Historik
Föregående · 81 · Nästa
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
tystnadskultur är de timrå ledningens strategi??
har inte sett..så hos något annat lag i shl
är ju fa* bedrövligt..
har inte sett..så hos något annat lag i shl
är ju fa* bedrövligt..
+ 6
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
återstår att o se... match mot rögle
om man går för vinst...ev näst sista platsen
lika kass som idag...lämna in W.O till kvalet
om man går för vinst...ev näst sista platsen
lika kass som idag...lämna in W.O till kvalet
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
aAaah nu ramla 50 öringen ner...
sätta spelet till kvalet..menar freddan
va bra...upp till bevis då
sätta spelet till kvalet..menar freddan
va bra...upp till bevis då
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
antingen kommer saker att hända i båset
typ freddan stämplar ut...till kvalet
eller så..spelar dom av matcherna bara...
för så här dåliga är vi inte...
medveten strategi...måste vara de
halva laget hemma o laddar upp oxå
..
typ freddan stämplar ut...till kvalet
eller så..spelar dom av matcherna bara...
för så här dåliga är vi inte...
medveten strategi...måste vara de
halva laget hemma o laddar upp oxå
..
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
...dagens match...va bland de värsta ja sett
kan dom vara så as dåliga ???
..måste vara att dom inte bryr sig..
..för att spara sig till ett KVAL...
kan dom vara så as dåliga ???
..måste vara att dom inte bryr sig..
..för att spara sig till ett KVAL...
+ 2
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
blir de... 10 - 0
avgår/sparkas........freddan i morgon
avgår/sparkas........freddan i morgon
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
Vem vét...
sportchef..freddan...spelare
kanske redan är klara för andra klubbar....
vem faa* bryr sig...
boyce..didrik........resten adios*
sportchef..freddan...spelare
kanske redan är klara för andra klubbar....
vem faa* bryr sig...
boyce..didrik........resten adios*
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
Om de nu är så..timrå går på 50%
farlig lina att vandra på
slås på till kvalet? jaa ni
farlig lina att vandra på
slås på till kvalet? jaa ni
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
DE MÅSTE vara med vilje
att man låter dessa matcher rinna iväg
man vet att kval väntar
att man låter dessa matcher rinna iväg
man vet att kval väntar
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
FINNS en positiv NYHET..i allt elände
🌑 ALLA kontrakt upphör
skicka skiiten bort här ifrån
tränare sportchef o 95% av alla spelare..ska bort
🌑 ALLA kontrakt upphör
skicka skiiten bort här ifrån
tränare sportchef o 95% av alla spelare..ska bort
+ 2
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
NU KOMMER 5 - 0
P..P
..2 spelare som skall vara kvar i timrå ik
boyce..didrik..
skicka resten till SOPTIPPEN
P..P
..2 spelare som skall vara kvar i timrå ik
boyce..didrik..
skicka resten till SOPTIPPEN
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
NUBBEN...freddan...HA spelare
NI hjälper oss Gratis
att skicka ner oss till HA
NI hjälper oss Gratis
att skicka ner oss till HA
+ 3
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
2018 när vi åkte UR...
såg de fruktansvärt ut....
MEN detta är ÄNNU värre
RÄTT ner i hockeyallsvenskan
så man slipper se skiiiten
såg de fruktansvärt ut....
MEN detta är ÄNNU värre
RÄTT ner i hockeyallsvenskan
så man slipper se skiiiten
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
hoppas dom bli förnedrade med 2 siffrigt
totalt värdelösa sopor
fyy får skämmas
ett lag bestående av avdankade ha spelare
rakt av
en totalt värdelös tränare
amatör klubb
ransaka er själv...SÄG UPP ER
totalt värdelösa sopor
fyy får skämmas
ett lag bestående av avdankade ha spelare
rakt av
en totalt värdelös tränare
amatör klubb
ransaka er själv...SÄG UPP ER
+ 5
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2022-03-19
1 på miljonen att vända
DÄR kom 3-0 💩💩💩
.. 10 - 0 kommer de bli
DÄR kom 3-0 💩💩💩
.. 10 - 0 kommer de bli
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
nog med elände
de är som det ÄR....just nu
gör vi bra matcher i kvalet..är allt förlåtet..
