Historik
Föregående · 17 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs - 2014-10-18
J F K: men likförbannat ligger ni under mot oss 😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Skicka wesferholmarna till en innebandyliga. .. Sjukt less
+ 2
Brynäs IF > Sv: MoDoröv-Brynäs 141018
Då skadad då skall Westlund kliva fram för brynäs har ju en sjunde back uppskriven... rörigt nu kära kommentator
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker verkligen inte om arto. .... verkar vara sjukt osympatisk, samt att han verkar hata brynäs
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS IF den 11/10-14
70 Rodrigues: tycker verkligen inte om art som kommentator... han har ngt emot brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Huge: skulle ju vara underbart om domarna kan få utbildning i regel 160... 2 min istället för match penslar. .. ganska stor skillnad. Det är ju inte första gången detta händer
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
honken21: hade kunnat tänka mig både lander och järnkrok😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
Zappaholic: Ja förhoppningsvis klarar de av att leverera mot bättre försvar längre fram. Syntes att de inte hade riktigt tempot i början.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
Zappaholic: två stycken som tar riktiga skitutvisningar är westerholm och sweatt....
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
smallround: bara därför tar han en skitutvisning till,.., va fan
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
Zappaholic: Jag är den förste att säga att jag tycker det känns bra att westerholmarna börjat producera + bättre i spelet. Om de bara kan fortsätta leverera kan det bli roligt framåt jul :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
maddog1970: Lauritzen spelat 9 min ungefär och är -2 HAHA underbart att slippa honom
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF den 4/10-14
Peja: domaren brukar ju typ glömma att ta för det som folk sedan blir avstängd för i efterhand. ..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Apropå avdelningen skadeglädje har knäckebrödslagets kapten -13 i +/- statistiken.... hmmm :D
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Davey_22: underbart att komma hit och se att vi för en gångs skull inte tävlar med varandra. 😃
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Powerfade: de får lov att bjussa på ölen i skybaren om detta lag skall få några publiksiffror😢
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 27/9-14
Zappaholic: Bllir så när man spelar som en påse bajs i PP... less jag blir!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 27/9-14
mattias - 74: Ta inte i så att jag ångrar mitt uttalande :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 27/9-14
mattias - 74: Ja grattis iaf mattias!! De e ni värda
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
mattias - 74: Ja för att Leksand har börjat så bra menar du.... Ni har ju lyckats starta sämre än oss till och med :) vilket är en bedrift i sig !
+ 1
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Nu är TOMMY till SALU... flyr det sjunkade skeppet :D
+ 3
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF den 20/9-14
Någon mer än mig som skall till delfinen ikväll? :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 17/9-14
TobiasR: Blir nog riktigt dyr, sedan tror jag att han hamnar i frölunda som alla andra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
owuya kanske man kan hyra ngn månad... han är ju inte i luleås planer.. han vill ju till khl sen
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 13/9-14
Carl Lejonkräk: Bara det att han tog typ 3 års betald semester och urholkade lite av FBK kassa förtjänar beröm. NC styrde i vart fall upp ett vettigt försvarsspel ( vi hade dock typ inget anfallspel men det glömmer vi :))
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksands IF 13/9-14
bifhjärta:Tommy Jonsson. Intervju.... Hoppas allt är ok
Föregående · 17 · Nästa