Historik
Föregående · 14 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Dom satsar verkligen på att gå upp , vilka kan Utmana dom ??
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Blir det lika ramaskri som när MoDo startade insamling för Norlinder tro ?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Öppet brev till Per Hägglund
Smurfen: Alla är så jäkla besviken idag så ingen vill träffa dom
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
jonsson: Dom vet nog inte själv hur dom skall spela som i sitt satta spelsystem !
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Nubban18: Så länge vi har dessa ledare i båset , framförallt Karlin å Sundell så kommer det se ut så här !!
Dom kommer inte ändra på någonting
Dom kommer inte ändra på någonting
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Framnäs: Han blir kanske överkörd när han kommer med något
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
KRB: Undra hur mycket Freddan har att säga till om huvudtaget ???
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Znark: Det var just det dom tog upp !
Sundell satt visst på presskonferensen å sa att vi å Löven har helt olika spelsystem i BP.
Frågan är då , vilka har dom det bästa systemet tro ?
Sundell satt visst på presskonferensen å sa att vi å Löven har helt olika spelsystem i BP.
Frågan är då , vilka har dom det bästa systemet tro ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Smurfen: Även Pelle H och Ludvig är inne på att nu Måste MoDo ändra i spelet BP nu i kvällens podd !
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Smurfen: Plocka ner tröjorna uppe i taket kanske , känns som att föreningen fortfarande rider på vågen av vilka spelare vi har fostrat !
"Vi är stora vackra MoDo som har fostrat dessa spelare och titta vilka faciliteter vi har " !!
Snacka om att MoDo själva är på väg att döda ens hockeyintresse !!!!
"Vi är stora vackra MoDo som har fostrat dessa spelare och titta vilka faciliteter vi har " !!
Snacka om att MoDo själva är på väg att döda ens hockeyintresse !!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Bad_Brett: Riktigt jäkla pinsamt å få läsa det du skriver !!!
Vad har dom för krav i föreningen ???
Aagaard nämnde ju samma sak i Norran också
Vad har dom för krav i föreningen ???
Aagaard nämnde ju samma sak i Norran också
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
SpecterV2: Tyckte det vände redan i ifjol att föreningen är tillbaka på ruta noll igen !!
Känns som att vi har noll ödmjukhet och att krav bilden är alldeles för lam !
Tappet av Widebro var nog sämre än vad man tror
Känns som att vi har noll ödmjukhet och att krav bilden är alldeles för lam !
Tappet av Widebro var nog sämre än vad man tror
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
KRB: Karlin gör verkligen allt för att spela bort sig själv !!!!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Costanza: Inte lätt å va snygg å MoDoit i dyngdikets stad !
Men vi MoDoiter håller ihop och känner med dig !
Krossa Löven
Men vi MoDoiter håller ihop och känner med dig !
Krossa Löven
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven 2025-11-28
Costanza: Jag vinkar till dig när jag åker mot Umeå Central runt 18.00
Ladda fyrverkerierna !!!
Hälsa brudarna på Lottas ikväll
Ladda fyrverkerierna !!!
Hälsa brudarna på Lottas ikväll
+ 1
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2025-11-26
Smurfen: Sjukt vilket jäkla borta stöd grabbarna har match efter match !!👏👏👏
Bilderna man får se från olika håll som läggs ut från kvällens match är mäktigt !
Som OP säger " Stort Tack till det RÖDA HAVET , som att spela hemma fast på bortaplan "
Bilderna man får se från olika håll som läggs ut från kvällens match är mäktigt !
Som OP säger " Stort Tack till det RÖDA HAVET , som att spela hemma fast på bortaplan "
+ 3
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2025-11-26
Bad_Brett: Herregud Bad_Brett , har du tagit över Costanzas roll att flörta med unga Blondiner !
Vad säger han om det , trodde han hade ensamrätt på det 🤔🤔
Men annars, grymt jobbat på läktaren !!👏👏👏
Vad säger han om det , trodde han hade ensamrätt på det 🤔🤔
Men annars, grymt jobbat på läktaren !!👏👏👏
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
jonsson: Bernardt hatar Timrå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Willow: Kan ju vara som så att dom andra har inte så mycket att säga till om också, Karlin kör sitt race !!!
MoDo Hockey > Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Krm2: När folk utanför väggarna höjer MoDo till skyarna så att dom kan klappa sig för bröstet !!!
