Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Rätt talande hur matchen svängt. Första perioden har Luleå "kontroll" ända fram till man tappar fokus under ett ögonblick där SAIK slår till och kvitterar. Nu i period 2 ser man hur Skellefteås offensiv käkar upp Luleås försvar som ser riktigt svagt ut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Bad_Brett: Nej, inte mycket, men hoppet är det sista som överger en människa. Exakt där är jag,
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Bad_Brett: Med Kaj Kunnas som sportchef? Kom in i matchen nu.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
SPOODI: Nej, jag hade inte en tanke på det alls. Play-out behöver Modo ta revansch i så den lotten bör ni vara en kandidat till redan nu.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Vikingmodo : Jag hatar IF Björklöven mer än något annat lag. Just därför skulle jag älska om Modo nu går till finalen och klarar av att vinna den.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Modo-Målet: En klassisk filmning helt enkelt.
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Cobbel: Som Maple Leafssupporter följer jag förstås Hildebys väl och ve och man kan väl konstatera att han inte suttit i ett idealläge för att ges chansen på allvar i Toronto. Upplockad blott ett fåtal matcher då både Woll och Stolarz naturligtvis gått före.
Men nu inatt såg Stolarz oturligt nog att ha kunnat åka på en jobbig skada, vilket kan öppna möjligheter till spel gör Hildeby. Nu missar Toronto slutspelet då man bara har NY Rangers efter sig i tabellen på sin sida och blott fyra matcher återstår, så chansen till spel borde absolut finnas.
Men nu inatt såg Stolarz oturligt nog att ha kunnat åka på en jobbig skada, vilket kan öppna möjligheter till spel gör Hildeby. Nu missar Toronto slutspelet då man bara har NY Rangers efter sig i tabellen på sin sida och blott fyra matcher återstår, så chansen till spel borde absolut finnas.
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Såna här vidrigheter trodde iallfall inte jag att jag skulle tvingas läsa om. Fy fan vad sånt här behöver städas bort!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Kan man så smått hoppas på att SaiPa har spelat färdigt ikväll så att vi får veta hur sanna ryktena är, o.s.v.
Ställningen är 1-0 till Ässät i slutet av första perioden.
Ställningen är 1-0 till Ässät i slutet av första perioden.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: Nej, det var faktiskt sämre den här säsongen. 5163 säs. 2024-25 vs. 5158 den här säsongen. Marginell skillnad, men likväl sämre.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Maktankan: Nog har klubben koll på de pengar man har att tillgå och jag vill på inget sätt tro att vår klubbchef Helene Ersson ljuger när hon säger att pengar finns för att på sikt ha förmågan att lösa de spelarkontrakt klubben ligger ute med och som man en grå och trist dag kommer behöva ta itu med.
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
X-Län: Släpper? Sanningen är snarare att juniorerna sett att man inte har nån framtid i klubben och istället väljer att flytta dit man vet hur man ska ta tillvara på talang och kan göra spelarna ännu bättre.
Sad but so true!
Sad but so true!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
#gameseven RBK - FBK ca. kvarten bort. Vi är tre perioder ifrån en riktig klassiker. 👈👍😅
+ 3
Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Assenal åker alltså mot Southampton från division 1. Världsklass... eller nåt..? 🤔🤭💪🤟👏😂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja, tron att Lilja ska kunna hitta tillbaka till en något sånär duglig nivå är säkert en väldigt naiv tanke. Men där är jag.
Föregående · 12 · Nästa