Villervalla: Enda klubben i hela Sverige med HA/SHL inräknat som inte kan lösa EN spelarjävel. EN spelare. Sen vill vi ha swish för Lundmark också. Fy fan vad fattiga vi är. Skönt som spelare dock, lös ett kontrakt och du är garanterad skiten oavsett prestation.
”Det kostar att lösa ut” ja men alla andra klubbar i dom två högsta divisionerna har fan ören över för en spelare. Vissa töntlag i HA har fan egna bussar, vi sponsrar modo.
Vi är så pinsamt fattiga och handlingsförlamade. Visa lite jävla bollar liksom. Nä, nu ska vi gulla och ta hand om stackars Lilja, snart spelar han i landslaget, handhjärta.
Fy fan, jävla nötter hela ledningen.
”Det kan inte bli sämre iaf” ja så kan man resonera med junisar som kostar 40k. Inte en tänkt toppspelare som kostar 100+k i månaden och duger som en topp 6 i HA. DUMSNÅL kallas det.
🎶 jag vill skiljas med Davil Lija oh oh, ja jag vill skiljas med David Lilja oh oh. Skriva på paaa-pperen och gå våran varsin väg oh oh 🎵
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer