Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skalman13: Saik förstärker i jakt på utvisningar. Divingvarning.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tyckte att jag läste att det inte blev anmälan men det behöver iof inte stämma.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: om det nu var huvudtackling så borde det väl anmälas, eller?
Jag tänker att det inte var huvudtackling och därför anmäldes det inte. Däremot så var det ett mycket dåligt domslut och att det inte anmäldes tar jag som ett kvitto på detta.
Jag tänker att det inte var huvudtackling och därför anmäldes det inte. Däremot så var det ett mycket dåligt domslut och att det inte anmäldes tar jag som ett kvitto på detta.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Frågan var om du såg någon huvudtackling. Tänker att domarna kanske har fler vinklar att tillgå och kanske har rätt i sitt domslut men av vad jag har sett så var det ingen huvudtackling.
Som jag skrev tidigare så vore det klädsamt om domarna i dessa fall kunde förklara sina beslut.
Troligtvis skulle det också ge mer förståelse och mindre hat mot detta skrå.
Som jag skrev tidigare så vore det klädsamt om domarna i dessa fall kunde förklara sina beslut.
Troligtvis skulle det också ge mer förståelse och mindre hat mot detta skrå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har domarna blivit av med licensen ännu? Tänker på rättsövergreppet gällande mstchstraffet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
innekillenskomp: Såg du inte reprisen? vad var fel?
Hem till din lya sitt lea troll.
Hem till din lya sitt lea troll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det vore klädsamt om domarna nu kunde förklara varför vi åkte på marchstraffet.
Det ska domarna göra på kontroversiella beslut över lag tänker jag.
Som det är nu så känns det som att det är skyddad verkstad och Samhall över hela kåren.
Det ska domarna göra på kontroversiella beslut över lag tänker jag.
Som det är nu så känns det som att det är skyddad verkstad och Samhall över hela kåren.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs är överlägsna... Hade Brynäs fått samma utdelning som Timrå så hade det varit typ 7-0.
Tyvärr åker brynäsarna på matchstraff om de är för elaka mor sargen.
Tyvärr åker brynäsarna på matchstraff om de är för elaka mor sargen.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu gäller det att backa hem och ge Timrå initiativet så kan vi få fina spelvändningar.
Fortsätter vi som i första så öppnar vi oss bakåt.
Tänker attDamian borde in med så att vi får in ett riktigt ankare med NHL rutin.
Fortsätter vi som i första så öppnar vi oss bakåt.
Tänker attDamian borde in med så att vi får in ett riktigt ankare med NHL rutin.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kör väl med 1e målvakten (Clara, 92%) hoppas jag. Vore sjukt dumt att ge Rögle handikapp tänker jag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns trist att med det bryska uppvaknandet från att vara favorit till SM guldet till att, som det ser ut i skrivande stund, vara en av ksndidaternaet för kval.
Sitt fan inte still i båten nu och hoppas på att det ordnar sig.
Finns det ekonomiskt utrymme så fixa baksidan.
Sitt fan inte still i båten nu och hoppas på att det ordnar sig.
Finns det ekonomiskt utrymme så fixa baksidan.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Märkligt att domaren väljer att fria en brynäsaren blev friad vid hyfsad klar utvisning, så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hoppas verkligen att Delia inte gör någon tavla i kväll, för Delias skull och lagets skull.
Backarna har i tre presterat men Delia har bjudit på några rena tsvlor/svaga ingripanden med.
Det vore otroligt kul om han kan leverera på en hög nivå i kväll för jag har nog inte sett en riktig svår räddning från honom ännu.
3 poäng och en Delia som håller nollan om man får drömma 🙂
Backarna har i tre presterat men Delia har bjudit på några rena tsvlor/svaga ingripanden med.
Det vore otroligt kul om han kan leverera på en hög nivå i kväll för jag har nog inte sett en riktig svår räddning från honom ännu.
3 poäng och en Delia som håller nollan om man får drömma 🙂
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Hoppas eventuell backvärvning är en BP specialist.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Anders Berg:
Jag tycker att Brynäs är överlägsna Örebro.. Spelar vi om denna match med neutrala domare och om Brynäs lär sig räkna så tar vi denna match 99 gånger av 100.
Jag tycker att Brynäs är överlägsna Örebro.. Spelar vi om denna match med neutrala domare och om Brynäs lär sig räkna så tar vi denna match 99 gånger av 100.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Jävla idioter, fy fan vad jävla illa.
Sämsta boxen någonsin. Dom sitter ju fan i knä på målvakten.
HELVETE..
Sämsta boxen någonsin. Dom sitter ju fan i knä på målvakten.
HELVETE..
+ 8
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Det skulle vara oerhört bittert att tappa poäng denna match..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Dessa satans domare, de är ju totalt jävla tappade.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Håller med, märklig utvisning. Tvätt så ger det utdelning med 🤯
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978: Det lönar sig att ha lite pucktempo när man har PP.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Supportern: Ingen bra period av Brynäs men två riktigt snygga spelvändningar. 6 raka utvisningar på Brynäs 🤔
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-20 Brynäs - Örebro
Forsberg 1978:
Tveksam utvisning och sedan massa jävla flax.. Surt.
Tveksam utvisning och sedan massa jävla flax.. Surt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad Clara var bra i går.. Lätt en nivå över näst bästa spelar på isen. Hade målvatssidan sett ut som i de 2 första matcherna så finns det stor risk att vi torskat gårdagens match.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Dags att leverera i BP nu.. Tror dom fixar det..
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
nittontolv: Lång formsvacka.. Bara att bryta ihop och komma igen på torsdag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Skulle Brynäs någon gång få fram en bra målvakt så ster dom till att bli av med dom snabbast möjligt, lex Vehviläinen och Persson.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Det hade varit klädsamt med någon räddning..
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Sportnisse: Delia inger 0 förtroende och det gör ju inte backarna tryggare tänker jag.
+ 2
Föregående · 5 · Nästa