...
dock..måste stora förändringar göras nästa år
de är som det ÄR....just nu
gör vi bra matcher i kvalet..är allt förlåtet..
...
dock..måste stora förändringar göras nästa år
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
2 matcher kvar.....Zzźzz gääsp
vilket datum börjar kvalet?
St: ....kvalet rattie: it sucks
vilket datum börjar kvalet?
St: ....kvalet rattie: it sucks
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
troja4evah: TACK 😀
man ska vara tacksam för de Lilla
men ärligt* hur skoj ere att vara troja supporter?
man ska vara tacksam för de Lilla
men ärligt* hur skoj ere att vara troja supporter?
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
Torines är GLAD 😀
ekonomin...ekonomin ekonomin...
money talks*
ekonomin...ekonomin ekonomin...
money talks*
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
för att vara i SHL
måste man UPP ett snäpp...
lyst AMATÖR över ALLt.....
ÄR de Stake i styrelse m.m
så får nubben..mfl söka sig andra jobb
måste man UPP ett snäpp...
lyst AMATÖR över ALLt.....
ÄR de Stake i styrelse m.m
så får nubben..mfl söka sig andra jobb
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
...dags o tänka nytt o fräscht
avdankade...spelare..tränare o sportchef
måste BORT....
avdankade...spelare..tränare o sportchef
måste BORT....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
patetiskt NR 2
nubben i ST...dessa spelare vill vi ha hem
emil p. lander..wedin...o nån finne
...MEN kamma dig..surra om detta nuu
du har hållt klaffen o inte gjort ett SKIIT
under säsongen ....
låg vatten..deluxe
nubben i ST...dessa spelare vill vi ha hem
emil p. lander..wedin...o nån finne
...MEN kamma dig..surra om detta nuu
du har hållt klaffen o inte gjort ett SKIIT
under säsongen ....
låg vatten..deluxe
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
snacka om haveri...
från tränare..sportchef..o spelare
........................................................
från tränare..sportchef..o spelare
........................................................
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
SKUM...match
precis så lööke..varför inte börja matchen så
precis så lööke..varför inte börja matchen så
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
skandal för helvet*
bara rattie som tar i
resten av bajskorvarna åker o glider
bara rattie som tar i
resten av bajskorvarna åker o glider
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
RATTIE gör ALLT
resten...stick o brinn era jävla* nötter 💩
amatörer..uttfylln.spelare
resten...stick o brinn era jävla* nötter 💩
amatörer..uttfylln.spelare
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
spelare o ledare kan inre säga rakt ut
med matcher kvar...att vi är klara för KVAL..
men man ser de
ett ex. vid mål tidigare...har ej sett glädje
...Dom vet innerst inne..att kval väntar
DIF borta...där kom avgörandet
med matcher kvar...att vi är klara för KVAL..
men man ser de
ett ex. vid mål tidigare...har ej sett glädje
...Dom vet innerst inne..att kval väntar
DIF borta...där kom avgörandet
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
JAG tycker så här:
nu har vi provat 2018 o nu
ha dåliiga tränare samt halvpissiga spelare
inte funkar i SHL
Därför kanske man ska nöja sig med att soela i HA
då äventyrar vi inte ekonomin oxå
ALLA nöjda o glada
nu har vi provat 2018 o nu
ha dåliiga tränare samt halvpissiga spelare
inte funkar i SHL
Därför kanske man ska nöja sig med att soela i HA
då äventyrar vi inte ekonomin oxå
ALLA nöjda o glada
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
kval är kval....allt kan hända
MEN👀....åker vi ur....
då tycker jag att man ska gå ALL IN ...o rensa...
Torines...tänk va pengar vi sparar...bra va????????
MEN👀....åker vi ur....
då tycker jag att man ska gå ALL IN ...o rensa...
Torines...tänk va pengar vi sparar...bra va????????
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-03-17
de syns...vi ger inte 100%
omedvetet?
medvetet?
vem vet?
eller ställt in sig på kval..sen länge
omedvetet?
medvetet?
vem vet?
eller ställt in sig på kval..sen länge
Föregående · 81 · Nästa

sätt dit t.ex dahlen..sjödin..el nån annan
ny röst i båset...va kan gå fel??
de kan inte bli sämre