Historik
Föregående · 13 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Monno: du vet att ditt för å efternamn delas nu va? Bara en FYI
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Trilske: Jonsson värvades ju dock jättesent i augusti typ när Kalmar tappade tre backar på kort tid
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Modano: inte nalla på spriten mitt i veckan vi har pratat om detta?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Zource: Man blir tydligen smart av att äta morötter också!
Synd att det är försent för mig
Synd att det är försent för mig
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
{11085}: jag är spiknykter jag är bara på gott humör
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
DrCox: Ingen tvingade bort Widebro. Benny ägde baren i Uppsala när vi mötte Almtuna här för nån vecka sen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
{11085}: Georgsson måste ha fått en stroke när han valde tränare eller något.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Hägglundsmaffian: ser ut att vara en trevlig hall dock! Ska försöka besöka den
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
JoJo2613: slashing dock, första slaget är ju på handsken men
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Gavelo: FÖRSVARA SIG GUBBE HALLÅÅÅÅÅÅÅELLEERRRR
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Gavelo: Frågar du Peter var hans sista bra säsong 02/03. Säger allt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Hägglundsmaffian: Vi är sämst i PP vi behöver inte bryta vårt flow
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
bengt88: Skillnad på spela med Persson och Rundblad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
grimiss: varför har vi alltid domare #9 han är klappkass fan allvarligt känns som han dömt alla våra matcher
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Robin Ztorken L: Vi har lite klent på forwards nu med Olofsson och Falkenhäll skadade i väntat på Fitz. Har ingen 13e forward med ens. Ge han chansen vart bra alla andra matcher
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Gavelo: Jag har tappar stinget. Är sämre än Brynäs boxplay
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Kravbilden måste vara att det aldrig är OK att förlora två matcher i rad. Förlora matcher kan man göra ibland
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Gavelo: Du tror att Kalmar inte gör mål?! Har du sett Tuurala hockey?!
7-1 till Kalmar
7-1 till Kalmar
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10737}: Sportbladet har lagt ut på YT med OP när han visa buss och Omklädningsrum. Var när vi va i SHL så max 2år sen
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: går ju att träna på roaden också. Vi är inte ensamma om dessa förutsättningar och det är något klubben är medvetna om. Går att lösa problemet om man verkligen vill få tid att träna
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Willow: Östersund och Umeå har bättre förutsättningar med flyg som går regelbundet, måste inte flyga charter. Men att vi har dåliga förutsättningar och måste åka mycket buss är ingen ursäkt. Alla lag måste resa till oss också.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: 98% av jordens befolkning är MoDoiter, resten ljuger.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Känns dumt att slänga så mycket grit i första
Olofsson - Gästrin - Andersson
Larsson - Topping - Hermansson
Swet - Fitz - Carlsson
Mattsson - Bjerselius - Kelleher
OP/Ohlsson
Olofsson - Gästrin - Andersson
Larsson - Topping - Hermansson
Swet - Fitz - Carlsson
Mattsson - Bjerselius - Kelleher
OP/Ohlsson
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: du är inte ensam om att ogilla Skellefteå
x.com/argybargy_jonah/status/1979606987022438586
x.com/argybargy_jonah/status/1979606987022438586
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: hahahahaha Malmö vilket pajasgäng herregud
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
grimiss: Förmodligen att det var en jämn match men ett Löven som var lite mer hungriga. Hoppas de också vill få en ändring på 3v3 regeln.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gavelo: MoDo hade inte bäst trupp när vi gick upp och var inte ens i närheten av att spendera mest pengar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Willow: Tycker många är lite väl negativa här. Nej det ser inte skitbra ut jämt men det gjorde inte Hv, Brynäs eller djurgården heller. Vi vinner matcher och tar poäng fast det inte ser toppen ut. Det är ett styrkebesked. Matchen idag och mot SSK är i stora hela okej matcher förstår faktiskt inte hur folk är så extremt upprörda just nu.
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gavelo: hahaha alltid något! Tycker inte vi ser ut att vara dåligt tränade nu heller men
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gavelo: Säger bara en sak. Tur du inte är coach ;) :*
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gavelo: Klart du säger nej om du inte har feeling. Sen är ju straffskyttar till stor del bestämt på förhand.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gavelo: Eller så ville Hermansson ta den? Vi har ingen aning. Han såg inte direkt uppigiven ut över att han missade. Matchen betyder ingenting oavsett vissa trivs med press oavsett ålder, samtidigt som äldre spelare kan avsky press.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Hank: Ölen är nästan godare efter en förlust! Finns ingen vettig person från Timrå för ingen bor/är därifrån.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Bad_Brett: så illa var inte matchen dock. Fanns rätt mycket positivt att ta med.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Domsjö: Spelet såg dock helt okej ut idag dock sjukt trubbiga offensivt och en Hermansson som tar många felbeslut (fullt naturligt av en junior)
+ 1
Föregående · 13 · Nästa