jonsson: tycker att madhawk ska avslöja vilka det är. Han vet ett par som är klara som fortfarande spelar.
Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Märkligt om han får till augusti på sig när hinken gått ut och sagt att de gamla spelarna ska ge besked den här veckan och vissa kan få 3 dagar till.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Håller med. Frågan är varför vi inte klarar av att behålla spelare som andra klubbar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2021-01-15
{8879}: såg en tweet om att Modo varit missnöjda med honom och försöker bli av med.
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
{8879}: verkligen. Peters är anledningen till att det inte blev ännu en 7-2 förlust.
MoDo Hockey > Sv: Väsby - Modo 2021-01-06
De försöker sig på en färjestad med endast juniorer. Inte lyckat..
Föregående · 2 · Nästa