1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2237985

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
så här ere..
... oväntat?? svar nej
sagt de förut..säger de igen
ger örebro matchen samt DIF hemma
torsk dåå..
då kommer förändringar..inte innan

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Det här är rent smärtsamt att bevittna. Total överkörning, undantaget typ 3 minuter i slutet.
Otroligt dålig synk mellan lagdelar och spelare. Syns att självförtroendet är en bra bit från fjolårets också. Wall-E:s avslut trodde han nog inte ens själv på.

Nej, jag är orolig på riktigt. Något måste hända om det här ska gå att vända. Dom fina tendenserna som fanns från Luleå och VF klingade av i 3e perioden mot Skellet, och därefter har det varit fritt fall.

Agera alla!!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer