Historik
Föregående · 18 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Varför kör vi med vita tröjor på hemmaplan ??
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Foppatofflan: Mer underhållning på TV 1 nu där GO kväll har gäng kärringar där dom pratar böcker
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Smurfen: Visst har folk koll på att det är match nu ?
Tänkte på att det är inga kommentarer om matchen än
Tänkte på att det är inga kommentarer om matchen än
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Costanza: Låt bara inte Swetlikoff få låna dessa platser , han behövs på isen !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Damlaget och Junisarna har ju en psykolog nu , då tycker då jag att Herrlaget borde anställa en " George" som styr upp herrspelarna som är singlar så att vi undviker mer sjukdomar och förkylningar.
Det har vi inte råd med nu framöver !
Om inte skall ALLA AVGÅ !!!
Det har vi inte råd med nu framöver !
Om inte skall ALLA AVGÅ !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Heyerdal: Lite synd , varit intressant å sett han tillsammans med Kelleher å Olofsson
Han klarar väl inte av alla snygga brudar han få se här i Ö-vik å Sverige , förstår att han blir lätt förkyld då 😜😅
George måste lära han hur det funkar som med brudarna !!!!
Han klarar väl inte av alla snygga brudar han få se här i Ö-vik å Sverige , förstår att han blir lätt förkyld då 😜😅
George måste lära han hur det funkar som med brudarna !!!!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Costanza: Många vackra damer på Statt efter matchen, tänkte bara så du vet !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: På tal om sur Jämte så möter vi visst dom i morgon ,hade jag totalt missat !
Vad har vi för tankar kring den matchen då ??
Vad har vi för tankar kring den matchen då ??
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Går mot slutsålt på premiären, Galet !!!!!
Bara 500 kvar på stå som finns
Bara 500 kvar på stå som finns
+ 14
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Vet då av en från Umeå som skall ner , hon är arbetskollega med min andra hälft där av vetskapen.
Du vet nog vem hon är !!
Du vet nog vem hon är !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På dagens träning så körde Olofsson , Swetlikoff och Keheller tillsammans enligt Live ÖA.
Kan vara intressant kedja
Kan vara intressant kedja
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Över 6000 nu sålda till Premiären !
👏👏
Sittplats slut !
Alla skall ha rött på sig !!!!
Kom igen å fyll stå nu , det blir kul !!
Sen går alla till STATT å se på MoDoiten Emil Assegård , det blir också kul !
👏👏
Sittplats slut !
Alla skall ha rött på sig !!!!
Kom igen å fyll stå nu , det blir kul !!
Sen går alla till STATT å se på MoDoiten Emil Assegård , det blir också kul !
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: PÅ Hockey News (tror var denna sida) så går herr Karlin igenom Nyförvärven och ger dom lite betyg , tyvärr så kunde jag inte läsa alla !
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Kom ihåg å köp även biljetter till premiären mot Östersund den 19/9 !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Timrås pris skåp ökas inte på ikväll
Förlust mot Sundsvall i SCA cupen
Förlust mot Sundsvall i SCA cupen
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Sigge: Han kanske smyg läser här inne och blir påverkad av allt negativa här inne 🤪🤪
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Jag lyfter på hatten för Swetlickoff ikväll !!!
Tror han kan bli en joker ändå !
Tycker även Bengtsson och Persson gjorde det bra !
Tror han kan bli en joker ändå !
Tycker även Bengtsson och Persson gjorde det bra !
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly: Det känns bra med nya VD:n , just nu bra intervju med han i direkt TV
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Vikingmodo : Enda skillnad mot tidigare matcher mot just Sundsvall är nu att man inte kan sitta å " svära hur jävla dåligt det är " som det kan bli med dessa matcher med helt omotiverade A-lags spelare !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gavelo: Ja undra vad orsaken är att man kör ett helt Junior lag för 🤔🤔
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Är det bara jag som tycker att MoDo verkligen har höjt sig när det gäller att lägga ut på sociala medier nu med Pontus Landfors intåg !
Ett av MoDos grymmaste nyförvärv sen en tid tillbaka 👏👏👏👏📱🖥💻📽📷
Ett av MoDos grymmaste nyförvärv sen en tid tillbaka 👏👏👏👏📱🖥💻📽📷
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det tickar på med biljett försäljning till hemma premiären !
5500 nu sålda !!
5500 nu sålda !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
HejaKuusela : Emil och Bengtsson tränade idag och Kehller tränar nog till veckan enligt Karlin I ÖA
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Silly: å Anderssons straff i kryllan får icke förglömmas heller !
Bra kväll för George å vi andra med andra ord !!!
"Kryllan är alltid ledig " som han skulle ha sagt !!
Bra kväll för George å vi andra med andra ord !!!
"Kryllan är alltid ledig " som han skulle ha sagt !!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Intervjuer på Youtube nu med Hermansson , Linus A och Freddan för ni som vill se !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Schöönt: På tal om kvällens match och motståndare så är det en intervju med Norlinder i ÖA idag
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
JoJo2613: Riktigt kul å se på , dom verka vara ett jäkla skönt gäng !
OP är ju verkligen rätt man å ha micken på 😅😅
Idag hade målvakts Olofsson micken på träningen
OP är ju verkligen rätt man å ha micken på 😅😅
Idag hade målvakts Olofsson micken på träningen
+ 1
Föregående · 18 · Nästa



