1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2978398

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
The great one: Sånt jävla övertag har dom inte tycker jag iaf!!!😎🇱🇸

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
JonteD: Med förväntade 0-3 på tavlan efter tio spelade är nog ett mål emot klart spelbart efter en period. Inte mycket att säga om målet heller. Maximalt flyt/oflyt hur pucken studsar.

Fortsätt ligga tajt och få ner farten på SAIK-spelarna, men dra för helvete inte på er onödiga utvisningar. Hoppet lever!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
JonteD: Tycker Timrå gör en bra period. Tycker dock att Landers kedjekompisar ser rätt hopplösa ut. Hartmann visserligen inne i ett poängstreak, men jag tycker inte att han övertygar spelmässigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.