Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Framnäs: Grattis Kalmar till 12 säkra poäng när ni möter MoDo , revansch de lux och släkten är värst !!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Fin intervju med familjen Jinesjö Karlsson i ÖA
Man blir glad så här på fredag kväll å läsa denna fina artikel !!
Man blir glad så här på fredag kväll å läsa denna fina artikel !!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
alfredshem1921: Härligt å höra 2 st bakom mig på tåget , Bägge var MoDoiter och var av en var från Vasa !!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
gurkan1921: Då såg du inte Horovas klack mål mot Lillasyster -07 🤣🤣🤣💩💩
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: För min egen del så kommer det vara en självklarhet att återigen lösa ett årskort inför nästa säsong , dels för att jag känner en stor revanschlust där på läktaren och framförallt tror jag att kommande säsong blir betydligt bättre och roligare än föregående säsong , DET KAN INTE BLI SÄMRE !!!
Ser hellre ett gäng B-lirare (som Frontischis kallar dom) som åker skridskor och sliter som djur än ett gäng A-lirare som hänger med huvudet och bara glider !
Men det är ju jag det , alla är vi ju olika
Ser hellre ett gäng B-lirare (som Frontischis kallar dom) som åker skridskor och sliter som djur än ett gäng A-lirare som hänger med huvudet och bara glider !
Men det är ju jag det , alla är vi ju olika
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Lägesrapport i morgon 21/5 med VD och sportchef kl 11.00 på Youtube kanalen !
Ställ frågor !!!
Tränar aldrig Berg med laget ???
Ställ frågor !!!
Tränar aldrig Berg med laget ???
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tarasov: En tanke som slog mig i denna intervju , precis det Rosen säger också !
Vi har ju några som han, Wahlberg och kanske några till som kommer in att dessa herrar är nog jävulskt revansch sugna i sina karriärer och förhoppningsvis så smittar dom av sig på övriga gruppen!!
Ordet REVANSCH kommer att dya upp i omkl rummet !!
Vi har ju några som han, Wahlberg och kanske några till som kommer in att dessa herrar är nog jävulskt revansch sugna i sina karriärer och förhoppningsvis så smittar dom av sig på övriga gruppen!!
Ordet REVANSCH kommer att dya upp i omkl rummet !!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Fler än jag som hoppar till lite av glädje när man har fått MoDo loggan notis på mobilen i tron om att nu har vi värvat till herrlaget ?
Men den glädjen byts ut ganska så snabbt när man öppnar upp notisen till en sur min istället
Men den glädjen byts ut ganska så snabbt när man öppnar upp notisen till en sur min istället
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Willow: Har vi nånsin börjat hemma , kanske ifjol ?
Grymt tråkigt om vi inte har första hemma en fredag
Grymt tråkigt om vi inte har första hemma en fredag
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tydligen så är EJK klar för Bofors om man uppfattar Mattias på Expressen
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Tydligen skulle SSK supportrarna tillsammans med sponsorer starta insamling för nån spelare, något för oss ang Bernadht tro??
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
M Horava: Hedberg kan ju inte vara dyr heller , men junior skall väl in i istället
Ser att han har kontrakt
Ser att han har kontrakt
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hade ju inte varit helt fel med ett grymt Nyförvärv så här inför lång helgen !!!!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Silly: Sådana här gånger hade ju fonden "tillSHL nu" varit kanon!!!!
Fattar inte varför MoDo valde å plocka bort den 🤔🤔🤔
Fattar inte varför MoDo valde å plocka bort den 🤔🤔🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Har nu det äldre gardet med OP redan nu satt tävlings ribban och höjt den markant tro med tanke på sprinten han vann på filmen från Skyttis ??!!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Framnäs: Målvakt sidan har vi väl redan från start uppgraderat jämfört med ifjol
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zup: Ang Berg så la hans tjej ut på Instagram nyss,
dom verka ha varit utomlands på bröllop. Där av att han nog inte ha varit med på träningarna.
dom verka ha varit utomlands på bröllop. Där av att han nog inte ha varit med på träningarna.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Haakana32: Var det inte en stor back som fick spela några matcher ifjol som var riktigt bra , men han är kanske inte kvar 🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Ni som kan U20 laget , finns det tillräckligt bra med backar där som bankar på Allsvenska dörren ??
