HV71 - BRYNÄS IF den 11/10-14
Johan Norrström: Absolut ingenting positivt med gårdagen. Jag vill tro att det var ett tillfälligt bottennapp som alla lag eller idrottare har någon gång ibland. Match två dar i rad
, fyra vinster i rad osv. kan ha gjort att fokus inte riktigt var på plats. Vi får se nästa match.......
Redigerad kommentar
Jag är en extremt dålig förlorare, så jag kan påminna dig. Matchen mot HV71 igår. Torsk med 5-0. Heder till dem som kan hitta något positivt med de förutsättningarna.
Det är väl först när du vet anledningen och motiveringen till bytet som du kan bedöma om bytet är förvånande eller kanske t.o.m begripligt och logiskt?
Eller?
bradberry:
Om lagledningens värsta scenario är en Starkbaum som är totalt slutkörd...... kan det då tänkas att dom är beredda att chansa lite för att undvika det?
Och som sagt...... lite medstuds i första och läget hade vart nåt annat.
Succé ikväll och hyllningarna hade saknat gränser...
Carl Lejonkräk: Timingen kunde varit betydligt smartare... Man ställer inte en målvakt med dåligt självförtroende och som inte är matchvan mot seriens starkaste hemmalag. Framförallt inte när Starky varit så pass bra redan. Möjligen mot Örebro där vi också har publiken i ryggen.
Nä, detta var en väldigt amatörmässig matchning.
Vart är junis målisarna? Så illa skadade/sjuka än?
Denna förlust var ej individuell utan en lagkollaps! Och sen har jag läst på en del som försvarar spelschemat, hur tänker ni där? Ska det vara back to back så ska det vara på lika villkor! Joel Gistedt ska dessutom inte spela en match till i Brynäströjan enligt min mening och jag tycker att TJ i sånna här matcher inte har förmågan att coacha!
Besviken!
Gistedt har NIO insläppta mål på knappt fyra spelade perioder den här säsongen.
Redigerad kommentar
TJ skulle plockat av Rödin och sänt signaler tidigare. Men låter det bara rulla på, hur många närkamper vann dom?
Hur såg PPet ut?
Om det var den "bra" tvillingen som spelade idag så vill man inte veta hur illa det ser ut på Bifs bänk.
Och där gör grisen Jämtin 5-0, som lök på laxen. Hemmastarka HV blev för svåra idag.
Nya tag i nästa match, bara att glömma den här insatsen.
Bättre fart i andra, säkert till viss del beroende på att HV drar dig tillbaka en aning.
Ett snabbt mål är ett måste, annars blir det jobbigt.
En liten tröst: Örebro leder mot FBK... :-)
Känns som hålet vi grävde i första blev lite för djupt. Men men.. Man vet aldrig.