om det var ett generellt uttalande.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Forsberg 1978:
Jag har levt med Brynäs relativt länge. Hatar dessa perioder idiot spel.. Speciellt då de är återkommande
Jag har levt med Brynäs relativt länge. Hatar dessa perioder idiot spel.. Speciellt då de är återkommande
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Brynäsgubbe:
Jag var också ironisk i mitt svar till dig. Starten tyder på att 7-0 kan vara realistiskt.
Jag var också ironisk i mitt svar till dig. Starten tyder på att 7-0 kan vara realistiskt.
Föregående · 31 · Nästa
Jag tror att vi har stora möjligheter att gå vidare. LHC är starka hemma, vi är starka borta och OK hemma. LHC är usla borta.