Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Karlsson74: Clöbben har Leksand hemma i den matchen så det är tre säkra redan innan matchen spelats.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Timrå IK kör "plocka kulor".. proffesionellt, eller nåt...
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Hockeydynamit97: HV eller ällhåce på plats 13 spelar väl ingen som hest roll för Timrå?
Övrig sport > Sv: Tennis
mattias - 74: Att se Sinner ge Novak GOAT-titeln efter förlusten säger mycket ;)
Timrå IK > Sv: U20
Seger mot tabelltvåan Mora ikväll efter ett enda sent vinstmål till 1-0. Tabellen är snuskigt jämn då det bara skiljer fyra poäng mellan Djurgården på fjärde plats och Luleå på plats åtta. Timrå ligger mitt i smeten med 39 poäng. Man skulle dock behöva kliva förbi Modo som i nuläget har den sista slutspelsplatsen. Många matcher kvar dock, närmare bestämt åtta st. Det finns hopp!
+ 5
Övrig sport > Sv: Tennis
mattias - 74: Snacka om att förlora mot sitt eget ego?! Mycket snack och resten vet du...
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Dock så ägnade man flera minuter åt kampen mellan Oscar Lindberg, SAIK, och Jonathan Dahlén, Timrå IK, då det gäller rollen som bäste målskytt. Man kommer helt riktigt fram till att Lindberg är en mycket mer fysisk spelare än Dahlén - Jonte vet väl knappt hur det är att ta en fight framför mål, t.ex. Men som målskytt i offensiv zon placerar man Jonte som etta och där håller man förstås bara med.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Villervalla: Nån som räknat de sekunder Timrå fick i Hockeykväll på SVT? Fast nu när vi mötte Skellefteå väcks vissa drömmar om åtminstone minuten? #rekordjakt1.0.1
Fast nä, vad fan tror vi att vi är egentligen. Något vi aldrig kommer vara i närheten av är att nå botten av är öjebjos kompletta sugighet som "ishockeylag". Så. Jävla. Sämst! Helvete vad jag önskar att få se Niklas Eriksson stå med mössan i hand framåt senvintern när han coachat sitt lag ur SHL.. för alltid...!!!
Fast nä, vad fan tror vi att vi är egentligen. Något vi aldrig kommer vara i närheten av är att nå botten av är öjebjos kompletta sugighet som "ishockeylag". Så. Jävla. Sämst! Helvete vad jag önskar att få se Niklas Eriksson stå med mössan i hand framåt senvintern när han coachat sitt lag ur SHL.. för alltid...!!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
En alldeles oerhörd målvaktstavla bakom Linus mål!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
sargad: 78.4 GODKÄNT MÅL
"Ett mål ska godkännas om pucken skjuts i mål av en försvarande spelare på vilket sätt som helst. Den anfallande spelare som senast vidrörde pucken ska registreras som målskytt, men inga assistpoäng ska utdelas"
"Ett mål ska godkännas om pucken skjuts i mål av en försvarande spelare på vilket sätt som helst. Den anfallande spelare som senast vidrörde pucken ska registreras som målskytt, men inga assistpoäng ska utdelas"
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
JonteD: Med förväntade 0-3 på tavlan efter tio spelade är nog ett mål emot klart spelbart efter en period. Inte mycket att säga om målet heller. Maximalt flyt/oflyt hur pucken studsar.
Fortsätt ligga tajt och få ner farten på SAIK-spelarna, men dra för helvete inte på er onödiga utvisningar. Hoppet lever!
Fortsätt ligga tajt och få ner farten på SAIK-spelarna, men dra för helvete inte på er onödiga utvisningar. Hoppet lever!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: Jo tack, jag kom ju på det... välkommen till verkligheten.. ;)
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Vad faen pysslar klubben med?!
"Målvakten, som sitter på utgående kontrakt med Timrå, har uppgetts vara på väg bort från klubben efter den här säsongen.
Och enligt huvudpersonen själv ser det inte heller ut att bli någon fortsättning i Medelpad.
– Jag har inte haft något riktigt möte med "Nubben", men som det ser ut så blir jag väl inte kvar. Men jag har ingenting klart från någon annanstans ännu, utan har koll på lite andra alternativ. Mest troligt så blir det väl inte här då, säger han."
Fast nu var det ju det här med ekonomin också då förstås. Vi har redan JJ på kontrakt och har inte råd att behålla båda. Vi slog tärning på fel målis i slutänden. Jämansch.
"Målvakten, som sitter på utgående kontrakt med Timrå, har uppgetts vara på väg bort från klubben efter den här säsongen.
Och enligt huvudpersonen själv ser det inte heller ut att bli någon fortsättning i Medelpad.
– Jag har inte haft något riktigt möte med "Nubben", men som det ser ut så blir jag väl inte kvar. Men jag har ingenting klart från någon annanstans ännu, utan har koll på lite andra alternativ. Mest troligt så blir det väl inte här då, säger han."
Fast nu var det ju det här med ekonomin också då förstås. Vi har redan JJ på kontrakt och har inte råd att behålla båda. Vi slog tärning på fel målis i slutänden. Jämansch.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Karlsson74: Riktigt orättvist mot Svensson tycker jag. Hur många matcher har han gjort sedan sin skadefrånvaro?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-01-27
Inget ont om att kidsen är med och bidrar till klacken, men det säger en hel del om att det fattas vuxna röster med rätt styrka.
+ 2
Föregående · 23 · Nästa

1987-10-22 Väsby IK - Modo Hockey 2 872 (5-1, 1-0, 0-2) 6-3