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Nästan så att jag tror att du har rätt
Tack !!
Men inget av MoDo - Löven gick direkt upp till SHL som bröderna hävdade , det var just det som diskussionen blev tal om !
Tack !!
Men inget av MoDo - Löven gick direkt upp till SHL som bröderna hävdade , det var just det som diskussionen blev tal om !
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni som har koll, hade nyss en lite diskussion med mina två kollegor varav en är Hockeydomare och den andra är bara en vanlig Hockeynörd , två bröder från Domsjö men bägge boendes i Umeå !
Vi började prata om Final serien MoDo - Löven när pandemin slog till 19/20 där det då stod 1-1 i matcher.
Själv var jag så säker på att vinnaren av dessa två lag skulle få möta ett av lagen som kom från SHL (Oskarshamn - Leksand) som i sin tur spelade nån typ av förkval.
Bägge dom två hävdade att det lag som vann våran finalserie gick direkt upp till SHL då
PS: Bägge är MoDoiter trots boende i Umeå
Jag kan ha fel också
Tacksamt för hjälpen
Vi började prata om Final serien MoDo - Löven när pandemin slog till 19/20 där det då stod 1-1 i matcher.
Själv var jag så säker på att vinnaren av dessa två lag skulle få möta ett av lagen som kom från SHL (Oskarshamn - Leksand) som i sin tur spelade nån typ av förkval.
Bägge dom två hävdade att det lag som vann våran finalserie gick direkt upp till SHL då
PS: Bägge är MoDoiter trots boende i Umeå
Jag kan ha fel också
Tacksamt för hjälpen
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian Den frågan ställde jag också tidigare idag , har inte heller sett han !
🤔🤔🤔
🤔🤔🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
www.sverigesradio.se/kanaler/tabla/p4-vasternorrland?datum=2026-05-11
Intervju med Hinken idag i Radio Västernorrland
Intervju med Hinken idag i Radio Västernorrland
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: En tanke som slog mig nu , på dom filmer MoDo har lagt upp från denna säsong så har jag inte August Berg i nån av dom , jag kan ha missat han också 🤔🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Nu var det ju inte mina ord dessa utan Hinkens ord !
Men helt klart känns som att allt måste upp en nivå , det tror jag nog vi alla utanför laget har sett.
Det är väl en av SAIKs framgångs koncept sen länge tillbaka att dom har haft en stark å hård kravbild inom föreningen både på isen och utanför, och det var ju just detta som nu Hinken tryckte på !
Men helt klart känns som att allt måste upp en nivå , det tror jag nog vi alla utanför laget har sett.
Det är väl en av SAIKs framgångs koncept sen länge tillbaka att dom har haft en stark å hård kravbild inom föreningen både på isen och utanför, och det var ju just detta som nu Hinken tryckte på !
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Paninaro: Fick nästan lite ståpäls (inte ståfräs ha ha) när man hörde dessa ord !!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613:
Nr 1 Kravställan skall upp
Nr 2 Kravställan skall upp
Nr 3 Kravstallan skall upp
Ord från Hinken I videon
Låter kanon !!
Oj vad man har saknat dessa ord sen typ 20 år tillbaka!!
Orden från Karlberg känns riktigt bra , man längtar
Nr 1 Kravställan skall upp
Nr 2 Kravställan skall upp
Nr 3 Kravstallan skall upp
Ord från Hinken I videon
Låter kanon !!
Oj vad man har saknat dessa ord sen typ 20 år tillbaka!!
Orden från Karlberg känns riktigt bra , man längtar
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
dempa: Inte många av dom som är negativ till Hinken som har kommenterat idag 🤔🤔🤔
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Chamez: Rosen klar tydligen enligt det MoDo har hintat om nyss !!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sebastian Dyk lämnar SSK med ett år kvar på kontraktet !
För lite info bara 🥴
För lite info bara 🥴
Föregående · 3 · Nästa
