Historik
Föregående · 11 · NästaRedigerad kommentar
Redigerad kommentar
honken21: Tror du inte det helt enkelt är för att vissa andra ska "slippa" spela bp... t ex Scott. Även Lindblom gjorde väl några byten i bp och jag tror inte han haft det tidigare. Så nu har väl coacherna sett att det är så kasst att det går kasta in vem som helst och det gör ingen skillnad...:)
Känns som "vi" alltid haft några specialister förut som inte finns längre, varken i defensiven eller bp... där tycker jag det är en större miss än att vi inte har några "boforsare".
Spelade inte Wallace väldigt lite pp igår... peta JB från pp1 (och spela honom enbart i bp) och sen in med Wallace där.
Har väl också märkt TJ inte gärna ändrar... var mest lite plockande för att se hur det skulle kunna se ut. Skulle vilja se om Scott kommer igång igen om han får köra på en kant... samt om Wallace sskulle funka som ersättare för Ollas i den kedjan som var bra ifjol...
Scott-Niinimäki-Rödin
Wallace-Nordqvist-Sweatt
Brodin-Lindgren-Olden
PoW-PaW-Blomqvist
Bergvik ersätter Johansson i JVM | Juniorhockey | Landslag | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Apropå otur... bra svar av Stenmark...
"Jag minns en gång när Ingemar svarade på frågan hur många av hans segrar som berodde på tur. Och han svarade: – Visst har jag haft tur många gånger. Men det märkliga är att ju hårdare jag tränat, ju mer tur har jag haft."
Har för mig att någon skrev typ ge dom 10 matcher för att göra en rättvis bedömning... nu är det snart juluppehåll och jag tycker "förbättringen" är för liten för att det ska vara ttillräckligt.
Redigerad kommentar
Djurgården jagar Brynäs guldhjälte | Djurgården | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Föregående · 11 · Nästa