Historik
Föregående · 15 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Domsjö: Jäklar vad Pappa Karlin blev förbannad på mig när han kritiserade Hallin och Svensson å jag svarade bara : Finns ju inge spelidé klart det är dåligt !!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2025-10-31
Tuppen: Han la nyss ut en film ifrån omklädningsrummet och sa hej till alla MoDoiter !
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Eftersom man står på helt andra sidan av Arenan så har man noll koll hur det är som där uppe på bortastå
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har vi så här på våran bortastå i Hägglunds också, någon som vet eller är Timrå unik ??
HV supporter som har lagt ut
HV supporter som har lagt ut
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Kul att det går bra för LP , LÅT nu inte att det blir 711 inlägg om pöjken och att vi lockar hit nån Brynäsare som skall försvara han !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om jag fattade allt rätt så gör både Topping å Olofsson comeback mot Troja nästa Torsdag OCH att Fitzgerald gör då debut i världens vackraste klubb
Bäddat för en antiklimax match då eller
Bäddat för en antiklimax match då eller
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Tror vi hade 6 st juniorer som fick speltid ikväll !
Starkt å vinna !!!!
Starkt å vinna !!!!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Vargen: Känns som att vi blir ganska tunn med 2-3 st borta även på Forwards sidan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
4000 Biljetter sålda till onsdagen , bra siffra kan jag tycka !
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
grimiss: Samtidigt är det väl 100 % viktigare att det är dom professionella spelarna som skall tända till 100 %
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Är väl bara Bengtsson som är tillbaka som jag förstod
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Grymt kul att dom också har blivit nominerad till en av 5 bästa sportbarer i Sverige , efter ett halvårs öppet !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Bengtsson är redo för spel på fredag efter sin halsfluss !!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Zource: Vi har även 100 % segrar mot Kalmar på bortaplan genom tiderna !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
NuMo: Kanske inte orkar , dåligt tränad ???
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Gavelo: Småbarn å förskolan är kanske en stor orsak också
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hörde att det var tydligen 5000 sålda till fredag , bra siffra !!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stort GRATTIS till SM-Guldet MoDoiten och Ö-viks bon Herman Johansson !!!!!
🥇🏆
🥇🏆
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så jäkla härligt å se när föreningen är ute bland små klubbarna å visar upp sig och småttingarna får träffa spelare från både Dam och Herr både på isen och efteråt !!!!!
Man blir GLAD !
Från Kusthallen/ Nordingrå och Höga Kusten Hockey !!
Man blir GLAD !
Från Kusthallen/ Nordingrå och Höga Kusten Hockey !!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Å jag har svårt för alla klubbar å lag å även tycker dessa har fula tröjor !!!😜
Men det finns ett lag som jag tycker har sjukt snygga tröjor : Dom har rött vitt grönt 🤪🤪
Men det finns ett lag som jag tycker har sjukt snygga tröjor : Dom har rött vitt grönt 🤪🤪
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Kan nån expert här inne förklara för mig varför t ex SAIK år efter år lyckas å det känns som att vi hela tiden jobbar i motvind ? !
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Kedjorna blir tydligen:
* Måns C - Topping - Elton
* Linus A - Gästrin - Emil L
* Mattsson - Alex S - Kelleher
* Intakt
* Måns C - Topping - Elton
* Linus A - Gästrin - Emil L
* Mattsson - Alex S - Kelleher
* Intakt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt ÖA så har Karlin kastat om i 3 kedjor av 4 inför kvällens derby
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har LP spelat kvar i MoDo så har vi väl alla suttit å gnällt på han hur jävla dålig han är , för då har han varit inne i MoDo syndromen !!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ang publiksiffrorna , idag för 55 år sen så hade MoDo premiär mot SAIK och vann med 8-3 inför 2883 personer !
Det var INTE bättre förr å inte mer publik 🤪
Det var INTE bättre förr å inte mer publik 🤪
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Makarov: Känns som ALLA gamla MoDoiter som lämnar oss och går vidare i sina karriärer tar plötsligt flera steg framåt , det är verkligen sen gammalt !
Några få undantag finns det ju , men kan inte komma på nån just nu.
Frågan som man alltid ställer sig är : varför blir det så ? Att dom lyckas
Några få undantag finns det ju , men kan inte komma på nån just nu.
Frågan som man alltid ställer sig är : varför blir det så ? Att dom lyckas
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Saleva: Brynäs boken vill också sparka tränarna 😅
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
5014 på läktarna 👏👏 , tänk om vi spelar en bra å underhållande hockey, fan då är det minst 500 till på läktarna
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
eltifoso: Utomlands tydligen för hans del
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Ingen Matchtråd än ?
Helt enkelt , nu får ju någon annan kliva fram istället för framförallt Bengtsson och Olofsson
Helt enkelt , nu får ju någon annan kliva fram istället för framförallt Bengtsson och Olofsson
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
JoJo2613: För ca 30 min sen gick Bengtsson in på Direkten på Renen helt obehindrat och tillbaka in i bilen strax efter , men det betyder ju inte att han kan spela för det (eller hur blir det som )
🤪😜😜
🤪😜😜
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Frontschwein: Olofsson klev redan av i slutet på andra på grund av en känning av skada enligt Karlin i ÖA
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Tuppen: I Live rapporteringen deras så stod det 4-2 på resultatet
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
NuMo: Är ni säker på att han är petad då ?
Han kan ju vara skadad eller nått
Han kan ju vara skadad eller nått
Föregående · 15 · Nästa