MoDo Hockey > Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Bössa 68: Nu skulle man vilja läsa Willows tankar om MoDo
MoDo Hockey > Sv: Nybro Vikings - MoDo Hockey 2025 11 21 omgång 21
Sigge: Vi ligger ju inte under I alla fall
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
SpecterV2: Måste verkligen få höja SAIK till skyarna (fast det tar imot) , herregud vad dom gör allting rätt !!! Galet
Å vi verka göra allting fel 🤮
Släpp stoltheten MoDo och gör ett studiebesök dit upp !!
Å vi verka göra allting fel 🤮
Släpp stoltheten MoDo och gör ett studiebesök dit upp !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BIK Karlskoga - MoDo Hockey 2025-11-19
Brander: Finns inte den ÖDMJUKHETEN i föreningen + att det inte ställs tillräckligt med krav !!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hägglundsmaffian: Det är väl 4 målvakter som håller nollan än så länge va ??
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tuppen: Tror också att dom skulle få tillbaka sina 2 stjärnspelare som har varit långtidsskadad tills ikväll , tyckte jag läste det någonstans tidigare i veckan
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Har nu sett Olofssons läckra mål ett par gånger , kan Olofssons målgest vara århundrades sämsta tro ?? 😂😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Costanza: Å min första borta match som jag såg för i år !!! Grymt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Smurfen: Härligt å se att det var Berg (tror det var han) som fick åka fram först mot klacken å tacka !!!!
Man blev glad !!!!
Man blev glad !!!!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Östersunds IK - MoDo 2025-11-12
Härligt å höra Werner när han pratade om bortastödet och sa typ " dom är ju överallt "
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Nästan det jag trodde , ganska små lik han
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vargen: Om det är sant med Berg dessa tre kommande matcher så kör han på lineupen på fredag
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Vikingmodo : Vad är det för fel på en , man är inte ens förbannad längre 🤔🤔🤔
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Robin Ztorken L: Känns som igen , när man kommer till MoDo så går dom flesta ner sig hockeymässigt !
Undra vad det beror på ?
Undra vad det beror på ?
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-11-08
Undra vad som är problemet med denna förening , spelar ingen roll vilka spelare vi har eller ledare , eller vad fan vi gör för något ????
Snacka om att man mer å mer tappar intresset efter 50 år när vi hela tiden känns som att vi blir sämre å sämre över tid !
Jag är INTE bitter
Snacka om att man mer å mer tappar intresset efter 50 år när vi hela tiden känns som att vi blir sämre å sämre över tid !
Jag är INTE bitter
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Bad_Brett: Å har det varit Karlin så har han bara suttit Å putat med läppen och kommit med nå flosklar som vi hört tidigare och ser allmänt trött och less ut
Inte vet jag om det har varit nå bättre å höra
Inte vet jag om det har varit nå bättre å höra
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
KRB: Härligt å se Sondells ilska på presskonferensen !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Sigge: Tror också att problemet sitter längre upp i ledningen än vad det är , tror fortfarande att KRAVBILDEN från dom styrande är för dålig och att vi inte har rätt Ödmjukhet !
" vi är fortfarande den stora grymma föreningen som har fostrat alla stor spelare och att vi har dom grymma faciliteter som Arenan besitter på "
Tycker intervjun med Aagaard i tidningen Norran för ett tag sen speglar bilden ganska rätt ändå !!!
" vi är fortfarande den stora grymma föreningen som har fostrat alla stor spelare och att vi har dom grymma faciliteter som Arenan besitter på "
Tycker intervjun med Aagaard i tidningen Norran för ett tag sen speglar bilden ganska rätt ändå !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Enligt Pappa Karlin så är det Sondell som är ansvarig över BP , då måste man ju verkligen ifråga sätta att MK kan acceptera hur boxen ser ut match efter match som , herregud vi blir ju tillbaka tryckt i 2 minuter varje BP å då även mot botten lag i denna serie !!
Tänk när vi har BP mot ett lag som Löven med deras spets
Tänk när vi har BP mot ett lag som Löven med deras spets
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2025-11-06
Kan snart inte komma på när jag senast gick hem från Arenan och var glad , även trots segrarna vi har tagit.
För mig känns det som att när vi vann med 7-1 mot Timrå för två års sen , det var nog sista gången man gick hem med en jäkla go känsla i kroppen som senast !!!
Ådå har jag inte missat många hemma matcher !
Jäklar vad man saknar den känslan !!!!
Jag är inte bitter !!!!! Nej då
För mig känns det som att när vi vann med 7-1 mot Timrå för två års sen , det var nog sista gången man gick hem med en jäkla go känsla i kroppen som senast !!!
Ådå har jag inte missat många hemma matcher !
Jäklar vad man saknar den känslan !!!!
Jag är inte bitter !!!!! Nej då
Föregående · 14 · Nästa


