Historik
1 · Nästa
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Rulltårtan : och EU ställer sig och jublar nu när de kan tillrättavisa Ungern.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: lika illa men man måsta strö salt i Sven.Savages sår för han är inte rolig på nåt vis , jävla hockeymördare.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sven.Savage: men herre sautan vad ni filmar det här är inte kul att se ni skall skämmes tamefan.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grin-Olle:kommer inte hända MoDo är för odugliga så de får härja i allsvenskan den roligaste serien enligt supportrarna.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nicho: hymn det har gått inflation i hymner så löjligt. Vi har ju Brynäs hej det räcker långt.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: äntligen är du tillbaka Pettis du har varit saknad.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det finns inget lag som kan gå vidare med en målvakt som har en räddningsprocent på 70% i första kvartsfinalen och 68% i andra kvartsfinalen skärp dig Gälla in med Clara så vi slipper stå med byxorna nere och blotta röven.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
cog: bok fyfan då fick jag läsa samma sida 7ggr nej du nu blirä bääärs för att komma över dessa 4 senaste skitmatcher.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lirarn77: alla kvarvarande lag skall slås i ett slutspel så det kvittar vilka vi möter, vi vinner likafullt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: kör straffläggningen före nedsläpp då skall du se att det laget som förlorade straffläggningen måste spela för vinst.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : sen sitter Rönnqvist å hyllar kycklingen herre jösses
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: solklar hjärnskakning på Axel efter den där fula smällen bakifrån.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: perfekt,jag ligger några lax plus på oddset så jag går all in till oddset 2.95 så FORZA BRYNÄS
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: som vanligt alltså med kommentatorena men det är ju tur att de inte kan styra matchbilden fast de vill det så det värker.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: och den absolut värsta måljingeln när Sweden gör mål nej men herre gud.Får ju vänta ända till torsdag innan det blir hockey av bästa sort.Kollar lite på Clara nu o han fick släppa första precis.
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Costanza: ni får nyttja Hellsten bättre än lexand för det är en riktigt bra målvakt. Lycka till
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: nej sillstryparna har mängder av skador så den här vinsten för FULEÅ är inte mer värd än timrås vinst över lexand.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: bra då kan de harva i allsvenskan ett bra tag usla skitlag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Qvarre: Skellefteå har vi haft ganska lätt emot så jag tror på 3 friska in på kontot.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok:Oldén är bara bitter på Brynäs och sin egen hockey karriär och den gamle Unger är lågvatten märke nr1. Sen de har nog fått i läxa att säga färst det är första gången jag har hört det uttrycket o SkrikLena kör sitt hundronde och stumt å i Luleå o Skellefteå nej de håller låg standard kontra pengen som tittarna betalar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: helt rätt att ge Delia rätten till revansch han är bättre än han visat i SHL vi har ju inget att förlora ändå på denna pajasturnering.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: flera av pro killarna kommer inte att spela nästa säsong bla Silver o Bäckis. Det finns plats att placera några väl förtjänta miljoner på nytt blod.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: absolut Bellows börjar steppa upp tillochmed att han har börjat tjafsa med motståndarna det har han lnte gjort förut utan bara åkt därifrån.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ikväll får man genomlida Malmö-Brynäs med Åke Unger eller så blir det mute.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Kungen Bertilsson är ju tillbaks så då är vi bra i boxplay
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Ovetchin vill spela med Bäckis igen så han är klar till 26/27 nej det ryktet har jag inte hört om Kopacka.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: jag såg Witkowski som en panikvärvning jaja det kanske det var men som jag gillar vad jag ser av gubben till och med rättså offensiv men tuffheten är bara skön att se. Hägg är bra han oxå i motsats vad flera här inne tycker. Clara var kingen igår, Källgren blir kingen i morgon.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: hoppas att den grinigheten kommer i ett slutspel det brukar ju vara så med nordamerkaner.
1 · Nästa