1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2487475

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Beror väl på hur man ser det.

6:e platsen känns som en dödsdom så för egen del tar jag hellre åttondelsspel och sedan eventuellt mot SAIK / VLH.

Men som sagt enda vi kan påverka är att satsa mot 6 poäng och resten är skrivet i stjärnorna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: fast 6:e = FBK 8 = kval mot Lulle eller Mögle , sen Väcksjö . Helfestligt

Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Topp 6 skulle vara ett statement i min bok. Det kvittar vilka vi än möter i topp 6, Skellefteå,Läjkers eller Färjestad alla känns pest eller kolera. Eller jag kanske tänkte fel, får 5:an möta 4:an? Örebro känna ju mest överkomliga då som du säger.

Men jag tror det mest realistiska är att knipa 6:e platsen ändå.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer