Historik
Föregående · 130 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
NU VET JAG👍👍👍👍
VI VILL BLI 3,A...<<<
löven leker ut modo
vi slår trött modo
får möta LIF...
störrre chans mot dom än oskarsham
VI VILL BLI 3,A...<<<
löven leker ut modo
vi slår trött modo
får möta LIF...
störrre chans mot dom än oskarsham
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
LISS hockey frilla 1-3
löven 3 chanser...3mål
där har vi nyckeln
vi gör inte mål
löven 3 chanser...3mål
där har vi nyckeln
vi gör inte mål
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
spelar på timrås misstag
trycker ej på..
sååå ja 1-3
vi bir 3.a...tack o hej
trycker ej på..
sååå ja 1-3
vi bir 3.a...tack o hej
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
han grävde me klubban på brattström
försvara målisen...helt rätt
LÖJLIGT av domaren...
i övrigt bra match
gäller att sätta LÄGENA...
försvara målisen...helt rätt
LÖJLIGT av domaren...
i övrigt bra match
gäller att sätta LÄGENA...
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
brazil jack i målet
clowner..o åsnor...nån elefant oxå
rena rama cirkusen
där har vi MODO
clowner..o åsnor...nån elefant oxå
rena rama cirkusen
där har vi MODO
+ 1
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
alla är bra idag
kryddad med top av
brattström...hartmann glöder🔥
såå här..vill man se timrå spela jämt
kryddad med top av
brattström...hartmann glöder🔥
såå här..vill man se timrå spela jämt
+ 6
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2020-02-12
Harald luckner
Opartisk..kan du stava till de??
avgå...du e patetisk
Opartisk..kan du stava till de??
avgå...du e patetisk
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2020-02-12
rättvist...njaa
50/50
vore trist om de blir Domarn som avgör
felaktiga utvisn.
o luckner...NU FÅR DU KAMMA
gråå fluffet....
kan han bara säga modo
patetiskt
50/50
vore trist om de blir Domarn som avgör
felaktiga utvisn.
o luckner...NU FÅR DU KAMMA
gråå fluffet....
kan han bara säga modo
patetiskt
+ 1
Föregående · 130 · Nästa


oskarshamn
LIF passar oss bättre
lugn..få ni se ❤