JonteD: Instämmer. Jag har varit kluvet inställd till både honom och Lindholm men Kaijser har börjat jobba igång något självförtroende nu som känns lovande. Varesig han eller Lindholm har varit dåliga på något sätt, men de har saknat en dimension utöver "hårt jobb".
Det där är en helt sinnessjuk räddning av Brattström, Jesus Krist. Sådär tillbakapressade i egen zon var det längesen vi var i 5v5.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer