Historik
Föregående · 99 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
första matcherna
spelet helt ok...trots förluster
MEN nu är de...riktigt uselt dåligt
försvinner i matcherna:
typ alla forwards
skicka..alvarez..rattie..hanzl ur klubben
hartmann får godkänt i går
spelet helt ok...trots förluster
MEN nu är de...riktigt uselt dåligt
försvinner i matcherna:
typ alla forwards
skicka..alvarez..rattie..hanzl ur klubben
hartmann får godkänt i går
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
väntar för länge
då är vi nere i avgrundens mörker
då är vi nere i avgrundens mörker
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
kanske ..dags för tränarbyte
in med t.e.x uffe dahlen
2. ingen bättring=dags o byta spelare
in med t.e.x uffe dahlen
2. ingen bättring=dags o byta spelare
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
för dåliga tränare?
för dåliga spelare?
vilka ska bort??
kanske både och
för dåliga spelare?
vilka ska bort??
kanske både och
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Alla lag har en 1.a femma
vad har vi??
ett gäng nötter
skicka bort 50% av kontors folk
molinder oxå..
där spar dom mkt pengar
vad har vi??
ett gäng nötter
skicka bort 50% av kontors folk
molinder oxå..
där spar dom mkt pengar
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
om vi inte tar poäng mot bottenlag
vilka ska vi då ta poäng emot?
detta lag är sämre än ifjol... HA
vilka ska vi då ta poäng emot?
detta lag är sämre än ifjol... HA
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
loosar 6...vinner 1
loosar 7 vinner 1
kommer aldrig funka
topplagen..gör tvärtom
loosar 7 vinner 1
kommer aldrig funka
topplagen..gör tvärtom
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
FRÅGAN är:
vad gör nubben?
vad gör föreningen??
att göra INGET.....= dumma i huvudet
vad gör nubben?
vad gör föreningen??
att göra INGET.....= dumma i huvudet
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
JA..ni ..vad säger man?? tung torsk
ja tycker resultatet INTE speglar matchen
men..DIF..gör mål på sina chanser
nu är vi sist...
vi har lägen...även några P.P...
stutsar inte våran väg
domarn missa saker oxå
vi får jobba extra hårt för o skapa chanser
det saknas nåt!!!
ja tycker resultatet INTE speglar matchen
men..DIF..gör mål på sina chanser
nu är vi sist...
vi har lägen...även några P.P...
stutsar inte våran väg
domarn missa saker oxå
vi får jobba extra hårt för o skapa chanser
det saknas nåt!!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
+per svensson
+westerlund
+ rajaniemi
...resten ska skämmas
+westerlund
+ rajaniemi
...resten ska skämmas
+ 5
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
fanns pengar..kunde vi byta ut hälften av spelarna
om man nu spekulerar lite
vad är realistikt??
vilka ska bort?? 2-3st
tack o hejdå...Bohm...Hanzl ...till o börja med
om man nu spekulerar lite
vad är realistikt??
vilka ska bort?? 2-3st
tack o hejdå...Bohm...Hanzl ...till o börja med
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
UT .med vissa spelare
endast 7 matcher spelade
Inte vänta...annars e vi RÖKTA
endast 7 matcher spelade
Inte vänta...annars e vi RÖKTA
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
är nubben som VÄRVAT spelarna
NUbben : är missnöjd med vissa spelare
nubben som ger spelare Sparken
⤵️
GÖR DET DÅ
NUbben : är missnöjd med vissa spelare
nubben som ger spelare Sparken
⤵️
GÖR DET DÅ
+ 5
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
PLATT match mot sop laget DJURGÅRDEN oxå??
dags o ge några spelare
➡️➡️➡️SPARKEN ⬅️⬅️⬅️
dags o ge några spelare
➡️➡️➡️SPARKEN ⬅️⬅️⬅️
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
kan ju börja med att
skicka..erixon..bohm...hanzl.
..till soptippen
skicka..erixon..bohm...hanzl.
..till soptippen
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
örebro äger 2.a
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
örebro äger 2.a
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
så här ere..
... oväntat?? svar nej
sagt de förut..säger de igen
ger örebro matchen samt DIF hemma
torsk dåå..
då kommer förändringar..inte innan
... oväntat?? svar nej
sagt de förut..säger de igen
ger örebro matchen samt DIF hemma
torsk dåå..
då kommer förändringar..inte innan
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
hanzl bakom mål trippad
niu hartmann
vakna zebrorna
niu hartmann
vakna zebrorna
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
kolla per svensson
skulle inte byta ut han
emot nån annan
skulle inte byta ut han
emot nån annan
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
helt rätt
vi är dåliga
kolla brynäs o dif...är ännu sämre
vi är dåliga
kolla brynäs o dif...är ännu sämre
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
örebro är tunga
inte förvånad..0 anfalls spel
men..va stabil bakåt. o.kontra...
inte förvånad..0 anfalls spel
men..va stabil bakåt. o.kontra...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
nubben
de är inte bara backarnas fel
ett försvarsspel gör man över hela banan
och de går inte att ha centrar som åker runt och
YRAR 🥸
el ytter forwards som inte gör det dom ska
de är inte bara backarnas fel
ett försvarsspel gör man över hela banan
och de går inte att ha centrar som åker runt och
YRAR 🥸
el ytter forwards som inte gör det dom ska
+ 1
Föregående · 99 · Nästa

kan dock..kräva mer av han
DET är sk. ➡️ spetsspelarna ⬅️
som nubben värvat....som är totalt osynliga
dom blinkar*till ibland..
men för de mesta...helt mörkt...🌑
rattie gjorde några mål i början
hanzl..rattie..alvarez... b.l.a
finns HA spelare som håller högre klass
får 20 spelare för deras LÖNER 💲