Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Godnatt. Blir att kolla Brynäs och Modos bataljer så återkommer jag närmare slutet.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tik_timraik : Sundsvalls Tidning liverapporteringen från dagens träning.
Uppdatering kring Dahlén väntas även inom kort.
Uppdatering kring Dahlén väntas även inom kort.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The great one: Tycker vi går för tre poäng och eventuell kvart mot Örebro. Då är semifinal fullt realistiskt.
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Beror väl på hur man ser det.
6:e platsen känns som en dödsdom så för egen del tar jag hellre åttondelsspel och sedan eventuellt mot SAIK / VLH.
Men som sagt enda vi kan påverka är att satsa mot 6 poäng och resten är skrivet i stjärnorna.
6:e platsen känns som en dödsdom så för egen del tar jag hellre åttondelsspel och sedan eventuellt mot SAIK / VLH.
Men som sagt enda vi kan påverka är att satsa mot 6 poäng och resten är skrivet i stjärnorna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Vi får hoppas Frölunda vinner mot IKO imorgon och sedan att IKO förlorar mot HV och FHC mot Färjestad. Samtidigt som vi går rent med 6 poäng så är femteplatsen bärgad.
Kan gå, den obotliga optimisten i mig säger så!
Kan gå, den obotliga optimisten i mig säger så!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: My bad. Är inte helt 100 vilken match Patrik kommenterar men att Jörgen är i Oskarshamn idag är jag 95 % på då det är neråt hans lokalområde. Den som lever får se men om det är Jörgen ikväll vet ni var ni hörde det först.
Oavsett:
Ikväll otroligt viktig match! Trepoängare och det ser otroligt just ut.
Oavsett:
Ikväll otroligt viktig match! Trepoängare och det ser otroligt just ut.
Föregående · 7 · Nästa