Historik
Föregående · 82 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Har ett perfekt jobb för liljewall
i ansiktet framför salak/armani
i ansiktet framför salak/armani
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
kanske är så..att Dif är helt ok
men hovet o domarna...de kan bli jobbigt
men hovet o domarna...de kan bli jobbigt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
allt kan hända
men chansen är minimal
fbk rögle hemma..ja
men fbk borta...hm
krävs ett mirakel
men chansen är minimal
fbk rögle hemma..ja
men fbk borta...hm
krävs ett mirakel
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
kom igen ^dicken" häng 1-2
...börja nog brännas🔥..om Mif loosar..1pinne bakom
lär sviida om dif..kommer passera sen
...börja nog brännas🔥..om Mif loosar..1pinne bakom
lär sviida om dif..kommer passera sen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
fbk o rögle väntar på slutspel
...hoppas dom är lojja mot oss
bästa är väl..dif vinst..sen loosar dom resten
...hoppas dom är lojja mot oss
bästa är väl..dif vinst..sen loosar dom resten
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
....ovisst läge...
...inget är klart...
kan gå hur som helst...
nerver o press en faktor oxå..
...inget är klart...
kan gå hur som helst...
nerver o press en faktor oxå..
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Ansvarig för klubban oavsett
domaren..del av spelet
2min...men matchstraff?
domaren..del av spelet
2min...men matchstraff?
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
😉vi behövde poängen mer
..p.s... kanske hårt med matchstraff
men..ansvarig för klubban oavsett
2min hade räckt
..p.s... kanske hårt med matchstraff
men..ansvarig för klubban oavsett
2min hade räckt
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Timrå väcker intresse
t.om troja är här...med brynäs
hatten av
t.om troja är här...med brynäs
hatten av
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
periodens höjdpunkt 1-1
i övrigt...finner EJ ord hur illa de ÄR
*Troja o brynäs här inne oxå
de va inte dåligt🔆
i övrigt...finner EJ ord hur illa de ÄR
*Troja o brynäs här inne oxå
de va inte dåligt🔆
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
0-1
oväntat
....
visst ere Fråga doktorn på svt 1 ???
oväntat
....
visst ere Fråga doktorn på svt 1 ???
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
känns som luften gick ur efter
pinsamma torsk ×2 mot DIF...
där ...blev de klart tyvärr....mot kval
sprattla till mot örebro..som va dåliga
halvdan glädje när vi gjorde mål...undra varför..hm
sen plattmatch igen....oskars
imorgon kommer de bli rätt avslaget på läktarn
spelarna kanske ger 70-80% max...
rätta mig om ja får FEL
borde vilja kämpa..för o bli näst sist..xtra hemma match
pinsamma torsk ×2 mot DIF...
där ...blev de klart tyvärr....mot kval
sprattla till mot örebro..som va dåliga
halvdan glädje när vi gjorde mål...undra varför..hm
sen plattmatch igen....oskars
imorgon kommer de bli rätt avslaget på läktarn
spelarna kanske ger 70-80% max...
rätta mig om ja får FEL
borde vilja kämpa..för o bli näst sist..xtra hemma match
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
luleå i morrn..
går man in 100%
el kör man gliidar hockey..med torsk
..gå ut o säg...vi sparar oss till ett kval
går man in 100%
el kör man gliidar hockey..med torsk
..gå ut o säg...vi sparar oss till ett kval
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
kan vara så..att laget redan ställt in sig på kval
därför inte ger 100%
därför inte ger 100%
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
2 matcher avstängning
skämt eller?
DE GÅR BRA NU 💩
skämt eller?
DE GÅR BRA NU 💩
+ 1
Föregående · 82 · Nästa

●god natt