Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Skröders katt: Går det för sig om jag surrar lite Rosen här inne på denna sida ??
Någon som har koll på om Karlberg har haft han ??
Någon som har koll på om Karlberg har haft han ??
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Framnäs: Detta sa han i ÖA den 8 april . han har ändrat sig sen dess
" Nu har du ett hål till i truppen att fylla i truppen, hur resonerar du där?
– Vi ser till helheten och ska ha åtta backar och 13, 14 forwards när vi går på is i början på augusti."
" Nu har du ett hål till i truppen att fylla i truppen, hur resonerar du där?
– Vi ser till helheten och ska ha åtta backar och 13, 14 forwards när vi går på is i början på augusti."
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Viskarn: Han sa väl i intervju att dom skulle gå in i Augusti med 8 backar och 13-14 Forwards
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Men var det inte någon här inne som tyckte det var inget att ha 🤔
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vi har idag matchtröjans dag på jobbet , trots den knackiga säsongen bär man MoDo tröjan på sig med STOLTHET !!!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Nu får vi tänka nygammalt och startar en NY era med dessa 🇫🇮🇫🇮 , säger bara Mikko Leinonen å Juha Tuohimaa !!!!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
dempa: Men till hösten , då jäklar !!
Då släpper dom Kurva Carlaber + övrig ståplats och SDHL !!!
Då släpper dom Kurva Carlaber + övrig ståplats och SDHL !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Saleva: Trevligt med en positiv nyhet för damerna i alla fall !!!
Får gärna vara något om herrlaget snart också , sjukt vad trånar efter en glad nyhet !
Skönt att valberedningen levererade igår med glada nyheter !!
Får gärna vara något om herrlaget snart också , sjukt vad trånar efter en glad nyhet !
Skönt att valberedningen levererade igår med glada nyheter !!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Costanza: Nästan så att en klassisk gammal ramsa dök upp i huvudet när jag skrev till dig !
Denna uppfanns i Tegs ishall slutet på glada -80 talet när vi mötte Löven i första serie matchen för den säsongen och Micke Hjälm hade som du vänt åter från Dyngdiket till vackra Alfredshem.
Han gjorde 1-1 målet i den matchen och det röda MoDo Havet skanderade då " Välkommen hem Micke Hjälm , Välkommen hem Micke Hjälm !"
Ståpäls varning på denna även nu !!
Hojta till om du vill åter uppta Inbebandy karriären igen , finns alltid plats för gamla legender !
Denna uppfanns i Tegs ishall slutet på glada -80 talet när vi mötte Löven i första serie matchen för den säsongen och Micke Hjälm hade som du vänt åter från Dyngdiket till vackra Alfredshem.
Han gjorde 1-1 målet i den matchen och det röda MoDo Havet skanderade då " Välkommen hem Micke Hjälm , Välkommen hem Micke Hjälm !"
Ståpäls varning på denna även nu !!
Hojta till om du vill åter uppta Inbebandy karriären igen , finns alltid plats för gamla legender !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Håller tummarna , då samåker vi på fredag eftermiddagar upp till dyngdiket ! 🚂🚂
Vet att det är många MoDo iter på 🚂🚂
Vet att det är många MoDo iter på 🚂🚂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Har nu sett dagens live rapportering från Valberedningen , jäklar vad detta känns bra med dessa namn !
En sån som Peter Sedin från BAE System känns ju bara det kanon , sen att han är brorsa åt tvillingarna gör ju inte saken sämre.
Nä detta känns hur bra som helst med dessa namn !
Vad säger ni andra ??
En sån som Peter Sedin från BAE System känns ju bara det kanon , sen att han är brorsa åt tvillingarna gör ju inte saken sämre.
Nä detta känns hur bra som helst med dessa namn !
Vad säger ni andra ??
+ 9
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Costanza: Måste ha minst en blondin bredvid sig på nätterna för att bli invald i styrelsen !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonathanF: På tal om ekonomi : Synd att MoDo själva tog bort fonden som ett gäng starka gubbar startade upp några år innan vi gick upp.
