Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
bar mofftak: Trött, tröttare, tröttast är min gissning just där ;)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Att Leksand gör sitt första mål i pp i omgång 49 (!) ger en helt ny nivå av uselhet!
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Man pratar "dignitet" i Modoboken. Welcome to the jungle eller nåt.. men ni lirar i motherfucking Hockeyallsvenskan!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Villervalla: Det bästa med den artikeln var förstås att Karlunden som "bäst" kan stå som asssisterande tränare. Kom igen nu, bring it!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
The great one: Det är ju alla gånger skönt att våra swish-pengar gett resultat!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Synct: Medhåll 100% Där har du ju tallarna på axelpartiet. Jag länkar till aktuell webbplats i ämnet (med en större, tydligare bild).
Här inser jag att jag som Bonniernewsprenumerant har tillgång till artikeln, vilket kan betyda att inte alla har det.
Här inser jag att jag som Bonniernewsprenumerant har tillgång till artikeln, vilket kan betyda att inte alla har det.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2026-03-05
Nygamla retroställ i kvällen match. Från säsongen 1983-84. Timrå Hockey, det var tider det 👍👏😆
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: På allla tydliga vis är det enbart positivt att Jontes nya klubb tvingas ta smällen med frånvaron som följer operationen. Win-win för Timrås del på sikt, om vi tänker oss en återkomst för Jonte inom en par-tre säsonger. Klang-å-jubel, eller nåt ;)
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Nytt Domustrappan. Effektivitet är något man förjänar. Jag kunde inte sagt det bättre själv.
+ 6
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Miistänker att du kollar Sharks-Oilers där #97 precis var en stor del i att hemmalaget kunde återta ledningen. Det funkar inte att ge bort pucken sådär i offensiv zon och orsaka ett 2 mot 3 läge där McDavid själv var en av de försvarande.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Joaqino88: Själv sket jag blankt i sista perren och lagade mat istället. Maken till skämskudde får man leta länge efter. Visst, HV spelar tight i egen zon, men då behöver TRÄNAREN fundera ett par ggr på om detta är helt omöjligt att spela sig förbi.
Klapp-sämst. Ingen spelare får godkänt och efter en så här pass usel insats är jag ruskigt nöjd med att öjebjofjollorna dragits in i kvaldramatiken på fucking riktigt. Mm.. bara ÄT det!
Klapp-sämst. Ingen spelare får godkänt och efter en så här pass usel insats är jag ruskigt nöjd med att öjebjofjollorna dragits in i kvaldramatiken på fucking riktigt. Mm.. bara ÄT det!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Villervalla: Noll vilja, absolut noll (0). Tragiskt att beskåda detta.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2026-02-28
Nisse på Mon or: Just frilägen måste ju eventuellt sitta om vi ska ha en chans.
Och Leksand har vänt mot DIF haha
Och Leksand har vänt mot DIF haha
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Jokinen bygger mycket av tron på honom som coach hur han lyckades som spelare. Well, 1+1 blir inte alltid det rätta resultatet.
Här i Timrå lyckades han relativt bra, men väldigt mycket tack vare en högproducerande spelare vid namn Filip Hållander.
Här i Timrå lyckades han relativt bra, men väldigt mycket tack vare en högproducerande spelare vid namn Filip Hållander.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Västerås är och förblir en pajasklubb inom ishockeyn. Man "satsar" och tar in "etablerade" spelare lite nu och då. Konstantin Komarek är stjärnspelaren den här upplagan, Fjärde säsongen där nu. Trovärdigt värre, jag skojar inte.
Sen står man ändå i slutändan med nån förbannad lattjolajbantränare som tror han har koll. Precis som nu med Peter Andersson. Och se hur det går. Nu lär man greja kvalet mot Troja för dom är de facto ÄNNU sämre. Hur nu detta är möjligt?
Sen står man ändå i slutändan med nån förbannad lattjolajbantränare som tror han har koll. Precis som nu med Peter Andersson. Och se hur det går. Nu lär man greja kvalet mot Troja för dom är de facto ÄNNU sämre. Hur nu detta är möjligt?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 2026-02-27
Zource: VIK-spelarna uppträder verkligen moget och balanserat. Eller inte.
Fotboll > Sv: Premier League
Det går bra för Chelsea, eller inte.
Enligt Dagens industri gör Chelsea den största förlusten för en engelsk fotbollsklubb någonsin.
Man backar alltså den smått otroliga summan 407 miljoner euro före skatt, motsvarande 4,3 miljarder kronor, för säsongen 2024-25.
"En av förklaringarna handlar om spelartruppen. Klubben har de tre senaste åren värvat spelare för omkring 10 miljarder kronor och har enligt Uefa den dyraste spelartruppen någonsin, värderad till 19 miljarder kronor."
"Trots sin dyra spelartrupp har klubben, enligt Uefas rapport, lägre biljett- och tröjförsäljning än rivalerna Arsenal, Liverpool och Manchester United.
Bara spanska Barcelona har gjort en större förlust någonsin, 2021. Då tvingades man sälja världsstjärnan Lionel Messi."
Enligt Dagens industri gör Chelsea den största förlusten för en engelsk fotbollsklubb någonsin.
Man backar alltså den smått otroliga summan 407 miljoner euro före skatt, motsvarande 4,3 miljarder kronor, för säsongen 2024-25.
"En av förklaringarna handlar om spelartruppen. Klubben har de tre senaste åren värvat spelare för omkring 10 miljarder kronor och har enligt Uefa den dyraste spelartruppen någonsin, värderad till 19 miljarder kronor."
"Trots sin dyra spelartrupp har klubben, enligt Uefas rapport, lägre biljett- och tröjförsäljning än rivalerna Arsenal, Liverpool och Manchester United.
Bara spanska Barcelona har gjort en större förlust någonsin, 2021. Då tvingades man sälja världsstjärnan Lionel Messi."
+ 1
Föregående · 17 · Nästa



(å sen vaknade jag..)