Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Wayne Gresky: Jag tackar allra ödmjukast för ditt "Grattis", sov gott
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Wayne Gresky: God natt, nytt dygn. Matchen är redan historia och resan mot slutspelet har precis startat för de Röd-vita krigarna, eller Västernorrlands stolthet som jag ämnar kalla dem. Lycka till på torsdag!
Tack o hej - Leverkorv
Tack o hej - Leverkorv
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Wayne Gresky: Handsken på pucken, som i sin tur låg på linjen, avblåsning, när handsken lyftes var pucken där fortfarande på linjen, alltså inget mål, han kollade ju även videogranskning (Lärking)
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Wayne Gresky: Där har du skillnaden der du, Krizan var yr lite nu och då, ty puckarna ramlade in lite från både höger och vänster, ingen lyckades leta sig in i Backlund mål 3-0, kassaskåpsäkert
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Modoante: 53 utv.min förra säsongen, ligger mellan 50-65 utv.min de senaste fem säsongerna tyder på att han inte hakar och slår mer än många andra.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Kalle K:s proppning av Svartvadet var matchens behållning, eller kanske Pelle Hallins dragningar där han lurade Svartvadet upp på läktaren för att köpa korv, svårt val...
Timrå IK > Sv: Inför Timrå IK-Brynäs
65 Selander: Svårt att leva på gamla meriter, föryngring var ordet !
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey
Gissa om vi leder Elitserien nu när MIF gjorde mål !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå-Hämeenlinna
BlackBay: Samma här, en kall pilsner innan burken med Oskars skall öppnas och avnjutas :)
Nu äkar vi i andra !
Ge mig ett TTTTTTTT...
Nu äkar vi i andra !
Ge mig ett TTTTTTTT...
Timrå IK > Sv: Timrå-Hämeenlinna
1-0 - målet var tydligen Matthiasson
Det här ser ju lovande ut, 2-0. Skoj !
Det här ser ju lovande ut, 2-0. Skoj !
Timrå IK > Sv: Peos framtid osäker?
Nåväl, vi ska inte klaga, livet är nog något värre på sina håll i världen... en svart liten trissa som jagas frenetiskt och engagerar så många är ju helt fantastiskt. Nästan lika spännande som Mjältbrandsrubrikerna.
Timrå IK > Sv: Luleå-Timrå
Många skott blir det, men totala intrycket är lamt och lojt, både i och utanför båset, men efter regn kommer sol sägs det !
En som har sol är i alla fall #8 Jörgen Eriksson. Lycka till Jörgen !
Ciao Italia.
En som har sol är i alla fall #8 Jörgen Eriksson. Lycka till Jörgen !
Ciao Italia.
1 · Nästa
Viktigast är att vi drar åt samma håll i medgång samt motgång.
Precis som i ett äktenskap ska spelare och supporters dela glädje och sorg- i nöd och lust. Att saker sedan förstoras sker i de flesta sammanhang.
Nu kör vi vidare mot slutspel, att skadorna kommer nu är trots allt bättre
än framåt vårkanten, att en kortare förlustrad kommer nu är även bättre än att den kommer när vårsolen kittlar i näsan.
Lär dig livets stora gåta-älska, glömma och förlåta!
FORZA TIMRÅ - I NÖD OCH LUST!!!