Kanske fortfarande ha gett lite stålar in till MoDo
Kanske fortfarande ha gett lite stålar in till MoDo
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Undra om Håkansson och Jocke Bäckström har skrivit livstids kontrakt med MoDo ?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: ÖA podden nu tror att AIK har stängt dörren för Fitz ang att dom värvade Tyler Vesel .
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: Har nu idag fått 4st MoDo notis märken på mobilen å varje gång när man har öppnat den så har man , "fan inga nyförvärv nu heller, suuuck !!" 🤣🤣
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Vi kanske tillslut får en poffas 💣 ändå eller förblir det bara en dröm
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
SPOODI: Känner exakt samma med Damlaget för min del också , otrolig tråkig utveckling, tur dom har ett bra junior lag som kan ge resultat framöver.
NÄ NU SUKTAR MAN EFTER TREVLIGA NYHETER OM HERR !
NÄ NU SUKTAR MAN EFTER TREVLIGA NYHETER OM HERR !
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Framnäs: Fick nyss en notis från MoDo , man trodde man skulle få läsa om någon glad nyhet om herr laget men ack så man bedrog sig.
Damlaget tappar igen !
Damlaget tappar igen !
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Polarn hade idag pratat med en kollega på jobbet sitt och kollegan är en värsta Frölunda it, dom hade pratat om Oscar Wahlberg och han var lite små sur över att Frölunda hade släppt han.
Han hade följt han noga under säsongen dom matcher han hade spelat i Frölunda och han var sjukt imponerad av Wahlberg, han hade fått spelat mer matcher med Frölunda trodde han om inte Frölunda hade haft så stark backbesättning som dom hade, så pass bra var han tyckte kollegan.
Stor, rörlig och skridskostark.
Man hoppas verkligen att Hinken har hittat ett guldkorn !!!
Han hade följt han noga under säsongen dom matcher han hade spelat i Frölunda och han var sjukt imponerad av Wahlberg, han hade fått spelat mer matcher med Frölunda trodde han om inte Frölunda hade haft så stark backbesättning som dom hade, så pass bra var han tyckte kollegan.
Stor, rörlig och skridskostark.
Man hoppas verkligen att Hinken har hittat ett guldkorn !!!
+ 14
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Hoppas , jäklar vad man törstar efter en smaskig GLAD Silley nyhet !!
Eller är det bara jag som gör det tro ?
Eller är det bara jag som gör det tro ?
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vad tror vi , får vi några trevliga Silley i veckan eller är det stiltje 🤔🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: JAG VILL NU HA ETT POSITIVT BESKED ANG TRUPPEN !!!!
Eller förblir det bara en dröm tro ?
Eller förblir det bara en dröm tro ?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Han blev för dyr enligt Hinken nu i ÖA ang Keheller
Hinken
" Men, som sagt, fler spelare ska in.
– Det är klart att vi gått bet på några spelare, men det är ingen panik i båten."
Hinken
" Men, som sagt, fler spelare ska in.
– Det är klart att vi gått bet på några spelare, men det är ingen panik i båten."
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
jonsson: Var det inom tre veckor han nämnde i en intervju att truppen skulle vara som satt till typ 90% , å den intervjun var väl för ett par veckor sen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
DrCox: Han väntar å väntar å väntar med tron att hittar nå bättre än typ Keheller !!
Snart lämnar nog Fitz , Måns , å Larsson också , kontinuitet vad är det ????
Snart lämnar nog Fitz , Måns , å Larsson också , kontinuitet vad är det ????
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Läste nyss Silley chatten med Mattias Persson på Expressen , får en känsla av att vi kommer nog inte ha ett lag till höst , inga på G in och bara spelare som lämnar !!!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: En helt ointressant info så tränade Wernblom på is idag på Hägglunds
+ 13
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tyler Keheller la ut nå bilder på Instagram nyss från Omkl och på isen (gamla blder) , behöver inte betyda nått eller ?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
SpecterV2: Nu när det har kommit ut i Expressen om Larsson så lär väl MoDo tacka av han i morgon då , brukar ju vara så
Föregående · 4 · Nästa


Costanza kanske vet vart ?