Historik
Föregående · 96 · Nästa
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2021-10-30
men domarn??????????
för helveeeeete
jääävla muppppar
för helveeeeete
jääävla muppppar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jag ställde frågan till
hampus fahlen på facebook för 1v sen
att skapa insamling
han tog tag i de...ringde klubben m.m o fick OK
tummen upp..till hampus👍
hampus fahlen på facebook för 1v sen
att skapa insamling
han tog tag i de...ringde klubben m.m o fick OK
tummen upp..till hampus👍
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
.som nubben sa
äta upp 2 lag ovanför
alla nöjda o glada 👍
...
vi är en liten anrik förening
tyvärr inte samma muskler som andra klubbar
de vet vi redan...
då kan man inte tokvärva..sätta föreningen på spel
..men oavsett..många spelare har underpresterat
det är inte okej
..i så fall..låna ut..eller byta ut vissa
äta upp 2 lag ovanför
alla nöjda o glada 👍
...
vi är en liten anrik förening
tyvärr inte samma muskler som andra klubbar
de vet vi redan...
då kan man inte tokvärva..sätta föreningen på spel
..men oavsett..många spelare har underpresterat
det är inte okej
..i så fall..låna ut..eller byta ut vissa
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
några bussar ner
+ bilar enl rykten
ej troligt..men vore niice
o vända förlust trend till vinst..mot knätofsarna
+ bilar enl rykten
ej troligt..men vore niice
o vända förlust trend till vinst..mot knätofsarna
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
igår hade vi i alla fall en offensiv
men..som i många matcher
försvarsspelet är för dåligt
för billiga mål i baken
de räcker inte med per svensson..westerlund
men..som i många matcher
försvarsspelet är för dåligt
för billiga mål i baken
de räcker inte med per svensson..westerlund
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
🌑 Vi måste sätta försvarsspelet
...hackande grammofonskiva
...hackande grammofonskiva
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
100.000 kr frågan!!!!
VAD HÄNDER ?
spelare...tränare ???
VAD HÄNDER ?
spelare...tränare ???
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
2 frilägen..gör ej mål
där missa vi o döda matchen
där missa vi o döda matchen
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
kan gnälla på försvaret
MEN är de forwards som är för slappa
eller
backarna som inte håller?
kanske en kombination
...o hur Fan ska vi ta poäng av
mitten..topplagen.?? 💩
krävs ett...MIRACLE ON ICE på lördag
MEN är de forwards som är för slappa
eller
backarna som inte håller?
kanske en kombination
...o hur Fan ska vi ta poäng av
mitten..topplagen.?? 💩
krävs ett...MIRACLE ON ICE på lördag
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
flaxx på 2-1
men där står 4 timrå spelare..
sitter de i huvet?..mål i baken..nu förlorar vi? igen
2 första perioder spelar vi bra
kunde lika gärna stått 3 el 4. noll
.. va händer i sista?
vid 2-2...el 2-3...varför inte TIME OUT??
men där står 4 timrå spelare..
sitter de i huvet?..mål i baken..nu förlorar vi? igen
2 första perioder spelar vi bra
kunde lika gärna stått 3 el 4. noll
.. va händer i sista?
vid 2-2...el 2-3...varför inte TIME OUT??
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
svagt försvarsspel...därför loosar vi...
vid 2-0 såg bra ut..
sen hände nåt
vid 2-0 såg bra ut..
sen hände nåt
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
som nån sa
vid 2-0...match under kontroll
muppigt försvar...poff 3 mål i röven
där röök matchen
örebro blek..ger bort matchen
vid 2-0...match under kontroll
muppigt försvar...poff 3 mål i röven
där röök matchen
örebro blek..ger bort matchen
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
nåt rykte om alvarez??
har ja missat nåt??
...
.tränarna bli kvar
spelarbyten kommer ske...
har ja missat nåt??
...
.tränarna bli kvar
spelarbyten kommer ske...
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
gnäll i leksand över ej mål
kör ju in mållisen
o herre
kör ju in mållisen
o herre
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Sputnik:
tyvärr ovanligt tyst
Men...lyssnar man på sanny..nubben intervjun
så är han...NÖJD...med vissa
missnöjd med andra
..om man utgår från DET..så lär vissa bytas ut
frågan är.. NÄR då ???
tyvärr ovanligt tyst
Men...lyssnar man på sanny..nubben intervjun
så är han...NÖJD...med vissa
missnöjd med andra
..om man utgår från DET..så lär vissa bytas ut
frågan är.. NÄR då ???
+ 3
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
{297}: bry dig inte om BLUÄ
han är bara bitter att
kentäs lagbygge..al'a AMERICANOS 🇱🇷
inte spelar i SHL
han är bara bitter att
kentäs lagbygge..al'a AMERICANOS 🇱🇷
inte spelar i SHL
Föregående · 96 · Nästa

domarn vs timrå