Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Om ni kollar mina senaste besökare så märker ni nog att dom har ett samband :)
Fotboll > Sv: Superettan
Helt otroligt! Norrköping får ett friläge och Åtvidabergs målvakt gör en kanon räddning. Åtvidaberg kontrar och gör 2-2!!
Fotboll > Sv: Superettan
Dream Team: Åtvidabergs målvakt har gjort två mycket bra räddningar. Norrköping förtjänar att vinna den här matchen.
Fotboll > Sv: Damfotboll
Det är ju pinsamt att läsarna vill att Dennerby avgår. Det är ju inte hans fel att Sverige förlorade.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 09/10
Långben: Modo kommer nog alltid vara större än Timrå får jag nog lov att säga.
Skellefteå AIK > Sv: Försäsong...
ante08: Det är illa. Men jag glömmer aldrig när Wernblom gjorde samma sak när ni mötte Malmö ^^
Fotboll > Sv: Champions League
Barcelona - Inter =) Det blir inte den jämnaste matchen men rolig ändå. Barcelona vinner enkelt på hemmaplan.
Fotboll > Sv: Champions League
ante08: Det tror jag också. Synd att inte Spurs får vara med i CL för dom är oslagbara just nu.
Fotboll > Sv: Champions League
ante08: Redan innan matchen så var det nästan klart att Arsenal skulle gå vidare. Att få med sig 0-2 från Celtic Park är mycket bra.
Fotboll > Sv: Damfotboll
Men gud vad tråkigt. Jag satt och tittade på Dam matchen mellan Holland-Finland och tyckte att det var en spännande match, tills jag fick reda på att det var repris :(
Föregående · 8 · Nästa