Historik
Föregående · 9 · Nästa
Fotboll > Sv: Champions League
Synd att Köpenhamn ligger under med 3-1. Ett reduceringsmål räcker för att ta sig till CL. Det är roligt om ett Nordiskt lag kommer med.
Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Dom är nog redan ute nu. Fast allt kan ju hända i fotboll
Fotboll > Sv: Premier League
Liverpool ligger i mitten efter 3 omgångar. Helt klart kört för dom nu :D
Fotboll > Sv: Premier League
ante08: Gerrard kan dra till baren och slåss!! Ser inte bra ut för Liverpool :=)
Fotboll > Sv: Premier League
ante08: Nej, vi hoppas inte på pool. Speciellt inte efter vad Torres har sagt!
Fotboll > Sv: Allsvenskan
Enligt Sportbladet Zoom så ledde Djurgården med 1-0 en stund. Jag blev blöt i byxorna ett tag där!
Fotboll > Sv: Allsvenskan
ante08: Göteborg saknar ju Robin Söder alldeles för mycket också tycker jag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det okej för er att Jonathan Hedström spelar med oss denna säsong?
Fotboll > Sv: Allsvenskan
Helsingborg ligger under med 1-0 och Skúlason har fått rött kort. Skúlason som för övrigt borde blivit utvisad redan i förra matchen mot IFK Göteborg där han efter första gula kortet var mycket på gränsen hela tiden.
Fotboll > Sv: Premier League
1-0 Chelsea leder :( Att Eskilstuna City leder är ändå ganska trevligt...
Fotboll > Sv: Premier League
mattias - 74: Det var ju helt fantastiskt att se united i andra halvlek igår.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Om ni behöver bra straffskyttar så kan ni ju alltid kolla erat J18 lag ^^
Skellefteå AIK > Sv: Försäsong...
ante08: Jo det är klart det är nervöst inför kvalserien trots att SAIK säkert skulle vara favoriter att vinna den. Det är ju inte bara att komma tillbaka till Elitserien om man åker ur. Kolla bara på AIK, Löven, Leksand, Malmö, Västerås.. Dom har ju bosatt sig i Allsvenskan :P
Skellefteå AIK > Sv: Försäsong...
ante08: Det är ju bättre att vinna en kvalserie än att bli 9a,10a... Ja tänker ekonomiskt. Modo och Djurgården gick ju väldigt mycket back efter förra säsongen.
Skellefteå AIK > Sv: Försäsong...
ante08: Ni slipper iaf kvalserien. Jag kan sätta min högerhand på att Rögle och Djurgården får kvala.
Skellefteå AIK > Sv: Försäsong...
ante08: Det är skönt att veta att vi har två Abbottar som kan kliva fram på slutet sen när serien börjar :)
Djurgården Hockey > Sv: Hardy Nilsson tillbaka i Djurgården
difzi: Jag får önska er lycka till inför kommande säsong och hoppas att ni är bättre än i fotboll :/
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ante08: Salle magnetröntgas på tisdag läser jag nu också.. Synd för Modo det!
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
hellge: Är #21 ungefär som Lord Voldemort eller att man inte får säga hans namn?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Daniel Mannberg och Marcus Hurtig borde kanske få spela med A-Laget snart.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
spud: Ni bör inte klaga på Zacke längre. Han håller nollan efter att ha fått 21 skott mot sig.
Matchtips > Sv: MatchTipset drar igång
Stigsson: Kan inte du berätta för oss andra vad du tippar så att vi gör samma sak varje omgång. Det ska bli kul att se hur Hockeysnack tacklar den situationen när alla ska ha pris :D
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ante08: Cam har gjort 3 mål och 2 assist. Chris har gjort 2 mål och 1 assist .... Jag tror det är så.
Föregående · 9 · Nästa