Historik
Föregående · 17 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Tyckte det var mer Johan Svensson som hyllade MoDo eftersom Sanny inte hade hunnit sett framförallt videon med Gästrin, men jag kanske missade Sannys ord också
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Silly: På tal om Juniorer , ni som inte har sett Miltons intervju på isen och när han själv blir fram ropad av klacken att sjunga en sång !!!😅😅😅👊
Finns på Youtube
Gåshud på den
Gå in å kolla vet ja !
Finns på Youtube
Gåshud på den
Gå in å kolla vet ja !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tippa den Hockeyallsvenska tabellen 2025-2026
Costanza: Tar med hon på Statt här i Ö-vik ikväll, om du är där får du en kram av hon med MIN tillåtelse
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tippa den Hockeyallsvenska tabellen 2025-2026
Costanza: Min Umeå blondin har 💰💰😅😅
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Costanza: Det känns som att folk är mer taggad till denna premiär än den ifjol 😃😃
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
{10737}: Tyvärr inte han !!
Behöver han mick tro ?
Behöver han mick tro ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg: Därför att jag skrev om att vi kanske har en av dom mest fyllda Arena av matcherna som spelades ikväll och i morgon å då fyllde han i om att LHC hade närmare 8000 på den jag skrev om !!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: Det är väl just då blir den berömda " Antiklimax" syndromen va
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Malmö har väl betydligt större än våran och dom landade på 6100 ikväll
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Att vi ens fyller Arenan som tar över 7000 är sjukt imponerande
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hockey staden Schtaaan hade då inte det i alla fall !!
Deras publiksiffra ikväll: 4181
Deras publiksiffra ikväll: 4181
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Kommer vi ha en av högsta publik siffror när det gäller kvällens matcher och morgon dagens matcher tro ?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
FRANS-MICHAEL: Min Särbo som bor och jobbar på ett större företag i Umeå , där har dom Forsbergs tröja inramad och upphängd också !
En av kontorsplatserna bredvid henne har fullt med MoDo loggor och lagbild på sin plats.
En av kontorsplatserna bredvid henne har fullt med MoDo loggor och lagbild på sin plats.
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Kom ihåg marchen ner till Arenan i morgon , 18.00 avgång från Torget.
Klädkod: RÖTT !!
Klädkod: RÖTT !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Zource: Jäkla vad jag skrattade !!
Ja den skall du vara nöjd med 😂😂
Nu lär du väl få äta upp denna kommentar innan kvällens slut
Ja den skall du vara nöjd med 😂😂
Nu lär du väl få äta upp denna kommentar innan kvällens slut
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Vikingmodo : Är detta årets bästa kommentar från en MoDo it tro , i Brynäs boken så att säga !!
😅😅😅😅
😅😅😅😅
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läste intervjun nyss med Swetlikoff och det känns riktigt bra när han uttrycker sig om hur han trivs här i stan och njuter av naturen , dom verka vara ett gäng killar i laget som far ut å grilla korven tillsammans å bara umgås !!!
+ 15
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Bad_Brett: Klart att mannen myten och herren Bad Brett åka upp !
Krav är att vara rödklädd och snygg , snygg för MoDos skull och rödklädd för Damernas skull !
Locka med dig även brudmagneten George också , då kan du inte misslyckas !
Krav är att vara rödklädd och snygg , snygg för MoDos skull och rödklädd för Damernas skull !
Locka med dig även brudmagneten George också , då kan du inte misslyckas !
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
Nu öppnar dom upp mer ståplats på etage 4 , 150 platser kvar !
Skynda å fynda för ni som inte har biljetter !
Skynda å fynda för ni som inte har biljetter !
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi kommer att ha fullsatt hall på våran premiär som innebär över 7000 , SAIK går nu ut med att dom har förvånansvärt lågt publiktryck till deras hemma premiär i morgon.
Knappt 4000 sålda biljetter !
Är det så roligt i SHL ändå 🤔🤔🤔
Knappt 4000 sålda biljetter !
Är det så roligt i SHL ändå 🤔🤔🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni hänger väl med va ??
Nu kör vi !!!!
På med RÖTT !
Nu kör vi !!!!
På med RÖTT !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: På tal om Lumberjacks , lite tråkigt att det verka inte bli nån premiär March ner till Arenan i år
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sjukt snygg bil som körde om mig i Bygdeå för ca 20 min sen på väg nu när vi körde till stugan utanför Robertfors !
Vit med MoDo loggor på och nr 91 , på väg norrut !
Man blev glad !!!!
Vit med MoDo loggor på och nr 91 , på väg norrut !
Man blev glad !!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Tror många inkl mig klagar nog mest på hans kroppsspråk !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: Tekningarna var inte bra heller , men det är dom ju aldrig i vanliga fall heller 😜
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hampie: blir galen på hur stillastående vi är 4 mot 5
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Stod 3-2 på ÖA LIVE chatt ett tag innan målet 😅😅
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Susse " Domarna har alltid rätt " med glimten i ögat 😅😅😅
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Såg tre minuter , Löven gjorde målen då !
Stängde av och gör något annat istället
Stängde av och gör något annat istället
Föregående · 17 · Nästa

