Historik
Föregående · 95 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
kolla
Hartmann utan puck
vs.Alvarez utan puck
....Jäävl* glidar räkmacka
Hartmann utan puck
vs.Alvarez utan puck
....Jäävl* glidar räkmacka
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Alvarez din jävla gliiiidaare
fy fan
han gör ju inget
skicka fanskapet
totalt menlös spelare 💩
bänka alavarez nuuuu
fy fan
han gör ju inget
skicka fanskapet
totalt menlös spelare 💩
bänka alavarez nuuuu
+ 6
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
listan med spelare som 🔆blinkar till ibland är lång
e.andersson
alvarez
liljegren..vart e han?
albin carlsson
olofsson
e.andersson
alvarez
liljegren..vart e han?
albin carlsson
olofsson
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
lungan: instämmer
alvarez..e.andersson....helt onödiga spelare
t.o.m juniorer skulle va bättre
⭐per svensson vilken general
alvarez..e.andersson....helt onödiga spelare
t.o.m juniorer skulle va bättre
⭐per svensson vilken general
+ 7
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Tycker vi gör en bra period..
inte lätt...luleå snurrar
inte lätt...luleå snurrar
+ 2
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
ZÄTA 75
liljegren..e.andersson..tycker jag är helt OFF
liljegren..e.andersson..tycker jag är helt OFF
+ 3
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
ikväll..Vinner vi 👍
o gallo...blir klar för timrå 👍
♥️
o gallo...blir klar för timrå 👍
♥️
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
föreningen o nubben
gå ut o SäG....
VI ÄR ETT.. hockeyallsvensk LAG
på alla sett...spelare o ekonomi m.m.m.m
💩amatörer
gå ut o SäG....
VI ÄR ETT.. hockeyallsvensk LAG
på alla sett...spelare o ekonomi m.m.m.m
💩amatörer
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Man börjar ju fundera
vill ens föreningen vara i SHL?
säg som de är istället...vi har inte RÅD
hellre...HA ...o vinna nåra matcher
fårskallar*
vill ens föreningen vara i SHL?
säg som de är istället...vi har inte RÅD
hellre...HA ...o vinna nåra matcher
fårskallar*
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
Hanzl blixtrar till ibland med snygga mål
Rattie helt ok från början ..med nåra mål..
Hartmann ...några...direkt skott i mål
ÖVRIGA= 🌑 Natt svart
vissa försvinner totalt i matcherna
Rattie helt ok från början ..med nåra mål..
Hartmann ...några...direkt skott i mål
ÖVRIGA= 🌑 Natt svart
vissa försvinner totalt i matcherna
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
TIK86030: nej då...de är lugnt...👍
spela så här...då ramlar vi ur..thats it*
....om vi skulle få till försvarsspelet...fine*
men framåt?..vem ska göra målen?
rattie..hanzl..hartmann lodin..?.. mest troligt
MEN resten då???? totalt osynliga 💩
spela så här...då ramlar vi ur..thats it*
....om vi skulle få till försvarsspelet...fine*
men framåt?..vem ska göra målen?
rattie..hanzl..hartmann lodin..?.. mest troligt
MEN resten då???? totalt osynliga 💩
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
TIK86030: har kritiserat många spelare förut
ja tycker att vissa bör lånas ut el bytas.
sällan sagt nåt positivt (för att de inte funnits nån anledning..p.g a vi spelat som krattor)
..ja tycker att många matcher så har vi blivit
tillbaka tryckta ..med nästan Obefintlig offensiv
vi har fått strö chanser. men. ej gjort mål...
kolla LIF matchen...vilka chanser vi hade
ta t.e x 3 mot 1 läget...tror de va lundin..Sumpare*
örebro hemma..skulle vi gjort 4-0 i 1.a perioden men icke*
försvaret havererar*
...ja tycker INTE 1-3 idag speglar matchen...
men jag kanske såg fel match?? svar nej..
.....Jag såg matchen LIVE
ja tycker att vissa bör lånas ut el bytas.
sällan sagt nåt positivt (för att de inte funnits nån anledning..p.g a vi spelat som krattor)
..ja tycker att många matcher så har vi blivit
tillbaka tryckta ..med nästan Obefintlig offensiv
vi har fått strö chanser. men. ej gjort mål...
kolla LIF matchen...vilka chanser vi hade
ta t.e x 3 mot 1 läget...tror de va lundin..Sumpare*
örebro hemma..skulle vi gjort 4-0 i 1.a perioden men icke*
försvaret havererar*
...ja tycker INTE 1-3 idag speglar matchen...
men jag kanske såg fel match?? svar nej..
