Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Clara måste verkligen se sjukt svag ut på träningarna
med tanke på att dom inte byter.
med tanke på att dom inte byter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Treklövern1912: Det ser så ut, de lyfter inte ens målvakten. Märkligt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
{363}:
Kan inte lasta Delia för sista målet men någon jävla puck borde han väl kunna ta, är det för mycket begärt?
Kan inte lasta Delia för sista målet men någon jävla puck borde han väl kunna ta, är det för mycket begärt?
+ 8
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Brynäsgubbe:
Har Deila tagit någon puck i kväll?
Har Deila tagit någon puck i kväll?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Blå grottan: Det känns som att Växjö ska vara nöjdast över resultatet efter 1a perioden men med en hel del hjälp av domarna så håller de oavgjort.
Detta tar vi..
Detta tar vi..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Supportern:
Happ, två felaktiga utvisningar på Brynäs efter mindre än 4a minuter. 🤮
Happ, två felaktiga utvisningar på Brynäs efter mindre än 4a minuter. 🤮
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Får man inte tacklas längre i SHL? Skandalöst inledning av dessa clowner till domare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
KulaShaker:
Tänkte att TV4a har kört en hel del hype på Bäckström så tänkte att de skulle spinna vidare på det.
Det var så jag tänkte.
Tänkte att TV4a har kört en hel del hype på Bäckström så tänkte att de skulle spinna vidare på det.
Det var så jag tänkte.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Var övertygad om att Brynäs skulle vara huvudmatch i dag men jag hade fel.
TV4 levererar..
TV4 levererar..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vart var det man kunde se dagens match om det inte var från Viaplay? Vet att någon skickade någon länk tidigare men kan inte hitta denna länk nu.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Detta är första (troligtvis enda) gången jag, vi, oss? Går in i säsongen son favoriter. Tänker att Alcén är den avgörande punkten här..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Hoppas på att vi inte drar på oss några skador i kväll. Det är för i mig i alla fall det viktigaste.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Missade matchen men tolkar 4-1 som en stabil seger.
Hur skötte sig nyförvärven och då framförallt Bäckström?
Hur skötte sig nyförvärven och då framförallt Bäckström?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Jan GrismöbelIn Alcén I trust.
Kommer inte bäckid så är det Bäckströms beslut.. Han vill och kan han så kommer han.
Handlar om kroppen.
Kommer inte bäckid så är det Bäckströms beslut.. Han vill och kan han så kommer han.
Handlar om kroppen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Märkligt med total tystnad från "Åsen" gällande Bäckström, bekräfta eller dementera.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Tigerhjärta:
Jag var skeptisk till en början gällande Alcén som sportchef men så fel jag hade.
Tänker att han nog är bästa mannen på den positionen som Brynäs någonsin haft.
Jag var skeptisk till en början gällande Alcén som sportchef men så fel jag hade.
Tänker att han nog är bästa mannen på den positionen som Brynäs någonsin haft.
+ 15
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
TomKasseBättre: Det kan bara domarna svara på. Brynäs spelar inte fulare än Luleå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
{10638}:
Vad är det som händer? Vad håller domarna på med? Jag har aldrig sett något så jävla sjukt.
Vad är det som händer? Vad håller domarna på med? Jag har aldrig sett något så jävla sjukt.
+ 6
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
xxx BIF xxx:
Fan vad svagt.. Målvakterna är skillnaden i denna serie..
Fan vad svagt.. Målvakterna är skillnaden i denna serie..
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Bachada14: Lämna vänligen denna del av forumet och dra hem till fuskträsk.
Hos Luleå finns ingen som helst heder.
Jag kan ta en förlust men då gärna mot ett lag som gör det för att dom förtjänar det.
Lulrå är en fara för sporten.
Hos Luleå finns ingen som helst heder.
Jag kan ta en förlust men då gärna mot ett lag som gör det för att dom förtjänar det.
Lulrå är en fara för sporten.
+ 11
Brynäs IF > Sv: SM-final 1 - Brynäs - Luleå
Supportern:
Helvete, 2 skott i ramen sedan gör Luleå mål på en jävla tur studs.
Helvete, 2 skott i ramen sedan gör Luleå mål på en jävla tur studs.
+ 3
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs är fan en parodi de senaste 8 minutrarna.. Fy fan vad jävla illa.