JonteD: Med förväntade 0-3 på tavlan efter tio spelade är nog ett mål emot klart spelbart efter en period. Inte mycket att säga om målet heller. Maximalt flyt/oflyt hur pucken studsar.
Fortsätt ligga tajt och få ner farten på SAIK-spelarna, men dra för helvete inte på er onödiga utvisningar. Hoppet lever!
JonteD: Tycker Timrå gör en bra period. Tycker dock att Landers kedjekompisar ser rätt hopplösa ut. Hartmann visserligen inne i ett poängstreak, men jag tycker inte att han övertygar spelmässigt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.