Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
dempa: löven leder väl. Ser konstigt ut på flashscore
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Sigge: bengtsson är helt klart godkänt förvärv. Det är inte han som ska göra målen med sin speltyp.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: var positiv. BP betydligt bättre. Sen såklart lång väg kvar
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Gusse: kan bara hålla med. Karlins hockey kräver en stark backsida. Så var de i vvik också. Dom va grymma i defense och relativt trubbiga offensivt. Sällan vvik eller modo senast har gjort mer än 2-3 mål per match
MoDo Hockey > Sv: Hinken till 2029
Vargen: självklart. Är lite feltajmat att detta beslut ska tas nu. Väljer man att byta så blir det ännu mer ”oroligheter” i organisationen…
MoDo Hockey > Sv: Hinken till 2029
jonsson: fördelen som jag ser är att ha nån slags kontinutet. Kanske kan detta hindra tränarrulliansen som det har pratats om på den senaste tiden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Beskrivningen av honom är gjord utifrån spelet i ECHL vilket inte är en så imponerande liga
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: o rourke har dock risiga stats, vad ska vi ha ut av han? Kommer ta lång tid att anpassa sig till svensk hockey som swet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: när utfallet blev så här bör hinken verkligen få förlängt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: hur länge hade karlin kontrakt? Alltså hur länge ska vi betala ut lön
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Vargen: en ny spelare kommemr inte hjälpa. Det är spelsystemet som inte funkar, våra backar är ju mycket bättre än många andras, så nja det sitter nog inte bada i truppen
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
1921ofHockey: strinnholm säger att de lyssnar på supportrarna. Märks inte. Karlin och Sundell måste bort. Freddan kan få en chans men även han är en felrekrytering
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey - 5 dec 2025
Det märks så tydligt att spelarna inte håller med om ledningens spelsystem. Det enda karlin kan göra då är att tvinga spelarna som kritiserar att ta tillbaka det som sagts. Tragiskt
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Tyler Durden: problemet är att vi har lastat 2 mill på skitspelare o gnäller att vi har slut på pengar. Bengtsson, bella rönningen har ganska höga löner. Rundblad förståeligt att han är dyr men kanske inte värd det.
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Sigge: förstår din tanke men risken är att man skapar tvivel o osämja i laget
MoDo Hockey > Sv: Silly season
tror ni inte att vi behöver en till målis innan deadline? Skada på werner så är vi borta ur spelet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
1921ofHockey: Våra tränarbänk har det nog i sig men karlin och sundell är slut på energimässigt pga uttåget. Bättre att låta Andersson försöka sätta egen prägel tillsammans med någon budgettränare som vill framåt. Freddan må inte vara bästa tränaren men han var ändå inte katastrof i timrå
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Är inte helt övertygad heller att FA och MK passar med varandra. Sen MS har är ett rent haveri sen första dagen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Vi har icke plånbok att göra stora förändringar. Ska justeringar göras på tränarbänken blir det FA. Vi har råd med 1 bra back men inte så mycket mer
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Heyerdal: Stora frågan. Är det karlin eller hinken som ska bort, tror inte på båda
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Janne G: Du har rätt. SSK har historisk spelat bättre under grundserien än i slutspelet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: och uppspelen beror till stor del på att backar velar i vårt fall. Men självklart måste fw visa sig mer
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Vikingmodo : han ser matt ut sen urtåget ur shl
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Framnäs: ingen i ledningen som ställer krav varken på träning eller match
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Har viktor någon anledning att komma till modo? Bara en säsong hos oss
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen: aftonbladet påstår att modo vill sko en djurgårdare. Vem var det?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Lovordad så du har rätt i att det är bra breddspelare
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Viktor Persson. Måste vara 5-6 back. Ingen toppback
+ 1
1 · Nästa