.....Jag såg matchen LIVE
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
TIK86030: såg du matchen?
titta offensivt mot tidigare matcher
både matchen mot LIF samt denna
har vi mkt fler chanser...än tidigare
MEN man är för ineffektiv
o.johansson t.ex ska dra målvakt istället för skjuta direkt
i 3.e får vi straffen...sen finns massor av lägen o göra mål
titta offensivt mot tidigare matcher
både matchen mot LIF samt denna
har vi mkt fler chanser...än tidigare
MEN man är för ineffektiv
o.johansson t.ex ska dra målvakt istället för skjuta direkt
i 3.e får vi straffen...sen finns massor av lägen o göra mål
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2021-11-02
0-1 inteference situation
0-2 slarv
i övrigt så spelar vi mkt bra
såå nästan man tycker lite synd om laget
gör en bra match
men får inte in pucken
SURT..SURT SURT
0-2 slarv
i övrigt så spelar vi mkt bra
såå nästan man tycker lite synd om laget
gör en bra match
men får inte in pucken
SURT..SURT SURT
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hanzl..el rattie behöver lek kamrater i så fall
t.ex. alvarez..e.andersson..liljegren..
INTET sägande spelare.. 💩
t.ex. alvarez..e.andersson..liljegren..
INTET sägande spelare.. 💩
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
alla som e lojja..får löneavdrag
nya tag i morrn mot GoOOOOa Göööbbbar
tror på vinst..offensivt är vi på G
gäller o få in pucken bara
nya tag i morrn mot GoOOOOa Göööbbbar
tror på vinst..offensivt är vi på G
gäller o få in pucken bara
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
såå här kan de inte se ut..i 52 omgångar
vad kommer hända??
inget..då är vi RÖKTA
...
vad kommer hända??
inget..då är vi RÖKTA
...
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
Fröunda på tisdag
joOO tjohejsan va roligt
vad är rekordet?16 raka förluster?
kan vi slå de??
joOO tjohejsan va roligt
vad är rekordet?16 raka förluster?
kan vi slå de??
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
leksand gör ingen bra match men vinner
vi har 40 chanser.. får inte in pucken
..finns en glimma HOPP i allt elände
örebro samt denna match så har vi en bättre offensiv..
MEN kan ej göra mål...
bakåt..lika illa som 9 matcher innan💩
som sagt...ja tror inte nubben sparkar freddan
FREDDAN lämnar självmant..
räcker ej till på SHL nivå...tyvärr
tack för allt fredrik andersson
men nu GÅR de inte längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi har 40 chanser.. får inte in pucken
..finns en glimma HOPP i allt elände
örebro samt denna match så har vi en bättre offensiv..
MEN kan ej göra mål...
bakåt..lika illa som 9 matcher innan💩
som sagt...ja tror inte nubben sparkar freddan
FREDDAN lämnar självmant..
räcker ej till på SHL nivå...tyvärr
tack för allt fredrik andersson
men nu GÅR de inte längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
eller så händer INGET...
..så ÅKER vi ur....tack o hej..
...
per svensson..westerlund..rajaniemi
3 spelare som har varit bra...
resten håller div.1 klass
dom 3 är förlorad tills nästa år
..så ÅKER vi ur....tack o hej..
...
per svensson..westerlund..rajaniemi
3 spelare som har varit bra...
resten håller div.1 klass
dom 3 är förlorad tills nästa år
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
sitt lugnt
bara vi sätter försvarsspelet
hackande skiva×10
bara vi sätter försvarsspelet
hackande skiva×10
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
o hur fan ska vi göra mål
öppen kasse eller
BEDRÖVLIGT
öppen kasse eller
BEDRÖVLIGT
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
3 mot 1 läge
ej måål
o fyyyyy faaan
skratt retande hahahahavavava
ej måål
o fyyyyy faaan
skratt retande hahahahavavava
Föregående · 95 · Nästa

3-0 målet
rena rama div 2 klass på försvaret